در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

خرید و قیمت صندلی دانشجویی فایبرگلاس

فهرست مطالب

چگونه صندلی مناسب کلاس درس را انتخاب کنم؟

صندلی دانشجویی نه چندان مدرن که در اکثر مدارس و دانشگاه ها سالها قبل خریداری شده وهمچنان نیز استفاده می شوند، دارای تمامی ویژگی های یک صندلی استاندارد و راحت برای استفاده ی دانشجویان و دانش آموزان نیستند. ساختار این صندلی ها مطابق با اصول ارگونومی جهت راحت قرار گرفتن کمر و پاها بر روی صندلی طراحی نشده اند. به همین دلیل در استفاده های طولانی مدت فرد دچار خستگی بیش از حد یا احساس درد در کمر و شانه ها خواهد شد. برای دانستن ویژگی های یک صندلی ایده آل برای دانشگاه یا موسسه ی خود با ما همراه باشید.

ویژگی های کلیدی صندلی دانشجویی فایبر گلاس شیدکو

درگذشته استفاده از متریال فیک و نامرغوب برای تولید وسایل و تجهیزات مرسوم نبود، به عنوان مثال نجاران یا فلزکاران قدیمی از پروفیل های ضخیم وچوب های با کیفیت برای تولید هر وسیله ای مانند میز یا صندلی استفاده می کردند که استحکام آنها کمک به افزایش طول عمر محصول و کیفیت همیشگی آن می کرد.

اما آیا این موضوع، برای موسسات آموزشی آزاد و دانشگاه ها هم صدق می کند؟

شاید در مدارس، به دلیل هزینه های زیاد تعویض، نتوانیم صندلی تک نفره با روکش و جنس مناسب را استفاده کنیم. اما در دانشگاه ها و به خصوص در رده های تحصیلی بالاتر مانند کارشناسی ارشد و دکتری، استفاده از لوازم قدیمی و خراب، چندان شایسته نیست. تجهیزات دانشگاهی، نماد اعتبار آن مرکز آموزشی هستن به خصوص که لازمست این مبلمان و صندلی ها برای موقعیت های خاص، مانند: سمینارها، گردهمایی ها و غیره، در وضعیت مناسبی باشند.

از طرف دیگر، موسسات آموزشی ای وجود دارند که برای آموزش مهارتهای مختلف به افراد گوناگون، فعالیت می کنند. با توجه به نوع فعالیت این مراکز و دانش پژوهانی که دارند، قطعا استفاده از صندلی های رنگ و رو رفته و کهنه در شان این موسسات نیست.

تاثیر تجهیزات آموزشی استاندارد بر انگیزه دانش پژوهان

محل علم آموزی، یک مکان با ارزش است و باید برای کمک به یادگیری هر چه بهتر علم، امکانات لازم در اختیار علم آموزان قرار بگیرد. بنابراین استفاده از تجهیزات استاندارد و زیبا که کیفیت مناسبی دارند، به انگیزه دانش پژوهان برای یادگیری هر چه بیشتر، کمک می کند.
چه صندلی ای برای استفاده در موسسات آموزشی، مناسب تر است؟

صندلی فایبر گلاس شیدکو، با استحکام بالا و طراحی زیبا، بهترین انتخاب برای کلاسهای درس و سالن هاست. این صندلی ها، کاملا مطابق با استاندارد بوده و طبق اصول ارگونومی طراحی شده اند.

صندلی دانشجویی فایبر گلاس شیدکو در چه مکان هایی کاربرد دارد؟

برای استفاده در کلاسهای زبان، آموزشگاه های فنی و حرفه ای و آموزش هنرهای تجسمی، می توانید از صندلی دانشجویی فایبر گلاس شیدکو، استفاده کنید. این صندلی با دسته بزرگی که دارد به شما کمک می کند تا به راحتی بتوانید کتاب و یا کاغذ های طراحی خودتان را روی آن جا دهید. همانطور که از اسم آن هم پیداست، شما می توانید از صندلی دانشجویی فایبرگلاس شیدکو، در کلاسهای دانشگاهی و سالن امتحانات استفاده کنید. کیفیت مناسب و طراحی منحصر به فرد، این محصول را بهترین انتخاب برای سالن اجتماعات و سالن دفاع دانشجویان کرده است.

همچنین جنس خوب و کفی و بدنه راحت این صندلی آن را برای برگزاری امتحانات، مناسب می کند. دانش آموزان و دانش جویان می توانند به راحتی ساعتها بر این صندلی بنشینند و بدون کمر درد و یا آسیب به بدن، در امتحانات شرکت کنند.

صندلی دانشجویی شیدکو

علاوه بر دانشگاه ها، بهترین انتخاب برای موسساتی است که آزمون های زبان مانند: IELTS,TOFFEL و نیز آزمون های بین المللی مانند GRE برگزار می کنند. این آزمونها در دفعات کمتری نسبت به آزمونهای مدرسه ای برگزار می شوند و هزینه زیادی برای شرکت کننده دارند. برای همین بهتر است امکانات لازم برای هر چه بهتر برگزار شدن آنها فراهم شود.

صندلی دانشجویی فایبر گلاس شیدکو چه ویژگی هایی دارد؟

این صندلی از بهترین و باکیفیت ترین مواد اولیه، ساخته شده است که آن را برای استفاده های گوناگون و طولانی مدت، مناسب می سازد. علاوه بر آن، ویژگی های بسیاری هستند که باعث شده این صندلی در بین مدیران مدرسه و دانشجویان محبوب باشد.

ویژگی ها و مشخصات فنی صندلی دانشجویی فایبر گلاس شیدکو

  1. ساختمان مستحکم صندلی
  2. ساختار ارگونومیک کفی و پشتی صندلی
  3. سبد کاربردی صندلی
  4. رنگ با دوام بالا
  5. طراحی ضربه گیر های مستحکم
  6. قلاب مخصوص آویز کیف
  7. تنوع رنگ بندی و تعداد صندلی
  8. طراحی زیبا و منحصر به فرد

1-ساختمان مستحکم صندلی

اگر یادتان باشد در گذشته، همه چیز محکم و مقاوم طراحی می شد. نجاران یا فلزکاران قدیمی، هر وقت می خواستند یک میز ساده بسازند، از پروفیل های ضخیم و چوب های باکیفیت استفاده می کردند. البته امروزه این ویژگی ها، در محصولات، کمتر دیده می شود و به خاطر گرانی یا تمایل فروشندگان به بازگشت مشتری، دقت و توجه کمتری در انتخاب مواد اولیه و تولید یک محصول با دوام، می شود.

در ادامه برای شما توضیح خواهیم داد که چرا صندلی دانشجویی فایبرگلاس شیدکو، به عنوان یکی از بادوام ترین صندلی های موجود در بازار شناخته می شود.

استحکام دسته صندلی

به طور کلی دسته صندلی دانشجویی، از دو بخش فلزی و چوبی تشکیل می شود که استحکام هر کدام اهمیت زیادی دارد. یکی از آسیب پذیرترین بخش های صندلی، دسته آن است که معمولا در مدارس و دانشگاه ها، خیلی زود شکسته می شود و پس از آن، راهی انباری پر از صندلی های دسته شکسته می شود!. اگر پروفیل فلزی نگهدارنده و بخش چوبی دسته صندلی، کیفیت خوبی داشته باشد، این محصول می تواند تا سالها، برای شما کار کند.

دسته صندلی دانشجویی فایبرگلاس شیدکو، از بهترین چوب ام دی افMDF ، ساخته شده است که به راحتی می تواند حداقل وزن یک انسان را تحمل کند.

می توانید قدرت مقاومت این صندلی را در تصاویر و ویدئوهای این صفحه ببینید.

علاوه بر مقاومت دسته ها، پروفیل ها و پایه فلزی این صندلی هم، مقاومت بسیار بالایی دارد که با کمک اتصال پهن تر پایه ها به زمین، وزن زیاد را به خوبی تحمل می کند. استفاده از پروفیل های ضخیم با بالاترین کیفیت و جوش co2 بسیار قوی، در این صندلی ها، مقاومت آن را دوچندان کرده است.
علاوه بر این ها، نکته قابل توجه در ساخت این صندلی دانشجویی، رعایت استاندارد های جوش با آخرین فناوری های روز دنیاست که در کارخانه شیدکو، زیر نظر مستقیم مدیران باسابقه در این زمینه انجام می شود و استحکام محصول را تضمین می کند.

استحکام پایه ها و پروفیل های فلزی صندلی دانشجویی

در طراحی دسته صندلی دانشجویی، به منظور جلوگیری از شکستگی، از دسته بسیار محکم و مقاوم در برابر فشار و ضربات استفاده شده است. پرچ های اتصال دهنده پروفیل به چوب، به گونه ای طراحی و اجرا شده اند که دارای اتصال محکمی داشته باشد. ضمن این که با توجه به مطالعات مصرف کننده، بخش تحقیق و توسعه به این نتیجه رسید که برآمدگی پرچ روی دسته صندلی، مانع از نوشتن و طراحی کردن دانشجویان می شود. بنابراین پرچ این صندلی ها توکار و به گونه ای طراحی شد که روی سطح دسته برآمدگی ایجاد نمی کند.

2-رعایت اصول ارگونومی

صندلی های دانشجویی موجود در بازار، معمولا برای نشستن، راحت نیستند. به همین دلیل، دانشجو و دانش آموز، برای این که بتواند حالت مناسب نشستن خود را پیدا کند، مرتباً جا به جا می شود. صندلی فایبرگلاس شیدکو، بر اساس فرم بدن انسان و با در نظر گرفتن ساعتهای طولانی نشستن دانش پژوهان، طراحی شده است. فرم این صندلی ها به گونه ای است که کاربر احساس راحتی کند و بتواند مدت طولانی بر این صندلی ها بنشیند.
خم قوسی شکل در پشتی صندلی، متناسب با اسکلت بندی بدن افراد طراحی شده و مانع از ایجاد درد در ستون فقرات می شود. همچنین در بخش کفی آن هم یک خم قوسی وجود دارد که فشار وارده به زانو و کمر را کاهش می دهد و سلامت شما را حفظ می کند.

3-سبد کاربردی صندلی

در صندلی های دانشجویی یک نفره، اصولا جای زیادی برای گذاشتن وسایلی مانند کیف، وجود ندارد. بنابراین دانش پژوهان، مجبور هستند این وسایل را در بخش زیرین صندلی قرار دهند. بخش زیرین صندلی مرتب در معرض گرد و خاک قرار می گیرد و دسترسی به آن آسان نیست. حتی گاهی بر اثر تماس پای فرد با کیف، این وسایل خاکی می شود. بنابراین بخش تحقیق و توسعه شیدکو مطالعه کاملی برای بهبود این محصول انجام داد. با گرد آوری اطلاعات و ثبت نظرات استفاده کنندگان، سبدی کاربردی در کنار صندلی دانشگاه، طراحی شد تا دسترسی به کیف و وسایل راحت تر باشد و این وسایل آلوده نشود.

4-رنگ با دوام بالا

شرکت شیدکو، با استفاده از آخرین فناوری ها، اقدام به رنگ آمیزی محصولات خود با رنگ کوره ای می کند که مقاومتی منحصر به فرد به رنگ محصول می دهد. استفاده از رنگ کوره الکترواستاتیک، در ساخت این صندلی ها باعث شده تا هیچ خراشی روی آن وارد نشود و تا سالها در برابر عوامل خارجی مانند رطوبت، دمای بالا و خراش، دوام داشته باشد.

5-طراحی ضربه گیرهای مستحکم

جا به جایی های متعدد در مدارس و دانشگاه ها، باعث وارد شدن ضربه و آسیب دیدن صندلی ها می شود. در صندلی داشجویی شیدکو، ضربه گیر های مستحکم در بخش های مختلف این محصول باعث می شود تا در هنگام برخورد با موانع مختلف، آسیب نبیند و دچار خراشیدگی و تورفتگی نشود.

6-قلاب مخصوص آویز کیف

برای این که دانشجویان فضای بیشتری برای گذاشتن کیف خود داشته باشند، قلابی مخصوص آویزان کردن کیف در کنار صندلی تعبیه شده است. این قلاب، کمک می کند وسایل شما، کثیف و خاکی نشود و همیشه در دسترستان باشد.

7-تنوع رنگ بندی و تعداد صندلی

صندلی فایبر گلاس شیدکو، متناسب با نیاز و سلیقه شما در رنگها و تعداد گوناگون قابل سفارش است.
این صندلی ها در رنگهای سرمه ای، قهوه ای و خاکستری، عرضه می شود و شما می توانید آن را به صورت یک نفره، دونفره، سه نفره و چهار نفره خریداری کنید. صندلی های با ظرفیت بیشتر، به جای سبد نگهدارنده کناری، سبد زیرین دارند اما این سبدها طوری طراحی شده است که از زمین فاصله داشته باشد و پا، به آن برخورد نکند. اگر می خواهید از این صندلی، در سالن اجتماعات و گردهمایی استفاده کنید، می توانید صندلی چهار نفره را سفارش دهید.

8-کیفیت بالای ماده اولیه

برای تولید فایبرگلاس یا بدنه فلزی صندلی دانشجویی فایبرگلاس شیدکو، از بهترین مواد اولیه، استفاده شده است که آن را برای استفاده در دانشگاه ها و آموزشگاه ها، مناسب می سازد. ماده اولیه باکیفیت و روش های تولید استاندارد، باعث ایحاد مقاومت بالا و کیفیت این محصول، حتی در طولانی مدت می شود.

9-طراحی زیبا و منحصر به فرد

صندلی دانشجویی فایبر گلاس شیدکو، با الهام گرفتن از بهترین طرح های خارجی و با کمک متخصصان و طراحان بخش تحقیق و توسعه ساخته شده است. مدیران این بخش، با حضور در نمایشگاه های بین المللی و ایده پردازی از بهترین نمونه های خارجی و مطابقت دادن آن با فرهنگ ایرانی، این محصول را طراحی و به بازار عرضه کرده اند.

صندلی دانشجویی شیدکو در جهان

کیفیت بالا و طراحی منحصر به فرد صندلی فایبر گلاس شیدکو، آن را برای رقابت با بهترین نمونه های جهانی مناسب کرده است. کشور هایی نظیر: عراق و عمان، مشتری وفادار این محصول بوده و هستند. شرکت شیدکو همواره تلاش می کند با ارتقاء سالانه این محصول، علاوه بر کسب رضایت مشتریان قدیمی، رضایت مشتریان جدید را از سراسر دنیا بدست آورد.

مطالب مرتبط

3 دیدگاه

  1. اعرابی گفت:

    برای خرید صندلی دسته دار دانشجویی فایبرگلاس یا mdf لطفا راهنمایی کنید

    • admin گفت:

      با سلام
      برای خرید صندلی دسته دار دانشجویی می تونید از طریق شماره های درج شده در پایین صفحه با کارشناسان فروش شیدکو در ارتباط باشید.

  2. وحدتی گفت:

    صندلی دسته دار شیدکو خیلی خیلی مناسب برای دانش آموزان و دانشجوهاست ، نشستن های طولانی رو سخت نمیکنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *