در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

چرا وایت برد دلتا بهترین انتخاب برای خانه‏‌های شماست؟

فهرست مطالب

تا به حال به این فکر کرده اید خرید تابلو وایت برد دلتا شیدکو چه فوایدی دارد ؟

خرید وایت برد دلتا علاوه بر مقرون بصرفه بودن و در نتیجه هزینه مالی کمتر می‏تواند در موارد دیگری هم برای شما مفید باشد. این تابلو وایت برد با کارایی‏های جالب و متفاوت خود مناسب محیط خانه شماست.
حتما می‏پرسید چگونه، برای پاسخ به این سوال در ادامه با ما همراه باشید.

1. ‏بازی و سرگرمی

بدون شک برای شما هم پیش آمده که در مهمانی‏های دوستانه یا خانوادگی حوصلتان سر رفته است. در این مواقع یا دوست دارید زودتر مهمانی تمام شود و محیط را ترک کنید یا اینکه روند مهمانی به شکلی هیجانی و شادتر تغییر کند. در چنین شرایطی انجام چند بازی مهیج بسیار کارساز و مفرح خواهد بود.
وایت برد دلتا همان وسیله‏ای است که می‏توانید انواع بازی ها را روی آن پیاده کنید. بدین ترتیب همه از مهمانی لذت خواهند برد و اوقات خاطره انگیزی در کنار عزیزانتان رقم خواهد خورد.

چه بازی‏‌هایی روی وایت برد دلتا می‏توان انجام داد؟

جنگ لغات: این بازی بسیار جالب و هیجانی را با هر تعداد نفر که باشید می‏توانید انجام دهید. در ابتدا یک کلمه را انتخاب کرده و آن را روی تابلو وایت برد بنویسید. هر نفر در عرض چند ثانیه (مثلا 10 ثانیه) می‏بایست با حرف آخر آن یک کلمه دیگر بنویسد. کسی که زمان را از دست بدهد یا کلمه تکراری بنویسد بازنده بازی خواهد بود.
نقطه بازی: یکی از قدیمی ترین بازی ها که نسل‏ها با آن خاطره دارند همین نقطه بازی است. تمام تخته وایت برد را با فاصله های منظم نقطه گذاری کنید. هر نفر باید سعی کند تا یک چهار گوش را کامل نماید. در آخر هرکس که تعداد مربع های بیشتری را بدست آورده باشد به عنوان برنده اعلام خواهد شد.

حدس کلمات:

در این بازی یک نفر یک کلمه را در ذهن خود در نظر میگیرد و به تعداد حروف آن روی تابلو خط چین میکشد. دیگران میبایست حدس بزنند کلمه چیست. برای این کار هرکس یک حرف را میگوید اگر از آن حرف در کلمه مورد نظر وجود داشت که خط چین پر میشود. تعداد حدس ها بهتر است فقط 3تا بیشتر از تعداد حروف باشد.
برای مثال یک نفر کلمه گربه را در ذهن دارد (اما نباید بقیه بدانند). گربه 4 حرف دارد پس چهار خط چین روی تابلو کشیده می‏شود.

تعداد حدس‏ها بستگی به خودتان دارد اما برای مهیج‏ تر شدن بازی می‏توانید فقط 7 حدس در نظر بگیرید. اگر در تعداد حدس درنظر گرفته شده کلمه را پیدا کردید تبریک میگویم، شما برنده شدید.
همین بازی را به شکل دیگری هم می‏توانید انجام دهید. یک کلمه را در قالب شکل روی تخته وایت برد دلتا بکشید و از بقیه بخواهید برای مثال در 3 حدس کلمه را پیدا کنند.
شما می‏تونید این کلمه رو پیدا کنید؟

تقلب: پلاس + تیک = پلاستیک 😄

2. برنامه ریزی با وایت برد

برای همه ما روزهایی وجود داشته که آنقدر مشغله کاری داشته‏ایم بعضی اتفاقات یا کارها فراموش شده است. در این مواقع وایت برد می‏تواند به شما کمک کند. کافی است هر روز برنامه های خود را بصورت تیتروار روی تابلو بنویسید و هربار که آنها را انجام میدهید علامت گذاری کنید. در پایان روز خواهید دید که کارهایتان تا چه اندازه پیش رفته. با این روش هرگز هیچ کاری را فراموش نخواهید کرد.

4. نوشتن تمرین و تکلیف

اگر دانش‌‏آموز یا دانشجو هستید پس قطعا تکالیف و پروژه هایی برای انجام دادن دارید. ابتدا با وایت برد دلتا تمرین‏هایتان را انجام دهید، محاسبه کنید، نقاشی بکشید و حسابی خط خطی کنید و بعد آن را در دفتر پاکنویس کنید.

5.نصب آسان

اگر برای شما هم نصب تابلو وایت برد همیشه سخت بوده، اکنون وایت برد دلتا با قرار دادن دو قلاب در بالای تابلو این مشکل را برایتان حل کرده است.
همچنین وزن بسیار کم این تخته وایت برد باعث شده تا هر شخصی در خانواده از نوجوانان گرفته تا بزرگسالان بتواند آن را حمل و از جایی به جای دیگر منتقل نماید. این امر سبب می‏شود همه اعضای خانواده بتوانند فقط از یک تابلو وایت برد در خانه استفاده نمایند.

این وایت برد در سایزهای کوچک 30*20 سانتی متر تا 70*50 سانتی متر تولید می شود و می توانید برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و سفارش وایت برد دلتا به سایت کارخانه شیدکو مراجعه فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *