در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

به مناسبت بازگشایی مدارس 1402، تولید ماژیک وایت برد شیدکو شروع شد

فهرست مطالب

بازگشایی مدارس در مهر 1402 و تولید ماژیک وایت برد

راهروهای خالی و خلوت ، صندلی های کلاسی که روی هم چیده شده اند، فضای سوت و کور مدارس، تابلوهای کثیف و بلا استفاده مانده، ماژیک هایی که شاید خشک شده اند و نیاز به احیا یا دورانداخته شدن دارند، همه و همه دوران کرونا و تعطیلی مدارس را در سه سال گذشته به یاد می آورند. اما خبر خوش این است که مدارس و دانشگاه ها در سال تحصیلی جدید بازگشایی می شوند و دانش آموزان و دانشجویان حضور در کلاس درس و بهره مندی از تدریس معلمان واستادان را مجدد تجربه خواهند کرد.

تجهیزات آموزشی و بازگشت به مدرسه

در فصل بازگشت به مدرسه کشورها پس از ماه ها تعطیلی اجباری شروع به بازگشایی مدارس خود می کنند. مدیران آموزش و پرورش در سراسر جهان باید فوراً برای شروع دوباره یادگیری در مدرسه آماده شوند، زیرا می دانند که مدارس و دانش آموزان با چالش های بی سابقه ای روبرو هستند. از جمله این چالش ها آماده سازی تجهیزات آموزشی و رفرش کردن کلیه ی وسایل برای استفاده ی معلمان و دانش آموزان است. میز وصندلی ها باید تمیز و بصورت مرتب چیده شوند، تابلو وایت برد ها باید تمیز شوند، و ماژیک ها باید بررسی شوند که آیا جوهرشان پس از گذشت مدت طولانی از عدم استفاده خشک شده، آیا قابل استفاده ی مجدد هستند یا باید با ماژیک های جدید جایگزین شوند؟

به نظر می رسد در چند دهه ی گذشته تابلوها و ماژیک های وایت برد همه جا حضور دارند. فرودگاه‌ها زمانی که فناوری مدرن دچار مشکل شود، برای انتقال اطلاعات پروازها به مسافران از آن‌ها استفاده می‌کنند، تیم‌های ورزشی از آن‌ها برای بیان تاکتیک‌های قبل از مسابقات استفاده می‌کنند و سوپرمارکت‌ها آخرین پیشنهادات ویژه خود را در ورودی فروشگاه بر روی تابلوها نشان می دهند. اما میتوان گفت یکی از کاربردهای اصلی تابلو و ماژیک های وایت برد در مدارس و دانشگاه ها می باشد. دانش‌آموزان گهگاه از آنها در کلاس‌های درس استفاده می‌کنند، اما معلمان مجبورند از زمانی که دیگر تخته سیاه در مدارس وجود ندارد، هر روز از آنها استفاده کنند. بدون وجود ماژیک های وایت برد، تابلوهای وایت برد مفید بودنشان را تا حد زیادی از دست می دهند، مگراینکه مغناطیسی باشند.

با وسیع تر شدن بازار استفاده از تابلو و ماژیک های وایت برد در تمام مشاغل از جمله موسسات آموزشی ( مدارس، دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی، موسسات آموزش زبان های خارجی و غیره) ، شرکت ها ، ادارات و همچنین استفاده های شخصی ، مسئولیت شرکت های تولید کننده ی انواع ماژیک نیز بیشترمی شود چرا که باید علاوه بر افزایش حجم تولید، به کیفیت جوهر و متریال مورد استفاده در تولید آنها نیز بپردازند. یکی از این شرکت های تولید کننده ی وسایل آموزشی شرکت شیدکو است که پیشرو در تولید تابلوهای وایت برد و ماژیک وایت برد است. از بهترین محصولات شرکت شیدکو می توان به ماژیک های وایت برد آن اشاره کرد که مورد پسند مدیران موسسات آموزشی، مدیران شرکت ها، مدرسان و اساتید و همچنین دانش آموزان است. بیایید باهم نگاهی به ویژگی های برتر این ماژیک ها بیندازیم تا برای تجهیز موسسه یا محل کار خود بتوانیم با دیدی بازتر خرید کنیم:

کیفیت جوهر ماژیک وایت برد

مهم‌ترین ویژگی هرنوع یا برند ماژیکی کیفیت جوهر آن است چرا که دوام و ماندگاری یک ماژیک فقط و فقط وابسته به جوهر آن است. شرکت شیدکو جوهری بسیار با کیفیت طبق استانداردهای روز جهانی تولید کرده است که علاوه بر تنوع رنگ و پر رنگ بودن جوهر آن، دارای کیفیتی بسیار عالی، ماندگاری زیاد و همچنین قابلیت پاک شوندگی بسیار راحت از روی تابلو می‌باشد. جوهر این ماژیک ها بدون بو است، پس می تواند یک انتخاب ایده آل برای محیط کلاس باشد.

ضخامت نوشتاری

در هنگام استفاده از ماژیک وایت ‌برد یکی از ویژگی‌های مهم و کاربر پسند آن ضخامت نوشتاری مناسب است. یک ماژیک با کیفیت باید نوشته‌هایی را ایجاد کند که علاوه بر پر رنگ بودن جوهر آن، ضخامت نوشتاریش نیز به اندازه‌ی کافی باشد تا حتی از فاصله‌ ی دور به راحتی قابل خواندن باشد. ماژیک وایت برد همچنین باید ضخامت نوشتاریش در تمام مدت زمان نوشتن یکسان باشد. ماژیک‌ های تولید شده در شرکت شیکو دارای چنین ویژگی هایی هستند که آنها را از ماژیک های دیگر متمایز کرده است.

تنوع تولید در قسمت سر ماژیک

شرکت شیدکو ماژیک‌های وایت بردی را تولید کرده است که قسمت سر آنها گرد و یا تخت می‌باشد. قسمت نوک هر ماژیک از الیاف فشرده‌ی با کیفیت است که جوهر را به خود جذب کرده و به طور یکسان بر روی تابلو پخش می‌کند. تنوع در قسمت نیب یا سر ماژیک ها باعث متفاوت بودن کاربرد آن‌ها می‌شود. مثلا ماژیک‌های گرد ضخامت نوشتاری یکسانی را ایجاد می‌کنند و برای تدریس مناسب هستند در حالی که ماژیک‌هایی با سر تخت یا اریب به دلیل نوشتار ریزی که ایجاد می‌کنند مناسب برای کارهای طراحی و یا زیبانویسی هستند.

طراحی بدنه ی ماژیک

از دیگر ویژگی‌های ماژیک‌های وایت برد شرکت شیدکو زیبایی ظاهری آنها است. تیم تحقیق و توسعه‌ ی شرکت شیدکو در طراحی و تولید ماژیک‌ها به اصول ارگونومی و خوش دست بودن ماژیک‌ها توجه ویژه‌ای کرده است. استفاده طولانی مدت از ماژیک‌های وایت برد شیکو در مدارس باعث احساس خستگی و یا درد در ناحیه‌ی انگشتان و دست نمی‌شود، پس می‌تواند بهترین انتخاب برای مدارس و یا دانشگاه‌ها باشد.

باید بگوییم که ماژیک وایت برد تولید شده در شرکت شیدکو تمامی ویژگی‌های یک ماژیک وایت برد کامل و بی‌نقص را دارا است. با توجه به حضوری شدن مدارس و دانشگاه ها در سال تحصیلی جدید ، شرکت شیدکو ظرفیت تولید خود را برای تولید انواع ماژیک های وایت برد افزایش داده است. چرا که بسیاری از مدارس و دانشگاه ها در سال تحصیلی جدید اقدام به نو کردن تجهیزات آموزشی خود، ایجاد تنوع و مدرن کردن فضاهای کلاس ها کرده اند. با خریدن پکیج های ماژیک های وایت برد شیدکو، علاوه بر لذت بردن از تنوع رنگ ماژیک ها، مطمان باشید که تا چند سال نیاز به خرید مجدد ماژیک برای مدرسه یا موسسه ی خود نخواهید داشت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش سریع

  1. فرم را پر کنید
  2. دکمه ثبت سفارش را بزنید
  3. منتظر تماس کارشناس فروش شیدکو باشید