وایت برد کوچک برای بچه ها و خانه + خرید آنلاین

فهرست مطالب

وایت برد دلتا سایز کوچک

وایت برد دلتا در سایز کوچک و سبک

در جهان پرسرعت امروزه استفاده از تابلوهای وایت برد برای سرعت بخشیدن به نوشتن و انتقال داده‌ها جای خود را علاوه بر مراکز آموزشی، در مؤسسات و ادارات و حتی در منازل نیز به‌خوبی باز کرده است. وایت برد دلتا یکی از جدیدترین تابلوهای تولیدشده در شرکت شیدکو است که به دلیل ویژگی‌هایی جذابش مانند سایز کوچک، ضخامت کم و وزن ایده‌آل تبدیل به برندی شناخته شده و مشهور شده است. در این بررسی تخصصی نگاهی دقیق‌تر به جزئیات قسمت‌های تشکیل‌دهنده تابلو وایت برد دلتا خواهیم داشت تا متوجه دلایل پرطرفدار بودن آن بشویم. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.در انتخاب و خرید صندلی برای کافی شاپ و رستوران ها باید موارد زیادی از جمله دکوراسیون و قالب مکان، طرح و رنگ صندلی و البته هزینه های اولیه خرید را در نظر بگیرید. مجزا از این عوامل، صندلی باید راحتی، کارایی ، استاندارد ارگونومی و زیبایی شناسی را برآورده سازند.

اجزای تشکیل‌دهنده تابلو وایت برد دلتا

یک تخته وایت برد از چه اجزایی تشکیل شده است؟ برای پاسخ به این سؤال در مورد وایت برد دلتا بیایید مطابق با ویدئوی این صفحه، جزئیات آن را بررسی کنیم. تابلوی دلتا از ورق آلومینیوم گالوانیزه برای سطح تشکیل شده که بر روی ورق MDF نصب ‌می‌شود. به دلیل سبک وزن بودن و ابعاد کوچک این تابلو، از ورق فلزی در پشت آن استفاده نمی‌شود.
قسمت مهم دیگر تابلوی وایت برد که نقش مهمی در مقاومت کلی آن دارد، فریم تابلو است که در وایت برد دلتا هم شیک و هم بسیار محکم است.
برای بررسی جزئی‌تر هرکدام از این قسمت‌ها، در ادامه هر کدام به تفکیک بررسی شده‌اند.

بررسی تخصصی سطح وایت برد دلتا

سطح وایت برد دلتا از ورق گالوانیزه وارداتی با خاصیت وایت بردی ساخته شده است. همان‌طور که متوجه شدید، استفاده از این ورق برای ساخت سطح تابلوی دلتا باعث مقاومت آن در برابر سایش و ازبین‌رفتن خاصیت وایت بردی سطح در استفاده‌های متعدد می‌شود.
از طرف دیگر، سطح تابلو دارای قابلیت مغناطیسی نیز هست که می‌تواند به ایجاد تنوع در کاربرد تابلو کمک کند. می‌توان وسایل کمک ‌آموزشی آهنربایی را بر روی سطح متصل کرد و یا عکس، چارت یا یادداشت‌ها را از طریق مگنت‌های رنگی بر روی تابلو نصب کرد.
رنگ وایت برد روی سطح تابلوی دلتا بسیار یکنواخت بر روی سطح کاور شده است که سطحی صاف و صیقلی ارائه می‌دهد. از مشخصات بارز این رنگ یکدست و نامتخلخل بودن آن است که به دلیل عدم وجود حفره‌های ریز میکروسکوپی بر روی سطح، پس از استفاده رنگ‌دانه‌های جوهر در آن انباشته نمی‌شود و در نتیجه تمیزکردن تابلو به‌سهولت انجام می‌پذیرد.

علاوه بر این درجه شفاف‌بودن رنگ سطح تابلوی وایت برد در حد متوسط است چرا که کدر بودن رنگ تابلو باعث ایجاد احساس نامتناسب بودن ظاهر تابلو در مخاطب می‌شود. از طرف دیگر شفاف‌بودن بیش از حد رنگ سطح تابلو باعث انعکاس زیاد نور محیط بر روی تابلو و در نتیجه عدم تشخیص درست نوشته‌ها می‌شود.
وایت برد سایز کوچک

نگاهی تخصصی به ضخامت وایت برد دلتا شیدکو

تابلوی دلتا یک تابلوی با وزن سبک است که با خلاقیت و نوآوری تیم تحقیق توسعه شرکت شیدکو با ضخامت 1 سانتی‌متر ساخته شده است. این ضخامت باعث شده که تابلوی دلتا در تمامی ابعاد بتواند کاملاً یوزرفرندلی باشد. ضخامت وایت برد دلتا کم است؛ اما این تابلو بسیار مقاوم است؛ چراکه تک‌تک قطعات به‌کاررفته در تولید آن از استحکام کافی برخوردارند.

نگاهی دقیق به ابعاد وایت برد دلتا

وایت بردهای دلتا در اندازه‌های 20*30 تا 50*70 سانتی‌متر تولید ‌می‌شوند و به شما امکان می‌دهند مطابق با نیازهای خاص خود یکی از ابعاد را انتخاب کنید. از سایزهای کوچک‌تر این تابلو می‌توان برای آموزش، تمرین و بازی بچه‌ها جهت افزایش تعاملات آنها استفاده کرد. حتی افراد بزرگسال می‌توانند یکی از ابعاد وایت برد دلتا را برای کمک به یادآوری کارها و یادداشت روتین روزانه بر روی میز کار در کنار خود داشته باشند. ابعاد بزرگتر تابلوی دلتا نیز قابل نصب درمحیط کلاس یا دفاتر کار هستند.

بررسی تخصصی زهوار تابلوی دلتا

قاب وایت برد نقش مهمی در تقویت هر دو ویژگی زیبایی‌شناختی و ساختاری اجزای مختلف تابلو، به‌ویژه تخته ام‌دی‌اف، ایفا می‌کند. در این راستا، وایت برد دلتا با یک قاب بادوام از آلومینیوم آنادایزشده ساخته شده است.
این ساختار مقاومت استثنایی در برابر اثرات زنگ‌زدگی و ساییدگی‌های سهوی که در حین حمل‌ونقل با آن مواجه می‌شود را ایجاد می‌کند. ویژگی‌های بصری جذاب این محصول، با طراحی شیک و مدرن، وزن سبک و ابعاد کوچک آن بیشتر برجسته ‌می‌شود. چنین توجه دقیقی به جزئیات، تخته وایت برد دلتا را به یک انتخاب بسیار مناسب به‌ویژه برای آموزش آنلاین، دفاتر کار و استفاده‌های شخصی در منزل با استفاده از ابعاد متنوع این تابلو تبدیل می‌کند.
وایت برد برای خانه

کاربردهای متنوع تابلو وایت برد دلتا

ابعاد مناسب و ضخامت 1 سانتی‌متری تابلو وایت برد دلتا آن را به گزینه‌ای محبوب برای قشر محصل و همچنین در اتاق کار مدیران و پرسنل در شرکت‌ها و ادارات تبدیل کرده است. برخی از کاربردهای وایت برد دلتا عبارت‌اند از:

آموزش: تخته‌های وایت برد متوسط معمولاً در کلاس‌های درس، دفاتر ادارات و مراکز آموزشی استفاده می‌شوند.
دفاتر: این وایت بردها جلسات طوفان فکری، بحث‌های مشترک و سازماندهی وظایف را در محیط‌های اداری تسهیل می‌کنند.
ارائه‌ها: در هر مکان آموزشی یا اداری، وایت برد دلتا به‌عنوان وسیله‌ای کمک بصری در طول ارائه عمل می‌کند و امکان تعامل موثر با مخاطب را فراهم می‌کنند.
استفاده خانگی و شخصی: ابعاد کوچک وایت برد دلتا برای نوشتن یادآوری، فهرست کارها، برنامه‌ها و پیام‌های خانوادگی کاربردی هستند.
اهداف خلاقانه: هنرمندان و طراحان از وایت برد دلتا برای ترسیم ایده‌ها و رسم جزئیات طرح‌ها استفاده می‌کنند.
رستوران‌ها و کافه‌ها: وایت بردهای دلتا در اندازه کوچک به‌عنوان تابلوی منو یا نمایش غذاهای ویژه روزانه عمل می‌کنند.
سلامت و تناسب‌اندام: تخته وایت برد دلتا در مراکز تناسب‌اندام و مراکز بهداشتی درمانی برای نمایش روال تمرین و اطلاعات مربوط به سلامت به کار برده می‌شود.

نتیجه‌گیری

وایت برد مدل دلتای شیدکو تابلویی شیک، بادوام و مقرون‌به‌صرفه است که ویژگی‌های نوآورانه و نصب و استفاده آسان را ارائه می‌دهد. این مدل وایت برد در ابعاد مختلف برای هر محیطی، اعم از کلاس‌های درس، دفاتر یا محیط‌های حرفه‌ای و حتی در منزل برای استفاده شخصی به‌عنوان پلنر، یا بازی و آموزش بچه‌ها عرضه می‌شود.

برای سفارش وایت برد دلتای شیدکو ابتدا اطلاعات و ویدئوی ارائه شده را بررسی کنید. سپس به‌سادگی ابعاد متناسب با نیاز خود را انتخاب کرده و فرم موجود در وب‌سایت را برای ثبت سفارش پر کنید. سپس کارشناسان فروش شیدکو با شما تماس خواهند گرفت تا خرید شما را نهایی کنند. برای خرید تابلو وایت برد دلتا همین امروز اقدام کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش سریع

  1. فرم را پر کنید
  2. دکمه ثبت سفارش را بزنید
  3. منتظر تماس کارشناس فروش شیدکو باشید