در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

چگونه میز نقشه و میز طراحی را تنظیم کنیم؟

فهرست مطالب

آموزش نصب میز نقشه کشی و میز نور مهندسی

میز نقشه کشی از آن وسایلی است که هر طراح ، نقشه کش و معماری باید به عنوان میز کار خود داشته باشد. یک میز نقشه کشی مهندسی در واقع فقط یک میز کار با صفحه قابل تنظیم است. قابلیت تنظیم به فردی که از آن استفاده می‌کند این توانایی را می‌دهد که شیب میز را نسبت به جایی که در آن قرار دارد و نحوه کار کردنش تغییر دهد. می‌توانید یک میز طراحی که دارای جای خط کشی و خودکار و مداد است، خریداری کنید. در اینجا ما چند راه به شما پیشنهاد می کنیم.

مرحله 1 - دستورالعمل های نصب و راه اندازی میز نقشه کشی مهندسی شیدکو را مرور کنید

دستورالعمل های نصب در بسته بندی محصول وجود دارد، و تمام قطعات و اجزای مرتبط با میز نقشه کشی خریداری شده را بررسی کنید. هر میز کمی متفاوت است و هر میز دارای چندین قسمت متحرک است که به شما امکان می دهد آن را برای استفاده خاص خود تنظیم کنید.

مرحله 2 - ارتفاع میز را تنظیم کنید

میز نقشه کشی که شما از شیدکو می خرید، دارای مجموعه ای از پیچ ها و شیارها و دستگیره های تنظیم است. شیارهای تنظیم روی پایه ها و زیر صفحه میز قرار دارند. پیچ ها را دستان خود باز کنید. هنگامی که آنها به اندازه کافی شل شدند، می توانید ارتفاع را تنظیم کنید. هنگامی که ارتفاع را در نقطه مناسب قرار دادید، پیچ ها سفت کنید.

مرحله 3 - زاویه میز نقشه کشی را تنظیم کنید

هر میز طراحی را می توان روی زاویه دلخواه تنظیم کرد. معمولاً می توانید مجموعه ای از پیچ ها را در جایی در بالای پایه های جلو یا پشت میز پیدا کنید. پیچ های تنظیم را باز کنید و میز را زاویه دهید تا به زاویه سطح مناسب برسید. پیچ ها را دوباره در جای خود محکم کنید.

مرحله 4 – برای نگه داشتن کاغذ طراحی روی میز از چسب کاغذ استفاده کنید

شما می توانید گوشه های کاغذ طراحی را با استفاده از نوار چسب کاغذی، روی میز بچسبانید. این کار باعث می شود که هنگام طراحی کاغذ شما ثابت بماند و حرکت نکند.

مرحله 5 - تنظیمات خود را چک کنید

قبل از شروع کار بر روی پروژه خود، مهم است که تنظیماتی را که انجام داده اید آزمایش کنید. روی صندلی خود بنشینید و به سمت میز پیش نویس بپیچید. یک مداد یا ابزار نوشتاری دیگر در دست بگیرید و مطمئن شوید که احساس راحتی می کنید. در صورت لزوم روشنایی اطراف میز را تنظیم کنید. بایستید و میز را کمی تکان دهید. اطمینان حاصل کنید که همه پیچ ها به اندازه کافی محکم هستند تا فشار دست ها و بازوهای شما را در حین انجام کار تحمل کنند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *