در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

صندلی تاشو شیدکو برای بازی مافیا

فهرست مطالب
دکوراسیون یک فضا شامل تجهیزاتی مانند میز و صندلی، پرده و نورپردازی می شود. دکوراسیون و چیدمان یک اتاق می تواند از لحاظ روانشناسی باعث القای احساسات مختلفی به افراد بشود. با افزایش تقاضا برای انواع بازی ها، چه بازی های ویدئویی و چه بازی های گروهی مانند مافیا، نیاز به صندلی های خاص که مطابق با شرایط هر نوع بازی باشد، احساس می شود. یک صندلی مطلوب باید از آسیب احتمالی به بدن در ساعتهای متوالی بازی جلوگیری کند. به همین علت تولید کنندگان انواع صندلی باید نیازهای کاربران را شناسایی کرده و صندلی های متناسب با آنها را تولید و ارائه دهند.

بازی مافیا

بازی مافیا، یک بازی دسته جمعی با قدمت بیش از سی و پنج سال است که در آن شرکت کنندگان باید نقش ‌های مختلفی را بازی کنند. استراتژی های مختلف روانشناسی و ارتباطی در این بازی استفاده می شود. بازیکنان باید در بازی به شکلی نقش ایفا کنند که یک جمعیت را تشکیل داده و از این جمعیت، گروه مافیایی را شناسایی کنند و از بین ببرند. شرکت کنندگان زیادی می توانند در این بازی شرکت کنند، به همین خاطر نیاز به تعداد زیادی صندلی برای شرکت کنندگان در بازی مافیا وجود دارد. در هر مهمانی و دورهمی، حداقل شش نفر می توانند دورهم نشسته و مافیا بازی کنند.
مدت زمان بازی مافیا نسبتا طولانی است به همین دلیل ممکن است در حین بازی شرکت کنندگان خسته شده و مجبور به جابجایی شوند، که این کار تمرکز آنها برای بازی را از بین میبرد. بهترین گزینه استفاده از صندلی های راحت است که بازیکنان با ساعتهای متمادی نشستن بر روی آنها خسته نشوند. گاهی نیز به دلیل محدودیت فضا و تعداد صندلی های موجود، نیاز به صندلی دیگری برای افراد اضافه شده به بازی وجود دارد. در این زمان باید از صندلی های از قبل تهیه و ذخیره شده استفاده کرد.

تم بازی مافیا

افرادی که به طور حرفه ای بازی مافیا را به صورت جلسات مرتب هفتگی یا ماهیانه انجام می دهند، به دلیل نیاز روانشناسی به داشتن تم مناسب برای این بازی، به فکر چیدمان مخصوص یک اتاق برای بازی مافیا می افتند. اتاق مخصوص مافیا می ‌تواند دارای صندلی هایی با رنگ های نسبتا تیره مانند قرمز و آبی، نور مخصوص محیط و همچنین وسایلی مانند ماسک یا دستکش باشد. استفاده از صندلی راحت برای شرکت کنندگان در این بازی، بر دیگر تجهیزات اتاق مافیا اولویت دارد.

چه مواردی را در خرید صندلی برای بازی مافیا در نظر بگیریم؟

برای چیدمان فضای مناسب بازی مافیا، نیاز به تهیه صندلی هایی داریم که علاوه بر تنوع رنگ و ایجاد زیبایی در محیط، از کیفیت نیز برخوردار باشند. هنگام انتخاب صندلی برای بازی مافیا، باید به اندازه و وزن صندلی توجه کنید. اگر صندلی دارای وزن مناسب بوده و سایز آن برای راحتی افراد مناسب باشد، به بازیکنان کمک می‌کند که با راحتی در محیط بازی حضور پیدا کنند و متمرکز استراتژیهای بازی شوند.
اگر قصد ایجاد چیدمان بازی مافیا در فضای باز مانند محیط باغ یا تراس را دارید، بهتر است صندلی مقاوم در برابر شرایط آب و هوایی انتخاب شود. از آنجا که تعداد دقیق شرکت کنندگان در بازی مشخص نیست و هر لحظه امکان اضافه شدن افراد به بازی وجود دارد، بهتر است چندین صندلی بصورت تاشده و قرار گرفته بر روی هم در گوشه ای داشته باشید.

صندلی مخصوص بازی مافیا

صندلی تاشو یکی از صندلی هایی است که در کمترین زمان ممکن و با استفاده از کمترین فضا، قابل حمل و استفاده می ‌باشد. این نوع صندلی ها از جنس موادی سبک و مقاومی ساخته می ‌شوند که برای استفاده در جلسات و جمع ‌هایی که به صورت موقت برگزار می‌ شوند، مناسب هستند. با استفاده از صندلی تاشو می ‌توانید در هر مهمانی دوستانه یا خانوادگی، تعداد مناسبی از صندلی ها را تهیه کرده و بدون نیاز به صرف هزینه بالا، افراد زیادی را در بازی مافیا شرکت دهید.

صندلی تاشو شیدکو

در این متن اشاره کردیم که صندلی تاشو یکی از تجهیزات مناسب برای استفاده در اتاق یا فضای مخصوص به بازی مافیا است. شرکت شیدکو با نیاز سنجی افراد، صندلی تاشو را برای استفاده های متعدد طراحی و تولید کرده است. این صندلی به دلیل ویژگی های خود مناسب بازی مافیا نیز می باشد. مشخصات کاربردی صندلی تاشو شیدکو عبارتند از:

  • تنوع رنگ
  • استایل مدرن
  • طراحی مطابق با ارگونومی
  • منحنی مناسب در قسمت کفی و تکیه گاه
  • کیفیت متریال بکار رفته در تولید
  • قابلیت تحمل وزن بالا
  • اسکلت فلزی با کیفیت
  • قابلیت تاشوندگی آسان بدلیل کیفیت اتصالات
  • سهولت حمل و نقل به دلیل وزن کم و اندازه مناسب
  • مشبک بودن قسمت کفی و پشت جهت جلوگیری از تعرق زیاد
  • امکان انبارش بصورت تاشده و قرارگرفته بر روی یکدیگر

چرا صندلی تاشو شیدکو برای بازی مافیا مناسب است؟

صندلی تاشو یک گزینه مناسب برای بازی مافیا در فضاهای محدود و اتاق های نسبتا کوچک است. هنگام انتخاب صندلی تاشو برای بازی مافیا، باید برند صندلی، کیفیت متریال بکار رفته در تولید آن، وزن، قابلیت تحمل بار، تولید شدن آن مطابق با اصول ارگونومی بدن و مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی در نظر گرفته شود.
در شرکت شیدکو صندلی های تاشو مطابق با استانداردهای روز جهان، با استایلی زیبا در رنگ های متنوع تولید می شوند که میتوانید آنها را بصورت تک رنگ یا ترکیب رنگ در اتاق مافیا بکار برید. منحنی طراحی شده در قسمت کفی و تکیه گاه باعث عدم احساس خستگی در طول تایم طولانی بازی مافیا می شود. وزن سبک این صندلی و تا شدن آسان آن نیز به انبارش و حمل راحت صندلی ها بصورت تاشده کمک میکند.
صندلی تاشو شیدکو، با داشتن قیمتی مقرون به صرفه، صندلی چند منظوره ای است که بعد از اتمام بازی مافیا می توان از آن در مکان های دیگر نیز استفاده کرد. برای مشاهده تنوع رنگ این صندلی و همچنین کسب اطلاعات بیشتر درمورد این صندلی پر کاربرد و مدرن، با کارشناسان فروش این شرکت تماس بگیرید و پس از ثبت سفارش در فاصله زمانی بسیار کوتاه ، صندلی های خود را تحویل گرفته و در اولین دورهمی خود از بازی مافیا لذت ببرید.
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *