در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

لیست 10 تا از بهترین وایت بردهای چرخدار

فهرست مطالب
وایت برد چرخدار

معرفی 10 تا از بهترین وایت بردهای چرخدار

کمتر کسی هست که دردنیای مدرن و پرشتاب امروز از تابلو وایت برد برای تسریع کارها و سازماندهی ایده ها و یا برای تدریس و آموزش استفاده نکند. به جرات می توان گفت درهر خانه، اداره یا شرکت و همچنین در هر مدرسه یا موسسه ی آموزشی حداقل یک عدد تابلو وایت برد در سایز مناسب آن فضا وجود دارد. اما در بازار نوین تابلوهای وایت برد شاهد استفاده ی گسترده از وایت برد چرخدار برای راحتی جابجایی تابلوها در فضاهای مختلف یک خانه یا اداره هستیم. استفاده از تابلو چرخدار یا همان پایه وایت برد متحرک باعث صرفه اقتصادی خریداران شده است چرا که دیگر نیازی نیست چند تابلو وایت برد برای استفاده در اتاقهای متعدد یک اداره یا منزل خریداری کنند و همچنین راحتی جابجایی آنها باعث تنوع چیدمان محیط می شود.
شرکت شیدکو انواع تابلو وایت برد مغناطیسی و غیرمغناطیسی را در رنج متنوعی از سایزها ودر چهار مدل کلاسیک، آلفا، تابا و دلتا تولید کرده است که بیشتر آنها به راحتی بر روی پایه چرخدار قرار میگیرند. با ما همراه باشید تا 10 مدل از پر فروش ترین تابلوهای قابل نصب بر روی پایه چرخدار را به شما معرفی کنیم:

1 - وایت برد چرخدار کلاسیک سایز 200* 100

طرح کلاسیک تابلوهای وایت برد شیدکو از پرطرفدارترین نوع وایت برد برای مدارس به شمار می رود که دارای ضخامت 3.5 سانتیمتر و جنس ورق وایت برد بسیار با کیفیت است .سومین سایز تابلوهای وایت برد کلاسیک از لحاظ بزرگی در ابعاد 200 * 100 سانتیمتر تولید می شود که بسیار محکم و با دوام است و برای استفاده های طولانی مدت مناسب است. این تابلوها به راحتی بر روی پایه تابلوی چرخدار قرار میگیرند و قابل استفاده برای محیط های آموزشی یا سالن های همایش و کنفرانس می باشند.

2 - وایت برد چرخدار آلفا سایز 200* 100

تابلوهای آلفا دومین نوع از تابلوهای وایت برد تولید شده توسط شرکت شیدکو هستند.این تابلوها ضخامت کمتری نسبت به تابلوهای کلاسیک دارند بنابراین از لحاظ وزنی مقداری سبکتراز نوع کلاسیک هستند. بزرگترین سایز تابلوهای آلفای شیدکو 200* 100
سانتیمتر هستند که بدون لغزش و تکان های اضافی بر روی پایه وایت برد قرار می گیرند و مناسب برای محیط شرکت ها و بانک ها می باشد.

3 - وایت برد چرخدار آلفا سایز 180* 100

سایز دیگری از تابلوهای آلفا که با ضخامت 2 سانتیمتر تولید می شوند با ابعاد 180* 100 به آسانی بر روی پایه محرک تابلو وایت برد شیدکونصب می شود. در نظر داشته باشیم که کمتر بودن ضخامت این تابلوها باعث کمتر شدن کیفیت تابلوی وایت برد نمی شود.همه ی انواع تابلوهای تولید شده توسط شرکت شیدکو دارای رنگ وایت برد بسیار با کیفیت هستند که بطور یکنواخت بر روی تابلو پخش شده است. پس اگر فضایی مناسب برای تابلویی با این ابعاد دارید در خرید تردید نکنید.

4 - وایت برد چرخدار کلاسیک سایز 150* 100

یک سایز متعادل از تابلوهای کلاسیک تولید شده توسط شرکت شیدکو تابلوی 150* 100 سانتیمتر است. این تابلو قابل استفاده برای فضای کلاس های کوچکتر با تعداد دانش آموزان کمتر و یا یک دفتر کار مدرن می باشد. این تابلو بسیار با دوام برای استفاده های متعدد است. به راحتی پایه چرخدار تابلو وایت برد را با ابعاد این تابلو تنظیم کرده و از استفاده از این تابلو لذت ببرید.

5 - وایت برد چرخدار آلفا کلاسیک سایز 150* 100

همانطور که ابعاد 150* 100 از تابلوی کلاسیک برای نصب بر روی پایه وایت برد متحرک مناسب است، از رده ی تابلوهای آلفای شرکت شیدکو نیزهمین سایز به راحتی بر روی پایه قرار گرفته و آماده ی استفاده می باشد. این سایز از تابلوها سایزی بسیار نرمال و مخاطب پسند هستند. طراحی زهوارتابلوهای وایت برد مدل آلفا نیز زیبایی بخشی به محیط مورد استفاده را دو چندان می کند.

6 - وایت برد چرخدار آلفا سایز 120* 90

آیا تابحال به داشتن تابلویی با ضخامت کم و طراحی بسیار جذاب برای دفاتری با پلان باز فکر کرده اید؟ تابلوی آلفای سایز 120* 90 برای چنین دفاتری که فضای باز به اندازه ی کافی بر روی دیوار ندارند بسیار کاربردی است. همچنین می توانید بعداز نصب این تابلو آنهارا براحتی 360 درجه بچرخانید تا همه ی حضار بتوانند بر روی متون نوشته شده بر تابلو تسلط داشته باشند.

7 - وایت برد چرخدار کلاسیک سایز 120* 90

یکی از وایت بردهای پرفروش جهت استفاده در بیمارستان ها، مطب پزشکان و سالن های جلسات تابلوی کلاسیک سایز 120* 90 می باشد که کاملا بر روی پایه ی وایت برد چرخدار ست می شود. تابلوهای کلاسیک به دلیل نوع طراحی خاص زهوارها بسیار رسمی و در عین حال شیک و باکلاس هستند که برای فضاهای اینچنینی بهترین گزینه به شمار می روند.

8 - وایت برد چرخدار کلاسیک سایز 90* 60

تابلوهای وایت برد کوچک‌ تر عمدتاً به عنوان کمک به حافظه برای یادداشت ‌کردن وظایف یا قرار ملاقات‌ها استفاده می‌شوند. ابعاد آنها از حدود 40 در 30 سانتی متر تا 90 در 60 سانتی متر متغیر است. اما اگر قصد نصب تابلویی با این سایز را بر روی پایه ی متحرک چرخدار دارید بهتر است ازوایت برد چرخدار کلاسیک سایز 90* 60 در دفتر یا منزل خود استفاده کنید.

9 - وایت برد چرخدار آلفا سایز 50* 70

تابلوی وایت برد آلفا سایز 50* 70 یکی از تابلوهایی است که می توانید جهت درس خواندن و تمرین فرزندانتان خریداری کنید. ابعاد این تابلو بسیار متناسب برای رده ی سنی کودک و نوجوان است. بچه ها می توانند برای بازی های دونفره نیز تابلو را با ماژیک رنگی به دوقسمت تقسیم کنند و از تایم خود لذت ببرند. این تابلوها براحتی قابل تمیز شدن هستند و هیچ ردی از ماژیک بر روی آنها به جا نمی ماند.

10 - وایت برد چرخدار تابا سایز 90 * 120

در مناطقی که فضای کاری محدودتر است و یا از تابلوی وایت برد استفاده ی چندانی نمیشود و اکثرا بعنوان تابلویی برای چسباندن پلن ها و ایده ها بر روی آن از طریق مگنت های رنگارنگ به کار برده می شود تابلوی تابا سایز 90 در 120 بیشتر از بقیه ی سایزها استفاده می شود. این تابلو می تواند به شما برای نوشتن ایده هایی که در لحظه به ذهن شما می رسد، و یا جهت نوشتن کارها و سازماندهی افکارتان کمک کند.

حال که با 10 عدد از پر فروش ترین تابلوهای چرخدار شرکت شیدکو آشنا شدید می توانید با تعیین هدفتان از خرید تابلوی وایت برد از تیم فروش ما مشاوره گرفته و خرید خود را قطعی کنید. اطمینان داشته باشید که از خرید خود راضی و خرسند خواهید بود.

مطالب مرتبط

1 دیدگاه

  1. امیدرضا گفت:

    سلام قیمت عمده وایت برد چرخدار چه قدره؟ اقساطی هم میفروشین؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *