در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

خرید وایت برد چرخدار برای اداره و دفتر

فهرست مطالب

استفاده از تخته وایت برد چرخدار

در دنیای مدرن امروز، چیدمان وتجهیزات مورد استفاده در دفاتر مدیران در ادارات و شرکت ها شیک ‌تر و زیباتر شده است و طراحی دکوراسیون داخلی آنها حتی به صورت سالیانه تغییر می کند. هیچ فضای کاری مانند اتاق مدیران، اتاق کارمندان یا اتاق آموزشی بدون تخته وایت برد کامل نمی شود چرا که تخته وایت برد یک آیتم ضروری است که مدیران می توانند آن را به محل موردنظر خود جابجا کرده و از آن برای توضیح برنامه ها و پلن های کاری، آموزش پرسنل، تقسیم وظایف و نشان دادن اطلاعات ضروری هنگام صحبت با کارکنان خود استفاده کنند. تقریباً هر کسب و کار یا گروهی می تواند از تخته وایت برد برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات بین نیروهای کار خود استفاده کند، آن را بین اتاق های اداره یا شرکت حرکت داده و مطالب مهم جهت یادآوری را برای همه ی کارمنان به اشتراک بگذارد.

شرکت شیدکو یکی از با سابقه ترین تولیدکنندگان تجهیزات آموزشی، تابلو وایت برد را در انواع سایزها ومدل ها طراحی و تولید کرده است که بسیاری از این نوع تابلوها قابل نصب بر روی پایه های وایت برد تولید شده در همین شرکت برای راحتی جابجایی در قسمت های مختلف یک اداره می باشند. بیایید با هم به بررسی مهمترین کاربردهای تابلو وایت برد چرخدار در ادارات و شرکت ها بپردازیم:

در دسترس بودن همیشگی

استفاده از تابلوی وایت برد همیشگی است و آن را نمی توان بسته یا خاموش کرد. محتویات آن اگرپاک نشوند، همیشه وجود دارند و به وضوح قابل مشاهده هستند. نگاه کردن به مطالب یادداشت شده بر روی تابلوهای وایت برد شما را همیشه در مسیر حرکت نگه می دارد و باعث می شود مغز شما در حال کار و فکرکردن به ایده های یادداشت شده باشد. می توانید تابلوهای چرخدار را جابجا کرده و به نزدیک خود بیاورید یا زاویه ی آن را طوری تنظیم کنید که در دفتر کارتان در تیر رس دید شما باشد.

منظم نگهداشتن وظایف

تابلوی وایت برد در ادارات و شرکت ها می تواند راهی عالی برای زیر نظر گرفتن وظایف روزانه کارمندان توسط مدیر باشد. تابلوی متحرک چرخدار مدیران و کارمندان را دائماً از کارهایی که در دست دارند آگاه می‌کند و قابلیت جابجا شدن آسان و قرار گرفتن آن در مکان های مختلف باعث می شود که مانند یک یادآور برای آنها عمل کند تا کاری را از قلم نیندازند.

کمک به هدف گذاری

از تابلوی وایت برد متحرک شیدکو در ادارات و شرکت ها می توان برای هدف گذاری های بلند مدت مدیران و یا کارمندان استفاده کرد. آنها می توانند با یادداشت کردن موارد مختلفی به آینده بروند و هدف دراز مدت خود را از طریق نوشتن سوالات متعدد شناسایی کنند. به عنوان مثال : هدف چیست؟ مدت زمان رسیدن به آن چقدر است؟ اگر به آینده برویم و به آن هدف دست یابیم، اوضاع شرکت چگونه خواهد بود؟ چه چیزهایی را می توانیم به طور ملموس اندازه گیری کنیم؟ در مورد خطرات چطور؟ همه مشکلات احتمالی چه هستند؟ و سیستم کاری ما به چه روشی عمل خواهد کرد؟

کاربردهای متفاوت

تابلوهای وایت برد معمولاً در مقایسه با راه‌ حل‌ های فناوری ، چه به‌ صورت فردی و چه به صورت گروهی درادارت بهتر عمل می‌کنند. استفاده از تابلوهای وایت برد چرخدار به دلیل امکان استفاده ی های متوالی ضایعات کاغذ را کاهش می دهد و به ویژه برای مدیران در جلسات کاری بسیار مفید و به راحتی در دسترس هستند. تابلو همچنین می‌تواند به مکانی مناسب برای نگهداری موقت اطلاعاتی از قبیل اسناد، نامه‌ها، رسیدها و موارد دیگر تبدیل شود تا از به هم ریختگی و بی نظمی میز کار توسط کاغذهای حاوی یادداشت ها جلوگیری کند.

کار مشترک

یکی دیگر از کاربردهای تابلو وایت برد متحرک در ادارات و شرکت ها می تواند هماهنگ کردن چندین نفر که بر روی یک پروژه ی مشترک کار می کنند باشد. مدیران و کارمندان می توانند برای اینکه همه چیز قابل مشاهده باشد، بسته به اینکه هر پیام برای چه کسی یا از طرف چه کسی است، از رنگ های مختلف ماژیک وایت برد استفاده کنند و پس از انجام کار یادداشتی بنویسند و یا آن وظیفه را پاک کنند.

جلوگیری از خستگی چشم

خستگی چشم برای بسیاری از کارمندان و افرادی که با کامپیوتر کار می کنند یک مشکل واقعی است. در برخی موارد می توان با یادداشت کردن اطلاعات بر روی تابلوی وایت برد متحرک و قرار دادن آن در نزدیکی میز کار خود، از فرصت برای استراحت چشم ها و کمتر نگاه کردن به سطح کامپیوتراستفاده کرد. نوشتن یادآوری، معادلات و محاسبات، ایجاد جدول زمانی مشخص و طوفان فکری بر روی تخته وایت برد، همگی می‌توانند به چشمان کارمندان استراحتی بسیار ضروری از نور صفحه نمایش بدهند. می توان از رنگ های مختلف ماژیک وایت برد استفاده کرد تا از خستگی چشم ها کاسته شود.

تابلو وایت برد انگیزشی

طرز فکر کلی مدیران و کارمندان یک اداره یا شرکت در طول روز را می توان با استفاده از نقل قول های الهام بخش یا تصاویر مثبت به میزان شگفت انگیزی بهبود بخشید. جملات سرگرم‌کننده یا انگیزشی که افراد را متمرکز نگه می‌دارد و آنها را تشویق می‌کند تا بهترین کار را در طول روز انجام دهند، می‌توانند در زمانی که از تخته وایت برد استفاده نمی‌ شود، بر روی آن نوشته شوند.

حافظه ی اضافی

استفاده از تابلوی وایت برد برای کارمندان حافظه اضافی است و این بدان معنی است که آنها مجبور نیستند فقط آنچه را که شخص در یکی دو جمله آخر گفته است در ذهن خود نگه دارند و یا دائماً سعی کنند همکارانشان را متقاعد یا با یکدیگر مخالفت کنند. استفاده از تابلوی وایت برد می تواند کمک به باهوش تر شدن کارمندان از طریق کمک به به یاد آوری و یادگیری آنها کند.
اکنون با مهمترین کاربردهای تابلوهای چرخدا درادارت و شرکت ها آشنا شده اید. شرکت شیدکو بعنوان یک تولید کننده لوازم و تجهیزات آموزشی، تابلوهای وایت برد متحرک و چرخدار را با استفاده از مواد بسیار با دوام و با کیفیت تولید و به بازار عرضه کرده است. در هر اداره و هر شرکتی می توان نسبت به نیاز و یا فضای در دسترس ، تابلویی با سایز مناسب خریداری و بر روی پایه های تابلوی وایت برد نصب کرد. جهت مشاوره برای خرید بهترین سایز تابلوی متحرک مخصوص اداره یا شرکت خودتان با کارشناسان ما درارتباط باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *