در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

چرا پایه وایت برد شیدکو را انتخاب کنیم؟

فهرست مطالب

چرا پایه وایت برد شیدکو بخریم؟

پایه وایت برد شیدکو یکی از محصولات بسیار کاربردی است که توسط تیم مجرب شیدکو طراحی و تولید می شود.
کارخانه تجهیزات آموزشی شیدکو با بیش از بیست سال سابقه در تولید لوازم آموزشی با طراحی هوشمندانه و تولید با کیفیت توانسته است رضایت بسیازی از مشتریان را جلب نماید.
در ادامه ویژگی های رقابتی پایه وایت برد شیدکو را بررسی میکنیم.

طراحی هوشمدانه

از مهم ترین مراحل تولید محصول طراحی آن است که باید موارد مهمی را در نظر گرفت ، چند مورد از مواردی که در این صفحه قابل ذکر است به شرح زیر است:

در نظر گرفتن نیاز مشتریان

قبل از تضمیم به تولید هر محصول باید در نظرگرفت که مشتریان ما چه نیازی به آن محصول خواهند داشت و یا این محصول چه نیازی از مشتریان را برطرف خواهد کرد.

استاندارد های جهانی و ارگونومیک

از مواردی که در هنگام طراحی و تولید هر محصول باید در نظر گرفته شود ، مطابقت طراحی محصول و کیفیت اجزای تشکیل دهنده آن با استاندارد های جهانی و ارگونومیک است، پایه وایت برد شیدکو با طراحی هوشمندانه و رعایت اصول ارگونومیک طراحی و تولید شده است ، همچنین اجزای تشکیل دهنده آن از مواد با کیفیت و استاندارد هستند.

جا به جایی آسان پایه وایت برد شیدکو

شما با خرید پایه وایت برد شیدکو 1 کارتن که محتوای آن پایه وایت برد است را تحویل میگیرید(مطابق تصویر)، آنچه که این پایه را از بقیه پایه وایت برد های موجود در بازار متمایز می کند، قابلیت جدا شدن آسان قطعات از یکدیگر و نصب وایت برد آن است، به طوری که اگر بخواهید پایه وایت برد را جا به جا کنید به راحتی با جدا کردن قطعات و وصل مجدد آن می توانید این کار را انجام دهید.

 

خرید یک پایه متحرک برای وایت برد با سایز های مختلف

شما با خرید یک پایه متحرک تخته وایت برد می توانید آن را برای وایت برد با سایز های مختلف استفاده کنید، به طوری که به راحتی با تغییر ارتفاع و عرض پایه متحرک می توانید یک وایت برد دیگر بر روی آن در کمترین زمان نصب کنید.

چرخ های ترمز دار با کیفیت

از مزیت های رقابتی پایه وایت برد شیدکو چرخ های باکیفیت و ترمز دار آن است که موجب می شود در سطوح صاف به راحتی آن را حرکت دهید، همچنین ترمز های پایه وایت برد و اسکلت قدرتمند آن از هرگونه لرزش هنگام نوشتن جلوگیری می کنند.

 

قیمت پایه وایت برد شیدکو

همانطور که گفتیم پایه وایت برد شیدکو با طراحی هوشمندانه توانسته است بسیاری از نیاز های مشتریان را جلب کند، همچنین امکان نصب وایت برد با سایز های مختلف (50 در 70 سانتی متر تا 1 در 2 متر) بر روی پایه متحرک شیدکو وجود دارد که موجب می شود در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی شود، شما می توانید وایت برد های مختلف را به آسانی بر روی پایه متحرک نصب کنید و مجددا از وایت برد های دیگر استفاده کنید، لازم به ذکر است جدا سازی آسان قطعات و نصب مجدد آن باعث می شود جا به جایی آن بسیار آسان باشد ، این ویژگی ها باعث می شود در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی شود و شما با خرید وایت برد پایه دار با قیمت مناسب کاربرد گسترده ای داشته باشید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *