در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

خرید و قیمت صندلی دانشجویی، صندلی محصلی، صندلی آموزشی

فهرست مطالب

صندلی محصلی و دانشجویی شیدکو

صندلی محصلی شیدکو

از مهم ترین تجهیزات آموزشگاه ها، موسسات آموزش زبان های خارجی، دانشگاه های دولتی، غیر انتفاعی، آزاد و مراکز علمی کاربردی، صندلی دسته دار تک نفره و صندلی دسته دار چند نفره دانشجویی است. شیطنت ها و بازیگوشی های بعضی از دانشجویان، دانش آموزان و دانش پژوهان، سبب تخریب تجهیزات آموزشی از جمله صندلی دانش آموزی می شود و به این خاطر دغدغه ی بسیاری از اساتید، معلمین، مدیران و مسئولین خرید مراکز آموزشی و دانشگاه ها، خرید صندلی دانشجویی مستحکم و نشکن با طول عمر بالا است.

شرکت شیدکو با توجه به سال ها تحقیق و بررسی و گردآوری نظرات خریداران و مصرف کنندگان و شرکت در نمایشگاه های مختلف و بومی سازی صندلی دانشجویی منطبق با ساختار های داخلی کشور، توانسته مستحکم ترین صندلی دانشجویی تک نفره و صندلی دانشجویی چند نفره را طراحی و تولید نماید.

قابل توجه است که صندلی تک نفره دانشجویی شیدکو با داشتن قابلیت های کاربردی خود و همچنین بالاترین استاندارد های روز دنیا، نقاط تمایز بسیاری با سایر محصولات مشابه در بازار دارد که باعث جذب خریداران می شود.
صندلی محصلی تک نفره شیدکو

صندلی چپ دست

شرکت شیدکو با درنظر گرفتن تمامی نیازهای کاربران صندلی ها، اقدام به تولید صندلی های دانشجویی مخصوص افراد چپ دست کرده است تا تایم سپری شده در کلاس را بتوانند بدون ایجاد مشکل جسمی و با تمرکز کامل سپری کنند. دانشجو یا دانش آموز چپ دست هنگام نشستن بر روی صندلی های معمولی که مخصوص راست دستان است، باید تمام بدنش را منحرف کند، گردن و پشتش را خم و بازویش را بچرخاند تا بتواند از میزمتصل به صندلی استفاده کند. این حالت بدنی نامطلوب در دراز مدت باعث آسیب به ستون فقرات و گردن او خواهد شد. بنابراین داشتن حداقل دو صندلی مخصوص چپ دستان در هرکلاس ضروری می باشد.

در این بخش ، با مراحل انتخاب بهترین صندلی دانشجویی آشنا خواهید شد!

همان گونه که گفته شد تهیه مبلمان آموزشی یا به عبارت دیگر صندلی دانشجویی، بخش مهمی از آماده سازی کلاس ها و محیط های یادگیری به حساب می آید. با این حال، جست و جو برای یافتن انواع صندلی دانشجویی با کیفیت و با دوام، که قیمت مناسب و معقولی نیز داشته باشند، ممکن است در ابتدا گیج کننده به نظر برسد.

یک صندلی دانشجویی راحت و با دوام را چگونه می توان از روی خصوصیات ظاهری آن تشخیص داد؟ جنس ماده به کار رفته در ساخت صندلی دانشجویی، چقدر در کیفیت آن تاثیر دارد و تهیه این کالا با چه جنسی، گزینه بهتری به شمار می آید؟

با توجه به لزوم تست راحتی یک صندلی دانشجویی به طور حضوری، آیا می توان به صورت اینترنتی اقدام به خرید این محصول کرد؟ و در صورت انجام این کار، چطور می توانید گزینه های مختلف را با هم مقایسه کرده و مناسب ترین و بهترین صندلی دانشجویی را با توجه به نیازهای خودتان پیدا کنید؟
صندلی محصلی چهار نفره شیدکو

قدم اول: تولید کننده و فروشنده صندلی دانشجویی

مدنظر قرار دادن موارد زیر در زمان انتخاب تولید کننده و ارائه دهنده صندلی دانشجویی، شما را به سمت خریدی موفقیت آمیز سوق می دهد:

  • کدام ویژگی های تولید کننده و فروشنده، برای شما بیشتر اهمیت دارد؟ برای مثال، توانایی رساندن صندلی های دانشجویی در هر فصلی (اعم از فصل تابستان) و سر هم بندی و نصب سریع آنها برای شما مهم تر است یا نوع خدمات ارائه شده از قبیل ضمانت پس از تحویل؟ آیا این تولید کننده، انواع صندلی دسته دار (با هر ماده اولیه ای شامل پلاستیک، فایبرگلاس، چوب یا فلز) را عرضه می کند یا خیر؟
  • شرکت ارائه کننده صندلی دانشجویی مورد نظر شما، تاکنون چند پروژه موفق را، که نزدیک به نیازهای شما بوده باشند، در زمینه عرضه مبلمان کلاسی به انجام رسانده است؟
  • میزان مشارکت شما با تولید کننده و فروشنده صندلی دانشجویی چقدر خواهد بود و چه مقدار هزینه را برای تامین این مرحله در نظر دارید؟
  • برای تحویل گرفتن کالاهای ارائه شده توسط هر تولید کننده، به چه وسیله نقلیه ای نیاز دارید و آیا شما مسئول فراهم کردن این اتومبیل ها خواهید بود؟

صندلی آموزشی سه 3 نفره شیدکو

قدم دوم: عرضه کننده صندلی دانشجویی

  1. در طول صحبت هایی که با عرضه کننده صندلی دانشجویی شکل می گیرد، موارد زیر را حتما به اطلاع او برسانید:

    • چشم انداز و تصورتان از محیط مبلمان شده با صندلی دانشجویی
    • بودجه ای که برای خرید این محصول، در برنامه ریزی خود گنجانده اید.
    • متراژ، ابعاد و موقعیت فضایی که قرار است مبلمان شود.
    • آیتم های ویژه ای که با توجه به نیازهای خود، در نظر دارید.

قدم سوم: خدمات

  • بسته به ویژگی هایی که از یک صندلی دانشجویی انتظار دارید، تولید کننده خدمات زیر را به شما ارائه می دهد:

    • نمونه هایی از صندلی دانشجویی را در آموزشگاه شما یا نمایشگاه خودش، به شما نشان می دهد.
    • توضیحات کامل و مفصلی را از ویژگی ها، مزایا و کمبودهای هر نوع صندلی دانشجویی به شما ارائه می کند.
    • به شما اجازه می دهد تا صندلی را امتحان کنید: بر روی آن نشسته، آن را لمس کرده و میزان راحتی آن را تست نمایید.
      به تمامی سوالات شما پاسخ می دهد.

قدم چهارم: نهایی کردن

با نهایی کردن قیمت با تخفیف، زمان و نحوه ارسال، مدت زمان و چگونگی ضمانت محصول و در صورت امکان، در نظر گرفتن یک دوره زمانی برای امتحان کردن صندلی دانشجویی در محیط واقعی، خرید خود را تکمیل نمایید.

در شرکت شیدکو، انواع صندلی تک نفره و صندلی چند نفره با کیفیت بالا و با رعایت تمام استانداردهای آموزشی، طراحی و تولید می شود. صندلی های دانشجویی شیدکو از قسمت های مختلفی تشکیل شده است که هر یک از این قسمت ها برای بر طرف نمودن بخشی از نیازهای مصرف کننده برای استفاده از محصول طراحی شده اند. بنابراین مشتریان عزیز می توانند از هر جهت مطمئن باشند که صندلی دسته دار شیدکو، بهترین گزینه برای محیط های آموزشی خواهد بود.

دسته مستحکم صندلی دانشجویی تک نفره و صندلی دانشجویی چند نفره شیدکو

شرکت شیدکو همواره با توجه به نظراتی که از مشتریان و مصرف کنندگان گردآوری می کند، نسبت به ساخت محصول اقدام می نماید تا بتواند رضایت مشتریان را که هدف اصلی خود می داند، کسب کند. به همین خاطر تیم واحد تحقیق و توسعه (R&D) شرکت شیدکو برای ساخت دسته صندلی تک نفره و صندلی چند نفره، نظرات مدیران و مسئولین خرید صندلی دانشجویی در مدارس ابتدایی و متوسطه دولتی و غیر انتفاعی، آموزشگاه ها، مراکز علمی کاربردی و دانشگاه های دولتی، آزاد، پردیس و غیر انتفاعی را مورد بررسی قرار داد. طبق نظرات آن ها با توجه به مقطع سنی و پتانسیل عملی بالای مصرف کنندگان صندلی دسته دار دانش آموزی در مدارس و دانشگاه ها گاها دیده شده که دانش آموزان و یا دانشجویان، انرژی خود را روی صندلی های دسته دار و دیگر ادوات تجهیزات آموزشی تخلیه می کنند و به آن ها آسیب می رسانند. بنابراین تیم واحد تحقیق و توسعه (R&D) تحقیقات زیادی در این زمینه انجام داد تا بتواند دسته متحرک را به گونه ای طراحی کند که در مقابل وزن ضربه فشار سنگین و تحمل باز و بسته شدن بیش از اندازه و شدید بسیار مقاوم باشد و تحت هیچ شرایطی به آن آسیب نرسد. قابل توجه است که دسته های صندلی دانشجویی شیدکو به گونه ای طراحی گردیده اند که علاوه بر اکتساب صلاحیت موارد بالا، تحمل وزن تا ۲۰۰ کیلوگرم را نیز دارا می باشند. این ویژگی یک قابلیت منحصر بفرد و بی نظیر برای این محصول به شمار می رود و سبب می شود رضایتمندی مشتریان از خرید و استفاده از محصول در سطح عالی ثبت شود.

  • به منظور بالابردن توان دسته و تحمل وزن بیشتر، در ساخت دسته صندلی دانش آموزی از پروفیل ضخیم مرغوب و با کیفیت بالا در اسکلت همراه با جوش co2 بسیار قوی استفاده شده است.
  • استانداردهای جوشکاری پروفیل فلزی در این قسمت به طور کامل رعایت شده، به طوری که استحکام و دوام را تضمین می کند.
  • در طراحی کفی دسته صندلی دانشجویی به منظور جلوگیری از شکستگی، از دسته ام دی اف MDF بسیار محکم و مقاوم در برابر فشار و ضربات استفاده شده است.
  • پرچ هایی که به منظور اتصال در قسمت های مختلف دسته صندلی دانش آموزی به کار گرفته شده است، به گونه ای طراحی و اجرا شده اند که دارای اتصال محکمی بوده و روی سطح دسته برآمدگی ایجاد نمی کنند. به این ترتیب با نصب توکار پرچ ها هیچ مزاحمتی هنگام نوشتن برای فرد ایجاد نمی شود.

ارگونومی کفی و پشت صندلی فایبرگلاس شیدکو

رعایت اصول ارگونومی در طراحی و ساخت کفی و پشتی صندلی های دانش آموزی، شرکت شیدکو را بر آن داشت تا در کفه صندلی دسته دار قسمت نشیمنگاه، به منظور راحتی نشستن و هم چنین جلوگیری از ایجاد آسیب دیدگی به پشت زانو ها از خم قوسی شکل استفاده نماید و قسمت لبه صندلی را به صورت خم طراحی کرده است. همچنین از خم قوسی شکل در قسمت پشت صندلی دسته دار متناسب با اسکلت بندی بدن افراد، به منظور جلوگیری از آسیب رساندن به کمر و ستون فقرات استفاده شده تا احساس راحتی و آرامش برای کاربر ایجاد شود.


در صندلی های چند نفره دانشجویی شیدکو، فاصله و فضای مناسب و استانداردی بین نشیمنگاه های صندلی جهت نشستن راحت تر مصرف‌کنندگان یا کاربران در کنار یکدیگر ایجاد شده است. از این رو دانش آموزان، دانشجویان و دانش پژوهان با آسودگی خاطر به مطالب درسی ارائه شده توسط معلمین، اساتید و دبیران گوش فرا می دهند.

سبد کاربردی صندلی

گاها در کلاس های درس آموزشگاه ها و دانشگاه ها دیده شده که دانش آموزان، دانشجویان و دانش پژوهان، وسایل خود را در قسمت زیرین صندلی دسته دار قرار می دهند و به دلیل کثیف بودن قسمت زیرین صندلی و یا تماس کفش فردی که بر روی صندلی نشسته است، وسایل، ادوات و کیف هایشان خاکی می شود.

بر اساس تحقیقات انجام شده و گرد آوری نظرات کاربران و مصرف کنندگان عزیز، شرکت شیدکو در جهت رفاه حال مصرف کننده، سبدی با ویژگی های زیر طراحی کرده است که این سبد در کنار صندلی دانشجویی تعبیه شده است.

ویژگی های سبد صندلی دانشجویی شیدکو

1- جادار بودن: سبد صندلی دانشجویی شیدکو به گونه ای طراحی و ساخته شده است که بسیار جادار بوده و ظرفیت بالایی برای نگهداری وسایل کاربر دارد. از این رو دانش آموزان، دانشجویان و دانش پژوهان که وسایلی با حجم بالا نظیر کیف، کلاسور، کتاب، جزوه و غیره را دارند می‌توانند لوازم خود را در کلاس درس به راحتی در قسمت سبد صندلی جای دهند.
2- مستحکم بودن: در ساخت سبد صندلی دسته دار شیدکو از متریال بسیار با کیفیتی استفاده شده که در برابر فشار بالا، ضربه و زمین خوردگی بسیار مقاوم و مستحکم می باشد.
3- حفظ نظافت وسایل: با توجه به نظرات مشتریان و به منظور جلوگیری از کثیف شدن و بی نظمی وسایل شخصی مصرف‌کننده، سبد صندلی دانش آموزی شیدکو بگونه ای طراحی شده است که بتواند در زاویه جانبی صندلی نصب شود.
4- دسترسی آسان: شرکت شیدکو با در نظر گرفتن نیاز مصرف کنندگان، طراحی سبد را بگونه ای هنرمندانه انجام داده که سبد، در بهترین نقطه از این صندلی دسته دار، به منظور دسترسی آسان و راحت تر به ادوات و جزوات کاربر، قرار گیرد.

اسکلت مستحکم پایه صندلی دانشجویی شیدکو

اهمیت مقاومت و استحکام صندلی های دسته دار تولید شده در کارخانه شیدکو، ما را بر آن داشت تا با قالب سازی پیشرفته، اسکلت پایه صندلی دانشجویی تک نفره و صندلی دانشجویی چند نفره شیدکو را به گونه ای طراحی کنیم که در عین هماهنگی، قطعات از مقاومت، کیفیت و آستانه تحمل بالایی برخوردار باشد تا بتواند در برابر فشار و ضربه، مقاومت نشان دهد. شرکت شیدکو همواره اصل مشتری مداری و جلب رضایت مشتریان خود را مورد توجه قرار داده است از این رو مقاومت و استحکام صندلی های تک نفره و صندلی های چند نفره تولیدی در این کارخانه از ارزش ریالی متریال مصرف شده جهت تولید صندلی های دانشجویی برای مدیران شرکت شیدکو اهمیت بیشتری دارد. به همین خاطر در طراحی و تولید این صندلی دانشجویی برای حفظ کیفیت و استحکام از پروفیل های ضخیم استفاده گردیده است.

  • به منظور جلوگیری از زنگ زدگی و خوردگی از رنگ الکترواستاتیک مستحکم و مخصوص فضاهای آموزشی در اسکلت پایه صندلی های دسته دار شیدکو استفاده شده است.
  • در تمامی صندلی های ۲ نفره، ۳ نفره شیدکو، به منظور جلوگیری از لق خوردگی و از دست دادن تعادل صندلی دسته دار در هنگام استفاده، از دو عدد رابط پروفیلی بین پایه ها استفاده گردیده است.
  • اسکلت فلزی صندلی دانش آموزی تک نفره و صندلی دانش آموزی چند نفره شیدکو در واحد کنترل کیفیت این شرکت، مورد انجام تست ها و آزمون های سخت قرار گرفته است. این محصول در تمام تست های بررسی کنترل کیفی اعم از اعمال فشارهای سنگین بر بدنه، اعمال ضربات سنگین و پرتاب بر روی زمین که در آزمایشگاه شیدکو انجام شده، سربلند بیرون آمده است.

طراحی ضربه گیر های مستحکم

یکی از مواردی که در کلاس های درس موجب حواس پرتی دانشجویان و دانش آموزان می شود، سر و صدای صندلی دانشجویی هنگام جابه جایی است. بیشتر اوقات دانشجو به سبب سنگینی صندلی، به جای بلند کردن، ترجیح به هل دادن آن دارد که این کار دارای صدایی گوش خراش بوده و اعصاب و روان شنونده را به هم می ریزد. از این رو شرکت شیدکو برای صندلی دسته دار تک نفره و صندلی دسته دار چند نفره، اقدام به طراحی ضربه گیر پلاستیکی نموده است. این ضربه گیر پلاستیکی، در جهت ممانعت از سر خوردن صندلی دانشجویی تک نفره و صندلی دانشجویی چند نفره شیدکو روی سطوح لیز کاربرد دارد. هم چنین در هنگام افتادن صندلی از ارتفاع بالا، وجود ضربه گیر پلاستیکی موجب جلوگیری از ضربه خوردن به بدنه ی صندلی تک نفره و صندلی چند نفره و خم شدن اسکلت آن می شود. همچنین در هنگام جابه جایی صندلی دسته دار تک نفره و صندلی دسته دار چند نفره شیدکو، ضربه گیر پلاستیکی آن مانع از ایجاد خراشیدگی روی سطح شده و در نتیجه مانع از، از بین بردن زیبایی سطح میگردد.

قلاب مخصوص آویز کیف

طبق نظرسنجی شرکت شیدکو از مصرف کنندگان، در بعضی مواقع کیف های دانشجویان و دانش آموزان به دلیل بزرگی در سبد صندلی دانش آموزی جا نشده و به همین خاطر وسایل کاربران روی زمین گذاشته می شود که علاوه بر خاکی شدن آن ها، باعث بی نظمی در کلاس درس می شود. از این رو شرکت شیدکو اقدام به طراحی قلاب آویز کیف در کنار صندلی دسته دار تک نفره و صندلی دسته دار چند نفره نموده است. به این ترتیب مصرف کنندگان عزیز می توانند کیف و سایر وسایل خود را بر این قلاب کارآمد و خوش جا، آویزان نمایند.

استحکام کف و پشت صندلی دانشجویی شیدکو

پوسته تکیه گاه و نشیمنگاه صندلی دانشجویی شیدکو، از بهترین مواد اولیه و به صورت برجسته جهت سهولت در تبادل و انتقال هوا و جلوگیری از تعرق و خستگی در اثر استفاده ی طولانی مدت دانشجویان، دانش آموزان و دانش پژوهان از صندلی دانش آموزی شیدکو طراحی شده است. نتیجه این طراحی، آسایش بهتر فرد در هنگام استفاده از صندلی است.

در تکیه گاه صندلی دسته دار شیدکو حفره مخصوص جابجایی جهت سهولت در جابجایی و ایجاد زیبایی ظاهری در محصول طراحی گردیده است. در تکیه گاه و نشیمنگاه صندلی دانش آموزی شیدکو از متریال فایبرگلاس ضد ضربه عالی و ضخیم به جهت جلوگیری از خشکیدگی در مقابل آفتاب و هم چنین جلوگیری از شکستگی در مقابل ضربات استفاده شده است.

تنوع رنگ بندی

بر اساس نیاز مشتریان و متناسب با سلیقه خاص مصرف کنندگان شرکت شیدکو، صندلی های دسته دار دانشجویی شیدکو در ۳ رنگ سرمه ای، قهوه ای و خاکستری ارائه شده اند.

کفی و پشت فایبرگلاس

شرکت شیدکو برای رفاه حال دانشجویان در دانشگاه‌ها و بالا بردن کیفیت تدریس، صندلی های فایبرگلاس را طراحی و تولید کرده است.

کفی و پشت چرم

قابل توجه است که برای مقاطع فوق لیسانس و دکتری دانشگاه ها و یا آموزشگاه های زبان های خارجی و یا سایر موسساتی که می خواهند صندلی دانشجویی دارای نشیمنگاه و تکیه گاه چرمی باشد، شرکت شیدکو صندلی هایی با این قابلیت نیز ارائه کرده است.

بنا به سفارش مشتری، به غیر از رنگ های فوق، می توانیم رنگ دلخواه شما را در تعداد بالا برای شما تولید کنیم.

رنگ مستحکم

آیا میدانید رعایت استانداردهای لازم در تولید صندلی دسته دار تک نفره و چند نفره در راندمان کلاس های آموزشی اثرگذار است؟

از این رو شرکت شیدکو تمامی تلاش خود را بر این گذاشت تا بتواند با رعایت بالاترین استاندارد های جهانی، صندلی دسته داری طراحی و تولید نماید تا حالت نشستن دانشجو و دانش آموز را بهبود بخشیده و کاربر در استفاده از صندلی دانشجویی، بسیار احساس راحتی نموده و هیچگونه آسیبی به او نرسد.

با توجه به نظرسنجی های واحد تحقیق و توسعه (R&D) شرکت شیدکو از کاربران و مصرف کنندگان صندلی دانشجویی تک نفره و صندلی دانشجویی چند نفره، این شرکت به نتیجه رسیدند که اکثر افراد از خستگی کمر و زانو هایشان هنگام نشستن طولانی مدت بر صندلی دانشجویی، گله و شکایت دارند. این خستگی علاوه بر اینکه به ستون فقرات کاربران، آسیب می رساند، باعث می شود که دانشجو، دانش آموز و دانش پژوه دیگر نتواند با توجه کامل به مطالب آموزشی گوش فرا دهد و درنتیجه راندمان آموزشی پایین می آید.

قابل توجه است که گاها در کلاس های درس دیده شده به علت استاندارد نبودن صندلی دانشجویی و بی کیفیت بودن آن، دانش آموزان و دانشجویان ترجیح می دهند در ردیف های آخر کلاس بنشینند تا بتوانند دور از چشم مدرس و استاد، بگونه ای راحت تر روی صندلی دانشجویی بنشینند ولی باز هم بی کیفیت بودن صندلی دسته دار باعث خستگی آنها شده و دیگر نمی توانند بطور کامل به مطالب گوش فرا دهند، اما شرکت شیدکو با ارائه صندلی های دانشجویی فایبرگلاس خود تمامی این موارد را رفع نموده و کاربر از نشستن روی آن احساس راحتی می نماید.

ویژگی های صندلی دانشجویی چرمی

در زیر به ویژگی های صندلی دانشجویی چرمی که دارای طراحی منحصر به فرد است، اشاره شده است.

  • ظاهری بسیار زیبا

    در مقایسه با صندلی های چوبی یا فلزی سنتی و قدیمی، انواع و اقسام صندلی دانشجویی چرمی دارای ظاهری بسیار زیباتر بوده و در فرم های کاملا جدید و مطابق با آخرین فناوری های روز دنیا به بازار عرضه می شوند. برخورداری از این ویژگی های فیزیکی، صندلی های دانشجویی چرمی را به گزینه هایی کاملا ارگانیک تبدیل کرده و راحتی و آسایش را برای دانشجویان و دانش آموزان به ارمغان می آورد.

  • ارتفاع و اندازه کاملا مناسب و استاندارد

    ارتفاع انواع صندلی دانشجویی چرمی با توجه به میانگین قدی دانشجویان و دانش آموزان طراحی شده و فاکتورهایی که در طراحی آنها مدنظر قرار داده شده اند، این محصولات را برای تمامی مخاطبین آموزشی با هر سن، قد و وزنی، قابل استفاده و مناسب می سازد.

  • میز کاری متحرک یا ثابت

    در بسیاری از انواع صندلی دانشجویی چرمی، میز کار مبلمان به صورت متحرک تعبیه شده است که برای نشستن، می توان آن را بلند کرد. توجه داشته باشید که قابلیت حرکت میز کار صندلی دانشجویی، این محصول را برای استفاده افراد راست دست مناسب تر می سازد.

  • وجود یک سبد اضافه در قسمت پایین صندلی دانشجویی چرمی

    برای جبران فضای کم ، سبدی در قسمت زیرین این مبلمان قرار داده شده که دانشجویان و دانش آموزان می توانند از آن برای قرار دادن کتاب ها و دیگر وسایل خود استفاده کنند.

  • استفاده از مواد اولیه بسیار بادوام در بدنه

    فریم اصلی صندلی دسته دار چرمی از آهن ساخته شده است و به همین دلیل، این محصول، علاوه بر راحتی بی نظیر، دارای دوام و مقاومت بسیار بالایی نیز هست. استحکام مبلمان یک محیط آموزشی، به ویژه در موقعیت هایی که نیاز به اسباب کشی یا جا به جایی های مداوم وجود دارد، یک فاکتور بسیار مهم و تعیین کننده محسوب می شود.

بررسی مزایا و فواید استفاده از انواع صندلی دانشجویی چرمی

به طور کلی، به کار بردن مبلمان و صندلی دانشجویی چرمی و انعطاف پذیر در محیط آموزشی، باعث می شود که دانش آموزان و دانشجویان خود را بهتر با محیط وفق داده و پس از خارج شدن از مدرسه یا موسسه، احساس بهتری داشته باشند. در این بخش از مقاله به بررسی مزایا و فواید استفاده از انواع صندلی دانشجویی چرمی در محیط آموزشی خواهیم پرداخت.

  • راحت بودن دانشجو

    نخستین و مهمترین وجه تمایز صندلی دانشجویی چرمی در مقایسه با شکل های دیگر مبلمان محیط های آموزشی، راحتی آنهاست. واقعیت این است که راحت بودن دانشجو یا دانش آموز، یک عامل موثر در درگیری و یادگیری او محسوب شده و یک فرد ناراحت در محیط آموزشی دارای اختلال حواس و عدم بهره وری خواهد بود. به همین دلیل، انواع صندلی دانشجویی چرمی مکانی راحت و آرام را برای مخاطبین درس ها فراهم کرده و باعث آرامش، تمرکز و مفید بودن آنها خواهد شد.

  • حق تصمیم گیری در رابطه با محیط آموزشی

    به کار بردن صندلی دانشجویی چرمی نرم و راحت، این احساس را در مخاطبین دوره های آموزشی ایجاد می کند که دارای کنترل و حق تصمیم گیری در رابطه با محیط آموزشی خود هستند. داشتن حق انتخاب، در نهایت باعث می شود که دانشجو یا دانش آموز نسبت به مطالب ارائه شده، علاقه بیشتری نشان بدهد.

  • محافظت از سلامت فیزیکی

    انتخاب مبلمان محیط آموزشی به شکلی که در استفاده طولانی مدت باعث اذیت شدن دانشجو و دانش آموز شود، علاوه بر تاثیرگذاری منفی بر روی بهره وری کلاس، سلامتی آنها را هم تهدید خواهد کرد. بنابراین، برای محافظت از سلامت فیزیکی افراد حاضر در کلاس درس، استفاده از صندلی دانشجویی یکی از بهترین گزینه ها به شمار می آید.

  • افزایش تعهد دانشجویان به درس

    همان طور که گفته شد، راحتی محیط آموزشی، به شدت بر روی درگیر شدن افراد با درس های ارائه شده اثرگذار است. انعطاف پذیری موجود در انواع صندلی دانشجویی چرمی، علاوه بر تضمین راحتی و سلامت دانشجویان و دانش آموزان، باعث می شود که ذهن آنها هرچه بهتر بر روی دروس و گفته های استادشان متمرکز شود و در نهایت، مطالب بیشتری بیاموزند و باعث افزایش تعهد دانشجویان به درس می شود.

انواع صندلی دانشجویی شیدکو

شرکت شیدکو برای تمام سنین و تمام سایز ها، به منظور نشستن راحت تر و استفاده طولانی مدت از صندلی دسته دار اقدام به طراحی و قالب سازی پیشرفته و جدیدی در سایز بزرگ صندلی دانشجویی تک نفره و صندلی دانشجویی چند نفره نموده است. این شرکت توانسته است صندلی دسته دار تک نفره، ۲ نفره، ۳ نفره و ۴ نفره را با رعایت برترین استاندارد ها روانه ی بازار کند.

صندلی دانشجویی MDF شیدکو

یکی دیگر از محصولات کاربردی و به روز آموزشی که در شرکت شیدکو تولید می شود، صندلی دانشجویی MDF است. این محصول با طراحی حرفه ای، زیبا و بسیار شکیل، در نوع خود، بی نظیر است. از صندلی دانشجویی MDF برای کلاس های درس در دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی استفاده می شود. این محصول نیز همانند سایر محصولات شرکت شیدکو بر پایه استانداردهای جهانی و همچنین با استفاده از به روزترین دستگاه ها و فناوری های دنیا تولید شده است.
جمعی از بهترین کارشناسان در واحد تحقیق و توسعه شرکت شیدکو در تلاش هستند که بهترین محصولات را در حوزه تجهیزات آموزشی به مشتریان عزیز ارائه نمایند. صندلی دانشجویی MDF شیدکو نیز با تکیه بر تخصص مهندسان و طراحان مجرب، تولید گشته است. رعایت اصول ارگونومی و استانداردهای آموزشی، دو پارامتر مهم هستند که در طراحی و تولید این صندلی ها به کار گرفته شده اند. صندلی دانشجویی MDF شرکت شیدکو، در انواع تک نفره و چند نفره به صورت کاملاً منحصر به فرد تولید شده است. این محصولات نیز در نوع خود، بی نظیر بوده و تمام اصول ارگونومی و استانداردهای جهانی برای آن به کار رفته است. به دلیل اهمیت این محصول در راحتی و آسایش یادگیری در کلاس های درس، در این مطلب به بررسی مشخصات فنی و ویژگی های صندلی دانشجویی MDF می پردازیم.
صندلی های دانشجویی MDF شیدکو در اندازه های تک نفره، دو نفره و سه نفره تولید و به بازار عرضه شده است.

صندلی دانشجویی چوبی

اگر یک آموزشگاه علمی را می چرخانید، پس نیاز دارید تا برای رونق کار خود، ابتدا به راحتی محصلین بیندیشید. برخی از موسسه ها از صندلی های بی کیفیت و سخت برای نشستن دانشجویان استفاده می کنند که این کار، افراد را نسبت به ماندن بیشتر در کلاس بی تمایل می کند

صندلی دانشجویی یک تعریف کلی از طیف گسترده ای از صندلی ها است که در مقاطع علمی مورد استفاده قرار می گیرند. شرط اول صندلی دانشجویی چوبی، استحکام و راحتی آن است.

از آن جایی که بیشتر ما محصولات را با توجه به ویژگی های آن خریداری می کنیم؛ پس دانستن ویژگی ها و مشخصات هر مدل، کمک زیادی به شما می کند؛ اما در کل بدانید که هر صندلی دانشجویی چوبی باید چند ویژگی زیر را حتما داشته باشد:
سطح نرمی داشته و سهولت نشستن را برای فرد ایجاد کند.
اندازه مناسبی داشته باشد تا هر فردی بتواند آن را برای نشستن انتخاب کند.
ارتفاع آن حتما استاندارد باشد تا برای دنبال کردن کلاس فرد مجبور نباشد دائما خود را جا به جا کند.
ابتدا باید نیاز خود را مشخص کنید. اگر یک رییس دانشگاه هستید و می خواهید علاوه بر تجهیز بودن محل تحصیل دانشجویان، زیبایی را نیز مد نظر قرار دهید، می توانید به سراغ خرید و دانستن قیمت صندلی دانشجویی چوبی با امکانات و همچنین جنس بدنه بهتر بروید.
ممکن است شما قصد دیگری برای خرید این نوع صندلی داشته باشید؛ اما چیزی که بسیار حائز اهمیت است، توجه به نوع کار خود و استفاده کنندگان است. برای مثال نمی توان گران ترین صندلی دانشجویی چوبی را برای مدرسه خریداری نمود.
چرا که بعد از مدتی دانش آموزان آن ها را از بین می برند و یا بالعکس نمی توان یک دانشجو را مجبور کرد در کلاسی بماند که صندلی های مناسبی برای نشستن ندارد. حتی صندلی دانشجویی چوبی به قدری مورد توجه است که در مطب پزشکان هم از نوع چند نفره آن استفاده می شود که به طور متداول در تعداد 2 و 3 نفره وجود دارند.

نکات صندلی دانشجویی چوبی که باید بدانید !

  • سعی کنید در انتخاب صندلی، همیشه بهترین را مدنظر بگیرید و این را هم در نظر بگیرید که یک فرد برای مدت طولانی قصد نشستن روی آن را دارد؛ پس خود را جای او بگذارید.
  • برخی از انواع صندلی دانشجویی چوبی دارای طبقه زیرین هستند که برای قرار دادن کیف و وسایل مناسب است و به سهولت کاربری کمک زیادی می کند.
  • صندلی دانشجویی با طراحی هایی بسیار زیبا و ارگونومیک و همچنین پشتی انعطاف پذیر می تواند مشوق افراد برای ماندن طولانی مدت در کلاس باشد و نشستن روی آن، فرد را خسته نمی کند.
  • میان صندلی بی کیفیت و با کیفیت، تنها میزان قیمت اندکی تفاوت وجود دارد؛ اما استفاده از آن ها زمین تا آسمان تفاوت خواهد داشت.
  • صندلی دانشجویی چوبی بی کیفیت برای تعمیرهای بعدی هزینه های اضافه تری رو دوش تان می گذارد.
  • حتما در مورد صندلی مورد نظر خود از سایت های معتبر اطلاعات کسب کنید.
  • خرید اینترنتی صندلی دانشجویی چوبی را حتما امتحان کنید. این نوع خرید به مراتب مزایای بیشتری برای شما خواهد داشت. البته در انتخاب سایت خرید دقت کنید تا حتما معتبر باشد.

ویژگی های فیزیکی و مشخصات ظاهری صندلی دانشجویی MDF شیدکو

بررسی ویژگی های فیزیکی و موارد کاربردی صندلی دانشجویی MDF شیدکو از چند منظر انجام می گیرد. در این بررسی ها، اسکلت صندلی، ویژگی های دسته صندلی، طراحی و قالب گیری ویژه در قسمت تکیه گاه و نشیمنگاه، طراحی و ساخت پایه های مقاوم و مستحکم صندلی، نمونه هایی هستند که با رعایت تمام استانداردهای جهانی و اصول ارگونومی برای این محصول اجرا شده اند. در تمامی مراحل طراحی و تولید، کارشناسان متخصص و با تجربه واحد تحقیق و توسعه شرکت، روند و فرآیند تولید را تحت نظر داشته اند تا بهترین محصول، تولید و روانه بازار گردد.

  • دسته صندلی دانشجویی MDF

    طراحی دسته متحرک، ضخیم، مقاوم در برابر هر گونه فشار و ضربه (حتی نشستن روی دسته صندلی، یا وارد شدن ضربات شدید به دسته صندلی، تحمل وزن بیش از ۱۵۰ کیلو گرم) و از مهم ترین ویژگی های صندلی دانشجویی به شمار می رود.

  • طراحی مطابق با اصول و استانداردهای ارگونومی

    تمام اصول و قواعد ارگونومی، به ویژه ارگونومی تجهیزات آموزشی در طراحی صندلی MDF دانشجویی در این شرکت به کار گرفته شده است. قالب سازی پیشرفته با نظارت بهترین مهندسان و متخصصان برای تمامی قسمت های این صندلی به کار رفته و آن را تبدیل به یک صندلی ایده آل، زیبا، کاربردی و شکیل نموده است. مجهز کردن کلاس های درس در دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی با صندلی دانشجویی MDF شیدکو، نه تنها آسایش افراد و یادگیری آنها را بهبود می بخشد بلکه پرستیژ محیط آموزشی را نیز دوچندان می نماید. قسمت های کفی، پشتی و نشیمنگاه با هدف تأمین آسایش و راحتی بیشتر افراد در نشستن های طولانی مدت مطابق با اصول ارگونومیک طراحی شده است.

  • سبد صندلی دانشجویی MDF
    . طراحی جایگاه تجهیزات در قسمت زیرین نشیمنگاه با استفاده از میله های ضخیم، متصل شده با جوشکاری CO2 به منظور ایجاد استحکام فوق العاده بالا
    . طراحی زیبا و شکیل
    . دارای ارتفاع مناسب از سطح زمین برای جلوگیری از کثیف شدن لوازم و وسایل افراد
  • مشخصات اسکلت صندلی دانشجویی MDF
    . طراحی دو عدد رابط پروفیل قوی بین پایه ها جهت جلوگیری از تنش و لق خوردن پایه ها و صندلی ها
    . طراحی جایگاه نگهداری کیف و تجهیزات در زیر نشیمنگاه با لوله های زیبا و شکیل، با ضخامت مناسب و اتصال آنها به بدنه پایه جهت مقاوم سازی آنها در برابر هر گونه فشار مخصوص چند نفر
    . طراحی ویژه و مناسب و استاندارد در قسمت حد فاصل میان دو نشیمنگاه در دو صندلی مجاور مخصوص چند نفره
    . قابلیت تحمل فشار ناشی نشستن افراد با وزن های متفاوت (این صندلی به گونه ای طراحی شده است که در برابر تاب خوردن یا انحراف پروفیل ها حتی برای افراد سنگین وزن نیز بسیار مقاوم است.)
  • کف و پشت بسیار مستحکم و مقاوم در برابر ضربات و زمین خوردگی

    لازم به ذکر است کف و پشتی صندلی دانشجویی MDF بسیار مقاوم و با دوام، طراحی شده است به گونه ای که در برابر ضربه های شدید و یا زمین خوردن، پایداری خود را حفظ نماید. به عنوان یکی از مشتریان شرکت شیدکو، می توانید مطمئن باشید که یک محصول عالی و با دوام را در اختیار دارید به طوری که تا سال های طولانی بدون تغییر شکل یا فرسایش برای شما کار می کند.

  • مشخصات پایه صندلی دانشجویی MDF
    . طراحی صندلی ها با پایه فلزی سنگین (ضخیم)، مستحکم و مقاوم در برابر هر نوع فشار و ضربات و جلوگیری از تنش و فرسایش صندلی ها در استفاده طولانی مدت در طراحی و تولید صندلی دانشجویی MDF شرکت شیدکو، استانداردهای محصول به گونه ای اجرا شده است تا پایه هایی بسیار مستحکم و مقاوم برای آن تعبیه نماید به گونه ای که در برابر هر گونه ضربه بتواند پایداری و ثبات خود را حفظ کند. پایه های این صندلی به مرور زمان هرگز دچار فرسایش یا تغییر شکل نمی شوند. بنابراین می توان با اطمینان خاطر تا طولانی مدت از آن استفاده نمود. پروفیل هایی که در ساخت پایه های فلزی در صندلی دانشجویی MDF به کار رفته اند، ضخیم و بسیار بادوام هستند.
    . دارای پایه های قوی، بسیار محکم و طراحی شده با فناوری های نوین دنیا در قالب سازی پیشرفته
    . طراحی پروفیل بیضی اختصاصی در پایه ها جهت استحکام و افزایش زیبایی ظاهری محصول در مدل های چند نفره
    . طراحی درپوش اختصاصی جهت زیباسازی پایه صندلی ها
    . قابلیت نصب پایه ها بر روی زمین در مدل های ۲ و ۳ و ۴ نفره

نشیمنگاه صندلی دانشجویی MDF

طراحی مدل خم قوسی شکل در مرکز نشیمنگاه صندلی با اضافه کردن خم جلویی در پشت زانوها

یکی از بهترین ویژگی های کاربردی و فیزیکی که می توان برای صندلی دانشجویی MDF شیدکو عنوان نمود، طراحی مناسب نشیمنگاه صندلی است. از آنجایی که نشیمنگاه، نقش بسیار مهمی در سلامت بدنی افراد هنگام استفاده از صندلی را دارد، کارشناسان شرکت شیدکو در واحد تحقیق و توسعه همواره سعی نموده اند بهترین طراحی را برای این قسمت ارائه دهند. بخش نشیمنگاه صندلی دانشجویی MDF شیدکو دارای یک خم قوسی شکل است که راحتی و آسایش فرد را در نشستن های طولانی مدت بر روی صندلی فراهم می سازد. همچنین در قسمت جلویی صندلی، زیر زانوها، این خم به خوبی رعایت شده است. از پیشرفته ترین دستگاه های صنعتی برای ایجاد قوس و خم در MDF به کار رفته در این محصول استفاده شده است. طراحی حرفه ای توانسته است زیبایی ظاهری صندلی دانشجویی MDF را دو چندان نماید. طراحی کف و پشت بسیار ضخیم (۱۸ میلی متر) از دیگر مزیت های صندلی دانشجویی MDF شیدکو به شمار می رود.

طراحی جایگاه کیف و تجهیزات در زیر هر نشیمنگاه به صورت جادار و با فاصله مناسب از زمین

یکی از امتیازاتی که برای صندلی دانشجویی MDF در شرکت شیدکو در نظر گرفته شده است، اتصال یک سبد یا جایگاه مخصوص برای قرار دادن وسایل و لوازم افراد در آن قسمت است. دانشجویان به راحتی می توانند کیف و سایر کتاب ها یا جزوات خود را در قسمت سبد صندلی قرار دهند بدون آنکه نگران کثیف شدن یا خاکی شدن وسایل خود باشند. منظم بودن وسایل دانشجویان در کلاس درس یکی از چالش هایی بوده است که تمام دانشجویان با آن مواجه هستند. کارشناسان واحد تحقیق و توسعه در شرکت شیدکو، این نیاز را شناسایی کرده و با مهارت زیاد در برطرف کردن آن تلاش نموده اند. طراحی منحصر به فرد برای سبد صندلی دانشجویی MDF شیدکو، این محصول را در میان صدها محصول رقیب در بازار، متمایز و موفق جلوه داده است. از روش جوشکاری برای اتصال سبد صندلی به اسکلت اصلی استفاده شده که این ویژگی، یک امتیاز بزرگ محسوب می شود؛ چرا که استحکام و دوام بالایی را برای آن فراهم می کند.

طراحی مدل موج دار (سینوسی شکل) در پشت نشیمنگاه، جهت آسایش تکیه گاه کمر

طراحی بسیار زیبا همراه با رعایت اصول ارگونومی، نه تنها برای قسمت نشیمنگاه صندلی دانشجویی MDF شیدکو به کار رفته است بلکه این ویژگی ها برای قسمت تکیه گاه نیز در نظر گرفته شده است. بهترین طراحی برای تأمین آسایش و راحتی کمر افراد، هنگام تکیه دادن به صندلی در این قسمت اجرا شده است. یک مدل سینویسی شکل، مشابه با قوس ستون مهره های بدن افراد در قسمت تکیه گاه مشاهده می شود. با اطمینان خاطر می توانید در طولانی مدت در کلاس های درس بر روی این صندلی ها بنشینید و از یادگیری دروس لذت ببرید. طراحی صندلی دانشجویی MDF ، مطابق با اصول و استانداردهای ارگونومی جهت آسایش و راحتی افراد در نشستن های طولانی مدت از اهداف تیم تحقیق و توسعه شرکت شیدکو بوده است.

پوشش رنگ الکترواستاتیک کوره ای در تمامی قطعات فلزی صندلی

یکی دیگر از ویژگی های برجسته و ارزشمند که برای صندلی دانشجویی MDFشیدکو عنوان شده است، پوشش دهی پایه صندلی با استفاده از رنگ های کوره ای الکترواستاتیک است. این رنگ ها از بهترین رنگ های صنعتی در بازار هستند که برای افزایش ثبات و دوام پوشش های فلزی به کار می روند. تمام قطعات فلزی در این محصول با استفاده از این رنگ بادوام، پوشش داده شده اند. این پوشش مقاوم، تمام قسمت های فلزی را در برابر اثرات مخرب و نامطلوب محیطی نظیر خوردگی یا زنگ زدگی – به ویژه در محیط های مرطوب – محافظت می کند.

خرید صندلی دانشجویی

خرید صندلی دانشجویی با ابعاد مناسب و طراحی ارگونومیک، نیازی است که سلامتی جسمی و روانی آنها را تحت تأثیر قرار می دهد. سلامت ستون فقرات بدن دانشجویان، یکی از مهم ترین مزایایی است که خرید صندلی دسته دار استاندارد ارائه می دهد.

انواع صندلی دانشجویی به گونه ای طراحی شده اند که از نظر ارتفاع، پایه ها، اندازه های دسته و نشیمنگاه و …، طبق اصول ارگونومیک تولید شده اند. ارتفاع صندلی متناسب با گروه سنی دانشجویان و یا دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

دسته صندلی دانشجویی از نظر ارتفاع از سطح زمین و همچنین فاصله مناسب با نشیمنگاه، نیز استاندارد است. صندلی دانشجویی استاندارد، راحتی بیشتری فرآهم می آورد. در صندلی های استاندارد، کمر و دستان دانشجویان خسته نمی شود حتی اگر مدت زمان زیادی را در کلاس درس مشغول تحصیل باشند.

هنگام انتخاب و خرید صندلی دانشجویی برای کلاس درس، مواد اولیه مرغوب و طبیعی و با کیفیت بالا باید در ساخت این محصولات به کار رفته باشد. رنگ های خنثی و دلپذیر از نظر دیدگاه بصری، ساده تر و مخاطب پسند هستند. انواع صندلی دانشجویی در مدل های مختلف در بازار وجود دارند.

خرید صندلی دانشجویی متناسب با تعداد سفارشات دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی، حتی در ثبت سفارش عمده، بسیار مقرون به صرفه است. قیمت با تخفیف صندلی های استاندارد، هر مقداری که باشد ارزش تضمین سلامتی بدنی دانشجویان را دارد.

بهترین میز و صندلی دانشجویی، محصولاتی سازگار با محیط زیست هستند؛ از مواد ایمن ساخته شده اند و از همه مهم تر، تجهیزات نوین آموزشی برای تحول کلاس های درس در دانشگاه ها محسوب می شوند.

انرژی و شادابی در دانشگاه و ایجاد محیط سالم برای دانشجویان، یک مزیت مهم برای خریدصندلی دانشجویی استاندارد است. مواد اولیه مرغوب تر و فناوری های پیشرفته تر، باعث می شود قیمت صندلی دانشجویی، گران تر شود اما ارزش خرید را دارند.

قبل از خریدصندلی دانشجویی برای کلاس های درس چه به صورت آنلاین و چه به صورت حضوری، باید پارامترهای مختلفی از قبیل راحتی، کیفیت و انعطاف پذیری را در نظر بگیرید. دانشجویان و دانش آموازان تحت تأثیر نوع صندلی مورد استفاده در هنگام تحصیل قرار می گیرند.

این به شدت، تحت تأثیر ارگونومی صندلی دانشجویی، ذهنیت مشتری را تحت تأثیر قرار می دهد. عدم خرید صندلی دانشجویی استاندارد می تواند چالش هایی نظیر عدم توجه و دقت و تمرکز در کلاس، یادگیری نادرست، خسته شدن و در نهایت کاهش موفقیت را به دنبال داشته باشد.

اشتباهات

اشتباهات در خرید صندلی دانشجویی در زیر آورده شده است:

  • صندلی دانشجویی برای نشستن، راحت نباشد:

    دانشجویان برای تحصیل در دانشگاه باید ساعت های طولانی در کلاس درس بنشینند. اگر هنگام خرید صندلی دانشجویی، فاکتور تأمین راحتی و آسایش را در اولویت خود قرار ندهید، از خرید راضی نخواهید بود. یک صندلی راحت به درک بهتر مطالب درسی کمک می کند و ساعات مطالعه بیشتری را به دنبال دارد.
    دانش آموزان و دانشجویان از نظر نحوه نشستن در موقعیت های مختلفی قرار می گیرند – به صورت قائم، چسبیده به تکیه گاه، پیچ خورده، خم شده روی دسته صندلی و …؛ همچنین ممکن است در کلاس، پاهای خود را دراز کنند و تقریباً از صندلی به شیوه های مختلف، استفاده می کنند.
    برای تأمین یک صندلی راحت باید محصولی را خریداری کنید که از هر نظر استاندارد و ایده آل باشد. خرید صندلی دانشجویی با عدم ایجاد راحتی، اثرات نامطلوبی خواهد داشت.

  • مواد نامرغوب و بی کیفیت:

    در هنگام انتخاب صندلی ایده آل، نیازها و گزینه های دانشجویی مورد توجه است. مواد مورد استفاده در ساخت صندلی ها باید به سهولت نشستن روی صندلی کمک کند. چرم مرغوب، مواد پلاستیکی مقاوم یا پارچه را می توان بر اساس ترجیحات و استفاده در کلاس های درسی، برای ساخت انواع صندلی دانشجویی استفاده کرد.

  • خرید صندلی دانشجویی با ابعاد نامناسب؛ ایجاد خستگی بدنی:

    خرید صندلی دانشجویی، ایده آل یک الزام و پیش نیاز برای فراهم کردن شرایط مناسب در تحصیل و مطالعه است. صندلی دانشجویی به همراه راحتی خوب باید بسیار زیبا و شیک باشد به گونه ای که دانش آموزان یا دانشجویان هنگام استفاده از آن، احساس خوشایندی داشته باشد. خرید صندلی دسته دار زیباتر به زیباسازی کلاس درس و فضای آموزشی نیز کمک می کند.

  • خرید صندلی دانشجویی انعطاف پذیر را در اولویت قرار دهید:

    صندلی دانشجویی، بخشی جدایی ناپذیر از کلاس های درس در دانشگاه ها است. دانشجویان برای نشستن و تحصیل به صندلی های قابل انعطاف نیاز دارند. یک صندلی باید متناسب با فردی باشد که از آن استفاده می کند.
    خرید صندلی دانشجویی انعطاف پذیر، انتخاب مناسب شما برای نشستن راحت در ساعات طولانی مدت در کلاس است. این فاکتور را باید به عنوان یکی از بایدهای خرید صندلی دانشجویی در ذهن داشته باشید.

  • از خرید صندلی دانشجویی بدون ضمانت خودداری کنید:

    هنگام خرید صندلی دانشجویی، به نوعی ضمانت و خدمات پس از فروش از سوی شرکت تولید کننده نیاز دارید. لازم است تأکید کنیم که فروشندگان در صورت بروز مشکل برای مشتریان خود، ضمانت اجناس ارائه شده را ارائه داده و پشتیبانی پس از فروش را نیز با کیفیت بیشتر و به طور گسترده، تأمین می کنند.
    بسته به سبک، مدل، ابعاد، راحتی و بودجه مالی خود می توانید گزینه های مختلف خرید صندلی دانشجویی را انتخاب کنید. در کسب و کارهای امروزی، خرید آنلاین صندلی دانشجویی کار دشواری نیست.

    کلیه ویژگی ها و مشخصات مربوط به محصول در توضیحات از جمله قیمت خرید صندلی دانشجویی ابعاد، طرح ها و ویژگی ها آورده شده است. تنها شما باید جزئیات هر محصول را بررسی کرده و نمونه مناسب را خریداری کنید.

  • تاثیر قیمت بر کیفیت جهت انتخاب و خرید صندلی دانشجویی:
    همه دوست دارند یک معامله خوب در خرید صندلی دانشجویی داشته باشند. هزینه اندکی بالاتر در قیمت صندلی دانشجویی باعث پایداری بهتر محصولات می شود و نشان دهنده کیفیت و طراحی مواد پیشرفته در محصول است.
خرید اینترنتی صندلی دانشجویی

خرید اینترنتی صندلی دانشجویی، یکی از رایج ترین راه ها برای تهیه این کالای بسیار مهم در مدارس و موسسات آموزشی است، در واقع امروزه در کنار مراجعه به مغازه، تولیدی یا کارخانه و خرید به صورت حضوری، می توان از امکان خرید اینترنتی صندلی دانشجویی هم با خیال راحت استفاده کرد.

با این حال، نکاتی وجود دارند که توجه به آنها در زمان خرید اینترنتی صندلی دانشجویی از اهمیت بیشتری برخوردار می شود. یکی از این موارد، اندازه صندلی است. بدیهی است که طول، پهنا و قد صندلی دانشجویی، تاثیر بسیار زیادی بر روی راحتی آن داشته و یک صندلی بسیار کوچک یا بسیار بزرگ می تواند افراد را به دلیل نامناسب بودن شرایط محیطی، از یادگیری بازدارد.


در زمان خرید اینترنتی صندلی دانشجویی، این موضوع را از یاد نبرید که پشتیبانی پایه های صندلی، یک عامل بسیار مهم در رابطه با وضعیت و راحتی کلی آن است. به طور کلی، اگر پاهای دانش آموز یا دانشجو بر روی زمین قرار گرفته، زانوهای او خم شده و قسمت فوقایی پاها و ران هایش از روی صندلی بلند شود، آنگاه مطمئن باشید که این صندلی برای آن فرد بسیار کوچک است.

از سوی دیگر، اگر پاهای دانش آموز یا دانشجو در فاصله زیادی از کف زمین قرار گرفته و کاملا آویزان باشد، آنگاه صندلی برای او بسیار بزرگ است. بسیاری از افراد دارای قد و سایزی میانگین یا نزدیک به میانگین هستند، بنابراین، قد و اندازه هایی که در جدول زیر ارائه شده اند، معمولا برای آنها کاملا مناسب هستند.

واحد تحقیق و توسعه (R&D)

طراحی صندلی دانشجویی با استحکام بالا، از نفس گیر ترین طراحی ها برای پیشرفت واحد تحقیق و توسعه (R&D) شرکت شیدکو بوده است. در واحد تحقیق و توسعه (R&D) شرکت شیدکو هر ۶ ماه یکبار ورژن های جدیدی در مورد افزایش کیفیت صندلی دسته دار شیدکو، ارائه می شود ولی در شکل ظاهری صندلی دانشجویی به دلیل اینکه مورد پسند مصرف کنندگان قرار گرفته، تغییری اعمال نمی شود. با این حال واحد تحقیق و توسعه (R&D) شرکت شیدکو همچنان می کوشد تا بدون تغییر شکل ظاهری، تکنولوژی ساخت صندلی دسته دار را بهبود بخشیده و کیفیت و استحکام آن را افزایش دهد. از این رو تغییرات زیادی در ناحیه قلاب و دسته صندلی دانشجویی تک نفره و صندلی دانشجویی چند نفره انجام شده و آزمایشات زیادی در مورد استحکام بیشتر قلاب نگهدارنده، لولا، اسکلت فلزی کفی و پشتی صندلی دسته دار تک نفره و صندلی دسته دار چند نفره در این کارخانه در حال انجام است.

واحد کنترل کیفیت و اهمیت آن در تولید صندلی دانشجویی شیدکو

امروزه اهمیت کنترل کیفیت در تولید محصولات مرغوب بر کسی پوشیده نیست. رضایت و احترام به حقوق مصرف کنندگان محصولات شیدکو برای این شرکت اهمیت بالایی داشته و از مهم ترین اهداف واحد کنترل کیفی شرکت است. از این رو واحد کنترل کیفیت مستقر در شرکت که مسئول تضمین کیفیت محصولات تولیدی در کارخانه می باشد، در تمامی روند تولید محصول نظارت و بررسی بسیار دقیقی انجام می دهد.

از طرفی صندلی دانشجویی، محصولی است که مصرف کنندگان مدت زیادی از آن استفاده می کنند پس باید کیفیت بالای داشته باشد تا مدت زمان بیشتری عمر کند. در آزمایشگاه کنترل کیفی شرکت شیدکو، پارامتر های مختلف صندلی دانش آموزی شیدکو، بررسی و کنترل می شود و نه تنها این کنترل کیفی در تمامی مراحل فرآیند تولید صندلی دسته دار شیدکو بصورت دقیق انجام می شود، بلکه در کیفیت مواد اولیه وارد شده به کارخانه، نوع پروفیل وارد شده و ضخامت آن، مواد پلاستیکی وارد شده، ام دی افی (MDF) که روی دسته صندلی تک نفره و صندلی چند نفره شیدکو استفاده می شود، سیم جوشی که مصرف می شود و … نیز بطور کامل کنترل، بررسی و پایش می شود.

همه ی این موارد و نظارت مرحله به مرحله تیم کنترل کیفی شرکت شیدکو بر تمام فرآیند تولید تنها به این خاطر است که کنترل ویژه ای بر خط تولید صندلی دانشجویی با کیفیت انجام شود و شرکت شیدکو بتواند خواسته ی مشتری را برآورده کند.

در نهایت؛ تلاش شبانه روزی این تیم حرفه ای منجر به تولید محصولاتی بی رقیب در بازار گشته است و تولید محصولات بی عیب و نقص با کارآیی بالا، هدف نهایی شرکت شیدکو عنوان شده است.

در نهایت؛ تلاش شبانه روزی این تیم حرفه ای منجر به تولید محصولاتی بی رقیب در بازار گشته است و تولید محصولات بی عیب و نقص با کارآیی بالا، هدف نهایی شرکت شیدکو عنوان شده است.

بر همین اساس، شرکت شیدکو، برترین تجهیزات و دستگاه ها را به منظور انجام آزمایش های کنترل کیفیت محصولات در اختیار گرفته است. بهترین و متخصص ترین نیروهای کار آزموده در این مجموعه تخصصی مشغول هستند تا بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به بازار ارائه دهند. بررسی آزمایش های دوره ای، تست محصولات نهایی، رعایت استانداردهای جهانی برای کنترل کیفیت در مراحل مختلف تولید صندلی تک نفره و صندلی چند نفره دسته دار شیدکو و کنترل تمام بخش های کارخانه، اهداف واحد کنترل کیفیت در این شرکت است.

رضایت مشتریان از خرید صندلی های شیدکو

مهم ترین اصل در شرکت شیدکو، مشتری مداری و کسب رضایت مشتری است. شرکت شیدکو به خوبی می داند که رمز بقای یک شرکت، کسب رضایت مشتری و داشتن مشتریان وفادار است. به همین خاطر همواره می کوشد تا بتواند رضایت مصرف کنندگان خود را بدست آورده و آن ها را به عنوان مشتری دائمی خود نگه دارد.

قابل توجه است که شرکت شیدکو به این خاطر که جلب رضایت مشتریان، برایش جایگاهی بسیار والا دارد و در تلاش است مدت زمان بسیار زیادی در صنعت آموزشی کشور حضوری پر رنگ داشته باشد، به همین جهت کسب رضایت مشتری را در اولویت خود قرار داده و بر این باور است که فروش پایان یک معامله نیست بلکه آغاز یک رابطه ای طولانی مدت با مشتری است.

رضایت بالای مشتریان از خرید صندلی دسته دار شیدکو به سبب مستحکم بودن و طول عمر بالا و کیفیت بالای آن، سبب شد تا مدیران دانشگاه ها و آموزشگاه ها که اقدام به خرید اندک صندلی دانشجویی شیدکو نموده بوند، اقدام به خرید عمده صندلی دانشجویی تک نفره و صندلی دانشجویی چند نفره شیدکو نمایند.

خدمات پس از فروش صندلی دانشجویی شیدکو

همانطور که در بالا نیز گفتیم عبارت ” فروش پایان یک معامله نیست بلکه آغاز یک رابطه ای طولانی مدت با مشتری است” سرلوحه کار شرکت شیدکو قرار داشته و به همین خاطر این شرکت تلاش می کند تمامی نیاز های مشتری را در نظر گرفته و آن ها را رفع کند.

از طرفی شرکت شیدکو بر این باور است که اگر بتواند رضایت مشتریان با خرید جزیی را جلب نماید، آن مشتری به یک مشتری با خرید کلی(عمده) تبدیل می شود. طبق آمار نیز نشان داده شده که یک مشتری با خرید جزیی در صورت داشتن رضایت، در مدت یکی دو سال آتی، خرید خود را ۱۰ تا ۱۵ برابر افزایش می دهد. برای شرکت شیدکو کمیت خرید مشتری اهمیتی ندارد، آنچه برای این شرکت بسیار حائز اهمیت است، مشتری و رضایتمندی او است. از این رو واحد خدمات پس از فروش در شرکت شیدکو راه اندازی شد تا تیم مجرب و کار آزموده شرکت شیدکو در واحد خدمات پس از فروش در تمام مراحل انتخاب محصول، ارسال برای مشتری، نصب و راه اندازی و همچنین آموزش های جانبی برای استفاده از هر یک از محصولات، در خدمت مشتریان عزیز باشند. کارشناسان واحد خدمات پس از فروش شرکت شیدکو در هر زمان به صورت حضوری و غیرحضوری در خدمت مشتریان عزیز هستند. در این واحد هر گونه عیب و نقصی در سریع ترین زمان ممکن رسیدگی و رفع می شود.

قابل ذکر است که شرکت شیدکو شرکت مشتری مداری بوده و نسبت به رضایت مشتری و خدمات پس از فروش توجه زیادی دارد. این امر باعث می شود که شرکت شیدکو بتواند رضایت ۱۰۰% مشتری را فراهم آورد.

واحد خدمات پس از فروش شرکت شیدکو متشکل از یک تیم حرفه ای و متخصص به همراه یک سرپرست خدمات پس از فروش می باشد؛ سرپرست تیم شکایات را که توسط نرم افزار CRM موجود در سیستم ثبت شده اند، بررسی می کند و اقدام به رفع ایراد مورد نظر می نماید. هنگام ثبت و ضبط شکایات، به هر یک از مشتریان کد رهگیری تخصیص داده می شود؛ به این ترتیب مشتریان با اعلام کد رهگیری خود می توانند در هر لحظه نسبت به اجرای مرحله به مرحله رفع محصول خود مطلع شوند. پس از اینکه کد رهگیری به مشتری اختصاص داده شد، شکایت توسط سرپرست خدمات پس از فروش ارزیابی شده و ایراد شناسایی می شود. سپس با هماهنگی مدیریت فروش مشخص می شود که کدام یک از نیرو های ذیربط در واحد خدمات پس از فروش، قادر به رفع ایراد می باشند. پس از رفع ایراد، محصول به محل مرکز ارسال شده و میزان هزینه برآورد می شود. در نهایت نیز مشتری باید فرم رضایت از خدمات پس از فروش را پر کرده و تحویل دهد تا پرونده خدمات از فروش برای این محصول بسته شود.

از جمله رفع ایراد های انجام شده برای صندلی دسته دار شیدکو می توان به تعویض پشت و کف صندلی دانشجویی تک نفره و صندلی دانشجویی چند نفره که به خاطر در آفتاب ماندن زیاد، رنگ آن پریده و دفرمه شده و یا بدلیل عدم استفاده صحیح از صندلی دانش آموزی کفی یا پشتی صندلی، شکسته شده است، تعویض کامل قطعات و جوش دادن دوباره آنها اشاره نمود.

در زیر به گوشه ای از خدمات ارائه شده توسط واحد خدمات پس از فروش شرکت شیدکو که از طریق فرم های پر شده رضایت مشتریان بدست این شرکت رسیده، اشاره می شود.

مشاوره چیدمان صندلی دانشجویی شیدکو

آیا نحوه ی چیدمان کلاس درس، ذهنتان را به خود مشغول کرده و نمیدانید چگونه صندلی های دسته دار تک نفره و صندلی های دسته دار چند نفره شیدکو را چیدمان کنید تا از فضای در دسترس بالاترین استفاده را داشته باشید؟

مصرف کنندگان گرامی صندلی دسته دار تک نفره و صندلی دسته دار چند نفره شیدکو که نمیدانید چگونه و با کدام نوع از صندلی های دانشجویی شیدکو، کلاس های درس خود را بچینید که بهره ی بیشتری از فضا داشته باشید، کافیست از مشاوره ی تیم چیدمان شرکت شیدکو کمک بگیرید. تیم چیدمان شرکت شیدکو با داشتن تجربه ای ۱۵ ساله در این زمینه و دانستن استاندارد های جهانی در بهترین چیدمان، به مصرف کنندگان خود مشاوره می دهد. شما عزیزان تنها کافیست نقشه ی کلاس های خود و تعداد آنها، طول و عرض کلاس ها، مقطع تحصیلی و سن دانش آموزان و دانش پژوهان خود را به ما اطلاع دهید، تا بهترین چیدمان را به شما ارائه دهیم.

مدیران دانشگاه ها و مدارس، صاحبان آموزشگاه های زبان و سایر آموزشگاه های خصوصی که اقدام به خرید صندلی دسته دار تک نفره و صندلی دسته دار چند نفره شیدکو نموده اید، هم اکنون با تیم حرفه ای مشاوره شرکت شیدکو، تماس حاصل نموده تا بهترین نحوه ی چیدمان کلاس درس به شما ارائه شود.

آیا میدانید که صندلی دانشجویی شیدکو را به مقاومت و استحکام بسیار بالای آن میشناسند؟

گاها دیده شده که دانش آموزان و یا دانشجویانی هستند که به دلیل مقطع سِنی آنها استفاده ی صحیحی از محصولات نداشته و قصد تخریب اموال مدارس و دانشگاه ها را دارند؛ آنها چند نفره روی دسته ی صندلی دانش آموزی مینشینند و یا صندلی های دسته دار را به زمین می اندازند. تخریب صندلی های دسته دار دانشجویی دغدغه ی بسیاری از مدیران دانشگاه ها و مراکز آموزشی و مسئولین خرید آموزشگاه های آموزش زبان های خارجی و سایر آموزشگاه ها می باشد. از این رو شرکت شیدکو طبق درخواست مدیران مدارس و آموزشگاه ها و مسئولین خرید صندلی دسته دار دانشگاه ها، بر آن شد تا صندلی دانش آموزی تک نفره و صندلی دانش آموزی چند نفره با مقاومت و استحکام بالا طراحی و تولید نماید که به هیچ عنوان از بین نرود. این ادعا توسط واحد کنترل کیفیت شرکت شیدکو به اثبات رسیده است.

کنترل کیفی در کارخانه شیدکو در سطحی قرار دارد که حتی کارمندان این مجموعه به جهت اطمینان از کار خود، تمامی وسایل را تست می کنند تا اگر ایرادی دارد آن را بر طرف کنند. در زیر می توانید نمونه کلیپ هایی از تست صندلی دانشجویی تک نفره و صندلی دانشجویی چند نفره توسط کارگران شرکت شیدکو و دانش آموزان مشاهده نمایید.
با مشاهده کلیپ ها قابل توجه می باشد که صندلی دسته دار تک نفره و صندلی دسته دار چند نفره شیدکو در تمامی تست ها سربلند بیرون آمده است. شرکت شیدکو تقریبا ۱۰ سال است که به تولید صندلی دسته دار پرداخته و در طول این سال ها هیچ گونه مشکلی برای این صندلی دانشجویی به وجود نیامده است و این تنها به خاطر توجه زیاد این شرکت در ساخت صندلی دانش آموزی بسیار با کیفیت بوده و کیفیت و استحکام بالا را فدای قیمت نکرده است. طبق بررسی های انجام شده، مسئولین خرید صندلی دانشجویی دانشگاه ها و آموزشگاه ها که اقدام به خرید اندک صندلی دسته دار تک نفره و صندلی دسته دار چند نفره شیدکو نموده بودند، به سبب استحکام بالای صندلی دانشجویی شیدکو و ویژگی های منحصر بفرد آن و همچنین رضایت بالا از آن، با رغبت اقدام به خرید عمده صندلی دانشجویی تک نفره و خرید عمده صندلی دانشجویی چند نفره شیدکو نمودند.

به همین خاطر خریداران صندلی دسته دار تک نفره و همینطور خریداران صندلی دسته دار چند نفره؛ اطمینان داشته باشید که با خرید صندلی دسته دار تک نفره و صندلی دسته دار چند نفره شیدکو، هم از نظر طول عمر با کیفیت و استحکام بالا و هم از نظر به صرفه بودن قیمت آن، بهترین انتخاب را داشته اید.

مصرف کنندگان بیشتر جلب کدام ویژگی های صندلی دسته دار شیدکو شده اند؟
  • استحکام بسیار بالای صندلی دسته دار تک نفره و صندلی دسته دار چند نفره شیدکو و مستحکم بودن همه بخش های آن به خاطر مهندسی سازی اصولی و تخصصی
  • رعایت استاندارد ارگونومی با استفاده از دانش و استاندارد های سلامتی روز دنیا که باعث می شود مصرف کننده در استفاده ی طولانی مدت احساس راحتی داشته و آسیبی برای سلامت جسمی و روحی او نداشته باشد.
  • به منظور دوام طولانی مدت صندلی دانشجویی شیدکو در تمام شرایط سخت محیطی از رنگ آلی الکترواستاتیک که مانع زنگ زدگی در محیط مرطوب می شود، استفاده شده است. هم چنین متریال ضخیم و عالی به کار رفته در تکیه گاه و نشیمنگاه، مانع از خشکی و شکستگی در برابر آفتاب شده است.
  • بی صدا بودن صندلی دانش آموزی در هنگام استفاده و جابه جایی به سبب داشتن پایه پلاستیکی و قطعات کارآمد
صادرات صندلی دانشجویی شیدکو

قابل توجه است که آوازه ی کیفیت و استحکام بالای صندلی دسته دار شیدکو به کشور عراق، عمان و … نیز رسیده و این کشورها نیز نسبت به خرید صندلی دانش آموزی شیدکو اقدام نموده اند.
شما مسئولین خرید صندلی دسته دار تک نفره و صندلی دسته دار چند نفره و مدیران مدارس و آموزشگاه ها برای مشاوره رایگان و تست صندلی دانشجویی تک نفره و صندلی دانشجویی چند نفره شیدکو، می توانید همین الان از طریق صفحهتماس با ما، ارتباط حاصل نمایید.

سیستم حمل صندلی دانش آموزی شیدکو

شرکت شیدکو با گردآوری افراد متخصص در زمینه بارگیری که تجربه ای ۲۰ ساله در این زمینه دارند و هم چنین با توجه به بسته بندی دقیق و خوبی که برای محصول ارائه داده است، تمام تلاش خود را بر این گذاشته تا هنگام حمل، کمترین آسیبی به محصول وارد نشود. همانطور که در بالا نیز اشاره کردیم شرکت شیدکو بسیار مشتری مدار است به همین خاطر برای ارسال محصول با مشتری هماهنگ می کند تا طبق نظر مشتری، محصول در تاریخ و زمان مقرر ارسال شود. برای مثال اگر برای مشتری زمان رسیدن محصول مهم است و می خواهد حتما صبح به دستش برسد، راننده های سیستم حمل و نقل شب حرکت می کنند تا بتوانند دقیقا سر موعد مقرر محصول را به دست مشتری برسانند. و یا برای مشتریانی که از نظر کرایه بار با محدودیت هایی مواجه هستند، از ماشین های استاندارد با هزینه حمل کمتر استفاده می شود که فضای بیشتری داشته و تعداد محصول بیشتری را در خود جای دهند. اگر هم مشتری بخواهد در سریع ترین زمان ممکن محصول بدستش برسد، توسط ماشین های تندرو با راننده هایی حرفه ای محصول تحویل مشتری داده می شود.

قابل توجه است که شرکت شیدکو در تمامی شهر ها و شهرستان های کشور عزیزمان ایران، نمایندگی دارد و خرید تکی و یا جزیی دارند، می توانند به نمایندگی محل خود مراجعه کنند. به این ترتیب محصول سریع تر به دستشان می رسد.

اگر شما مصرف کنندگان عزیز شکایتی در زمینه سیستم حمل و نقل نمایندگی های شرکت شیدکو دارید، حتما به شرکت اعلام کنید تا سریعا اصلاح شود؛ زیرا پیشنهادات، نظرات وانتقادات شما عزیزان برای شرکت شیدکو بسیار اهمیت دارد. شرکت شیدکو تضمین می کند بر فعالیت نمایندگی های معتبر خود نظارت دقیق داشته باشد و همچنین مشکلات به وجود آمده را در کوتاهترین زمان برطرف نماید.

اطلاع از آخرین قیمت صندلی دانشجویی، امتیاز مهمی است که می توان به آن اشاره نمود. صندلی های دانشجویی از بهترین گزینه ها برای خریداران به شمار می آیند. نسل جدید صندلی های دانشجویی با طراحی جذاب، ساده و هم چنین بسیار راحت، تنوعی چشمگیر را در اختیار خریداران قرار داده اند.

فلز، چوب و پلاستیک از جمله مهم ترین و هم چنین متداول ترین مواد اولیه در طراحی صندلی دانشجویی به شمار می روند. قیمت صندلی دسته دار با توجه به مواد اولیه به کار برده شده در تولید آن تعیین خواهد شد.

اطلاع از جدیدترین قیمت صندلی دانشجویی فرصتی بسیار مغتنم برای خریداران به شمار می آید. صندلی های دانشجویی بخش عمده ای از بازار را در اختیار دارند. صندلی هایی که نه تنها برای استفاده بلکه از نظر حمل و نقل نیز، دارای ویژگی های بارزی می باشند.

برای ارزیابی بهترین قیمت صندلی دانشجویی باید تمامی ویژگی های صندلی مورد بررسی قرار گیرد. انتخاب صندلی دانشجویی استاندارد با توجه به نوع طراحی و کیفیت صندلی، از اصلی ترین موضوعاتی است که می توان به آن اشاره نمود.

اسکلت مقاوم صندلی موجب افزایش طول عمر آن خواهد شد. این موضوع در قیمت صندلی دانشجویی به شکل ویژه ای تاثیرگذار خواهد بود، اسکلت مقاوم صندلی می تواند از صندلی در برابر ضربه های متوالی به بهترین شکل ممکن محافظت نماید.

فروش صندلی دانشجویی

فروش صندلی دانشجویی استاندارد از طریق نمایندگی های رسمی، فرصتی ایده آل را در اختیار خریداران قرار خواهد داد. صندلی های دانشجویی عموما جزو کاربردی ترین صندلی ها به شمار می روند، که از قیمت های متنوعی نیز برخوردار هستند.

صندلی های دانشجویی که به انواع ثابت و متحرک تقسیم بندی می شوند، دارای کیفیت متفاوتی هستند. هر یک از صندلی های متحرک یا ثابت برای یک نوع از فضای اداری یا دانشگاهی مناسب خواهند بود.

نشستن طولانی مدت روی صندلی از جمله موضوعاتی است که باید رابطه قوی آن با مشکلات کمر، گردن و هم چنین خستگی فکری را به سادگی بررسی کرد. فروش صندلی دانشجویی ارگونومیک یک روش واقعا موثر برای انتخاب بهترین نوع صندلی توسط خریداران می باشد.

افزایش راندمان یادگیری و هم چنین کاهش میزان خستگی های فکری با انتخاب صندلی استاندارد به سادگی امکان پذیر است. فروش صندلی دانشجویی به صورت اینترنتی، روشی بسیار مناسب برای ارائه اطلاعاتی مهم از جمله قیمت و کیفیت است.

صندلی دانشجویی باکیفیت، عموما از ظاهر بسیار شکیلی نیز برخوردار است. در نتیجه با انتخاب مرکز فروش صندلی دانشجویی معتبر، می توان یک تیر و دو نشان زدن را نیز تجربه نمود. فروشصندلی دانشجویی با قیمت های رقابتی، قطعا فرصتی ایده آل برای خریداران به شمار می رود.

پوشش رنگ استاندارد صندلی دانشجویی، قطعا از دیگر مواردی است که باید به آن اشاره نمود. رنگ کوره ای صندلی (رنگ ضد خش) به طور حتم یک ویژگی فوق العاده مهم برای انتخاب صندلی درجه یک و باکیفیت به شمار می آید.

مشخصات کیفیتی صندلی دانشجویی، برخلاف بسیاری از انواع صندلی های کارمندی و اداری، متفاوت است. برای تعیین قیمت فروش صندلی دسته دار در نظر گرفتن اصلی ترین استاندارد های تعریف شده از جمله پشتی صندلی، نوع پایه صندلی، روکش صندلی و مواردی از این دست بسیار اهمیت دارد.

فروش صندلی دانشجویی دسته دار در طرح ها و رنگ های مختلف به صورت بی واسطه، نه تنها در قیمت نهایی صندلی، بلکه در کیفیت آن نیز به صورت ویژه ای موثر خواهد بود. صندلی های استاندارد نقش مهمی در جلوگیری از آسیب دیدن ستون فقرات دارند.

انتخاب مرکز فروش صندلی دانشجویی با توجه به نوع صندلی مدنظر برای خرید، می تواند یکی از اهرم های موثر در رضایت مندی از خرید به شمار آید. نسل جدید صندلی های دانشجویی، با قابلیت هایی نظیر تنظیم پشتی صندلی، بسیار کاربردی تر خواهند بود.

با افزایش تعداد مدارس و مراکز علمی، نیاز به صندلی های تک نفره بیش از پیش احساس می شود. از سوی دیگر صندلی های تک نفره دانش آموزی بیشتر مورد استقبال دانش آموزان هستند. نیاز به این نوع از صندلی مدیران مدارس و آموزشگاه ها را بر آن داشته است تا به دنبال خرید مناسب ترین صندلی دانش آموزی باشند.

بسیاری از مدیران از راه حل های دیگران برای انتخاب صندلی مناسب استفاده می کنند؛ اما برخی نمی دانند که راهنمایی مناسب را از کجا دریافت کنند. از سوی دیگر اقدام به خرید تعداد زیادی از صندلی برای کسی که تجربه ای در این زمینه ندارد، مشکلاتی ایجاد می کند.

ما در این جا قصد داریم بهترین راهنمایی را برای خرید یک صندلی مناسب در اختیارتان قرار دهیم. اگر پس از مطالعه متن زیر بازهم احساس کردید که نیاز به دریافت اطلاعات بیشتری دارید و یا سوالی ذهنتان را مشغول کرده است می توانید از بخش مشاوره سایت کمک بگیرید.

در کل باید بدانید که صندلی دانش آموزی یکی از پرفروش ترین صندلی ها در سراسر جهان است و دلیل آن را هم خودتان به خوبی می دانید. اما تعدد بالای فروش باعث ورود برخی از برندهای نامعتبر به این عرصه شده است که اگر اطلاعات کافی نداشته باشید، ممکن است محصولی بی کیفیت به شما فروخته شود. پس حتما متن زیر را مطالعه کنید.

مشخصات فنی صندلی دانش آموزی
  • خرید یک محصول بی کیفیت نه تنها باعث نارضایتی دانش آموزان می شود؛ بلکه دردسرهای تعمیر و هزینه های دیگر هم مشکل ساز خواهند شد. لذا بهتر است در همان ابتدا سعی کنید تا بهترین محصول را خریداری کنید.

    بهترین صندلی دانش آموزی را شما تنها با توجه به برند و مشخصات فنی آن می توانید بشناسید. البته بهترین صندلی برای هر مدیری معنای متفاوتی دارد. برای مثال آن چه که مدیر یک آموزشگاه فوق العاده می خواهد خریداری نماید با یک مدیر دبستان و یا دبیرستان متفاوت است.

    قطعا مدیر آموزشگاه انتظارات بیشتری دارد و می خواهد صندلی دانش آموزی بهتر و گران قیمت تری را بخرد تا افراد بعد از استفاده، رضایت کامل داشته و دوباره ترغیب شوند در کلاس ها شرکت کنند.

    مشخصات فنی صندلی دانش آموزی در نظر گرفته نمی شود و یا سندی مکتوب در مورد آن وجود ندارد؛ اما با توجه به تجربه، مشخصات عالی برای خرید یک صندلی به شرح زیر هستند:

    • استحکام بالا و قابلیت تحمل وزن زیاد، چرا که تمام دانش آموزان وزن متعادل ندارد و ممکن است برخی از آن ها اضافه وزن زیادی داشته باشند.
    • مقاوم در برابر هر نوع فشار و ضربات و جلوگیری از تنش و فرسایش
    • وجود پوشش رنگ الکترواستاتیک کوره ای در تمام قطعات فلزی صندلی دانش آموزی
    • طراحی دو عدد خم قوسی شکل در مرکز و در پشت زانو ها جهت آسایش تکیه گاه کمر و زانو
    • پشتی مناسب که در هنگام استفاده درد ایجاد نکند.
    • طراحی مطابق با اصول و استانداردهای ارگونومیک جهت آسایش کاربران صندلی دانش آموزی الزامی است.
    • دارا بودن دسته متحرک ضخیم و مقاوم در برابر هر گونه فشار و ضربه. حتما این نکته را به خوبی بررسی کنید؛ چرا که بیشتر مشکلات صندلی ها و تحمیل اضافه های اضافی به مدیران ناشی از خراب شدن دسته صندلی است.
    • طراحی منحصر به فرد
    • سنگین و مقاوم در برابر زمین خوردگی
    • داشتن استانداردهای لازم از سوی نهادهای صنعتی
    • گارانتی حداقل سه ساله برای صندلی دانش آموزی ضروری است. سعی کنید از مراکزی خرید کنید که این امکان را در اختیارتان قرار می دهند. در فروشگاه های اینترنتی معتبر همیشه گارانتی محصول را لحاظ می کنند.
خواسته های شما از صندلی دانش آموزی با کیفیت !

برخی از مدیران زمانی که برای خرید صندلی دانش آموزی مراجعه می کنند، برآورد کلی از خواسته های خود ندارد. در حقیقت آن ها نمی دانند که چه محصولی را می خواهند بخرند و آن محصول چه ویژگی هایی باید داشته باشد. این سردرگمی و گاها عدم تمایل به استفاده از مشاوره سبب می شود تا نتوانند انتخاب مناسبی انجام داده و در نهایت پشیمان شوند.

در حال حاضر تمامی فروشگاه های عرضه محصولات چوبی و مراکزی که انواع صندلی دانش آموزی را به فروش می رسانند، اطلاعات و مشاوره های کاملی را در اختیار متقاضیان قرار می دهند تا بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند؛ اما اگر به دنبال راه حل آسان تری هستید، می توانید از فروشگاه های اینترنتی کمک بگیرید.

شما در وبسایت های معتبر علاوه بر کسب اطلاعات لازم و مقایسه محصولات مختلف می توانید از مشاوره های متخصصین هم استفاده کنید. پس اگر به دنبال خرید صندلی دانش آموزی هستید، همین الان شروع به بررسی در سایت ها مختلف نظیر شیدکو کنید و با نوشتن ایده آل ها و تعیین هدف خود، بهترین نوع صندلی که با خواسته های شما تناسب دارد را خریداری کنید.

یادگیری دانش آموزان

متن زیر شاید برایتان عجیب باشد؛ اما نتایج تحقیق یک گروه در طی 5 سال است که در نشریه معتبر گاردین به چاپ رسیده است. در این تحقیق هر ساله 236 دانش آموز به عنوان جامعه هدف انتخاب می شدند تا واکنش آن ها نسبت به نوع تدریس و سیستم های آموزش مختلف مورد آزمایش قرار گیرد.

در این تحقیق، بدون آن که دانش آموزان متوجه باشند به آنها برخی امکانات تعلق می گرفت یا برخی از امکانات از آن ها سلب می شد. یکی از مواردی که در این تحقیق مورد توجه قرار گرفت، استفاده از انواع صندلی دانش آموزی بود. نتایج نهایی این تحقیق از زبان دکتر جاناتان ریویچ به شرح زیر است:

“بر خلاف تصوراتی که ما داریم، وسایل دانش آموزی نقش مهمی در روند یادگیری دانش آموزان ما دارند. برای مثال استفاده از یک صندلی دانش آموزی مناسب و راحت دقیقا درصد یادگیری فرد را از 56 به 87 درصد می رساند.

در واقع زمانی که جایگاه دانش آموز مناسب باشد، مغز یک حالت ریلکسیشن به خود گرفته و تمام تمرکز خود را متوجه درک مطالب می کند. در حالتی که جایگاه راحتی برای دانش آموزی روی صندلی دانش آموزی فراهم نباشد، مغز دائما دغدغه جابه جایی بدن برای رسیدن به راحتی را دارد و این موضوع مغز را خسته می کند.”

قطعا برای هر مدیر مدرسه یا آموزشگاهی افزایش یادگیری دانش آموزان اهمیت زیادی دارد. هر مدیری که صاحب مدرسه ای با دانش آموزان نخبه باشد به خود می بالد. اما چگونه می توان یک مدرسه با دانش آموزانی زرنگ داشت؟

درست است که تمایل خود دانش آموزان برای یادگیری بیشتر، اولین پاسخ برای این سوال است؛ اما فراهم کردن مکانی مناسب برای یادگیری هم به همان اندازه تاثیر دارد. دانش آموزان بیشتر وقت خود را روی صندلی دانش آموزی می گذرانند.

اگر صندلی آنها امکانات و راحتی لازم را نداشته باشند، بازده آن ها تا حد زیادی کاهش می یابد؛ به همین دلیل باید مواردی را در هنگام خرید در نظر گرفته و خرید خود را متناسب با آن ها انجام دهید.

برای انتخاب مناسب ترین صندلی دانش آموزی سعی کنید خودتان را جای آن فردی قرار دهید که قرار است مدتی طولانی را روی این صندلی بگذراند. اگر صندلی دانش آموزی از راحتی لازم برخوردار است و تکیه گاه لازم برای نقاط مختلف بدن را فراهم می کند، آن را خریداری کنید.

قیمت صندلی دانش آموزی

قیمت نهایی محصولی که شما قصد خرید آن را دارید برآیندی کلی و حساب شده توسط کارخانه برحسب اقدامات صورت گرفته برای تولید محصول است. برای شما و هر فردی دیگری که قرار است هزینه سنگینی را برای خرید تعداد زیادی صندلی صرف کند، کیفیت و کارایی بالا اهمیت زیادی دارد.

به همین منظور تمامی عوامل به کار گرفته شده در تولید،حول ارتقا همین موضوع می چرخند. به طور کلی می توان مواردی را که در قیمت صندلی دانش آموزی اثر دارند در یکی از گروه های عوامل مستقیم و غیرمستقیم تقسیم بندی نمود.

عوامل مستقیم در مراحل تولید صندلی دانش آموزی دخیل هستند و عوامل غیرمستقیم تاثیر خود را در مراحل حمل و نقل و … می گذارند. بنابراین مجموعا مهمترین عوامل تاثیرگذار در قیمت صندلی دانش آموزی را می توان به شرح زیر دانست:

  • کیفیت
  • استحکام
  • حمل و نقل
  • کسب استانداردها
  • زیبایی
  • استفاده از تکنولوژیهای روز که تقریبا مهمترین تاثیر را در قیمت صندلی دانش آموزی دارد.
آیا گران ترین صندلی همیشه بهترین است؟

گستره قیمت صندلی دانش آموزی یک طیف را تشکیل می دهد که در آن، صندلی های شکیل و گران قیمت برای استفاده های خاص وجود دارند و از سوی دیگر نیز صندلی های ساده برای مکان هایی که صرفا استفاده عمومی دارند، هم شامل این طیف می شوند.

برخی تصور می کنند که هرچه محصول مورد نظرشان گران تر باشد، کیفیت بالاتری هم دارد؛ در صورتی که اصلا این چنین نیست. مناسب بودن یک صندلی بستگی به نوع کاربرد و انتظار شما دارد. درست است که در اکثر موارد صندلی های گران قیمت شکیل تر هستند و استحکام بالاتری هم دارند؛ اما این مورد صرفا دلیل نمی شود تا همیشه محصولات گران قیمت، بهتر و یا از آن مهم تر، مناسب استفاده شما باشند.

شما باید در هنگام خرید با بررسی هایی که انجام می دهید، نتایجی را به دست آورید و میان قیمت صندلی دانش آموزی و نیاز خود تعادل برقرار کنید. در این کار مشاوران کمک زیادی می توانند به شما بکنند.

چگونه اطلاعاتی در مورد قیمت انواع مختلف صندلی دانش آموزی به دست آوریم؟

نه تنها شما، بلکه هر فردی که برای خرید یک محصول به مرکزی مراجعه می کند، یکی از معیارهای او برای ادامه خرید و یا انصراف، قیمت است. شما برای مطلع شدن از قیمت محصولات مختلف می توانید به مراکز فروش مستقیم مراجعه و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید؛ اما آیا در این مراکز اجازه می دهند تا شما تمام جزئیات محصول را بررسی و یا چندین بار قیمت یک صندلی را بپرسید و بعد بدون خرید آن جا را ترک کنید؟

قطعا فروشنده بعد از آن که بداند شما فقط برای پرسیدن قیمت ها آمده اید در بیشتر موارد رفتار مناسب از خود نشان نمی دهد و حتی در مواردی بی تمایلی خود برای پاسخ دادن به پرسش های شما را رو می کند. اما شما می توانید خود را از تمام این دردسرها و دردسرهای دیگر خلاص کنید و برای کسب اطلاعات در مورد ویژگی ها، مشخصات فنی، قیمت صندلی دانش آموزی و … به فروشگاه های اینترنتی معتبر مانند شیدکو مراجعه نمایید.

در فروشگاه های اینترنتی شما مجاز هستید هزاران بار و حتی میلیاردها بار ویژگی ها و قیمت یک محصول را بررسی کنید و هر موقع که خواستید اقدام به خرید نمایید. تازه وارد ترافیک نشده اید، با رفتار سرد برخی از فروشندگان هم مواجه نشده اید و علاوه بر آن قیمت صندلی دانش آموزی را آن طور که می خواستید برانداز کرده اید. حتی در صورت نیاز، مشاوره از سوی فروشگاه برای خرید بهتر در اختیارتان قرار می گیرد.

مناسب ترین قیمت صندلی دانش آموزی کدام است؟

مطمئنا حالا که در حال مطالعه این موضوع هستید، قصد خرید صندلی دارید. صندلی های دانش آموزی برای مقاصد مختلفی اعم از آموزشگاه ها، مدارس، دانشگاه ها و … مورد استفاده قرار می گیرند. در هربار خرید هم شمار زیادی صندلی توسط خریدار تهیه می شود که این شمار بالای سفارش باعث شده است تا توجه به قیمت صندلی دانش آموزی اهمیت بیشتری پیدا کند.

اگر در گوگل سرچ کنید مطمئنا لیست های مختلفی از قیمت صندلی دانش آموزی برای شما نمایش داده می شود که گاها به هم نزدیک و گاها تفاوت چشمگیری در مقایسه آن ها به چشم می خورد. تعیین مناسب ترین قیمت برای خرید یک صندلی به شما و نیازتان بستگی دارد.

البته نمی توان نقش فروشنده را هم در این موضوع نادیده گرفت. قیمت با تخفیف گاها توسط برخی از فروشنده های سودجو جابه جا می شود. برای آن که یک صندلی را با قیمت نامطلوب خریداری نکنید بهتر است قبل خرید به دو مورد زیر توجه داشته باشید:

  • سعی کنید قبل از خرید نوع نیازتان را شناسایی و متناسب با آن صندلی را انتخاب کنید. در این صورت شاهد مناسب ترین قیمت هم خواهید بود.
  • فروشنده معتبری را برای سفارش شمار زیاد محصول انتخاب کنید. اگر فروشنده و یا توزیع کننده قابل اعتماد باشند، قطعا شما دیگر نباید نگران مناسب بودن قیمت صندلی دانش آموزی باشید.
بهترین راه برای خرید صندلی دانش آموزی

هم اکنون که در حال مطالعه این متن هستید حتما تصمیم به خرید صندلی دانش آموزی برای مدرسه، آموزشگاه و … گرفته اید. اگر اطلاعات کافی در این زمینه دارید که کارتان خیلی راحت خواهد بود؛ اما اگر اولین بار است که ملزم به خرید شده اید و اطلاعاتی در این زمینه ندارید، بهتر است از مشاوره های آنلاین فروش استفاده نمایید.


اما در کل چند راه وجود دارد که شما به کمک آن ها هم می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید و هم می توانید محصول مورد نظر را خریداری نمایید. خرید مستقیم یکی از این راه ها است که بسیاری از مردم آن را ترجیح می دهند آن را انتخاب کنند.

خرید اینترنتی راه دیگری است که ما برای خرید صندلی دانش آموزی آن را به شما پیشنهاد می دهیم. اگر یک بررسی اجمالی داشته باشید، این شکل از خرید مزایای بیشتری دارد؛ اما شما باید در این خرید دقت کافی داشته باشید.

همان گونه که اینترنت فضای مناسبی را برای خرید متنوع ترین کالاها از سراسر دنیا فراهم کرده، راه را هم برای کلاه برداری برخی افراد هموار ساخته است اما شما با اندکی مطالعه و رعایت چند اصول انگشت شمار به راحتی می توانید خرید صندلی دانش آموزی را انجام دهید و از خرید خود احساس رضایت کنید.

صندلی دانش آموزی گران قیمتی که کیفیت ندارند!

شاید در نگاه اول خرید صندلی دانش آموزی کار ساده ای به نظر برسد اما اصلا اینگونه نیست. روزانه شکایت های زیادی از سوی مشتریان دریافت می شود که می گویند اقدام به خرید یک صندلی گران قیمت با تخفیف برای مدرسه یا موسسه خود کرده اند اما صندلی خریداری شده کیفیت لازم را نداشته و هزینه اضافی روی دوش آن ها گذاشته است.

جهت خرید صندلی دانش آموزی شما باید نکاتی را رعایت کنید که قبلا به آن ها اشاره کرده ایم اما چیزی که در این جا حائز اهمیت است و باید به آن توجه داشته باشید این است که همیشه گران تر بودن یک محصول به معنای کیفیت بالای آن نیست. چه بسا محصولاتی با قیمت های نجومی به فروش می رسند اما برای مثال بعد از خرید صندلی دانش اموزی متوجه می شویم که کیفیت لازم را ندارد.

شما برای خرید صندلی دانش اموزی نیاز به مشاوره با متخصصینی دارید که سال ها در امر فروش فعالیت دارند و می دانند که چه صندلی متناسب با نیاز شما است. خوشبختانه اینترنت و فضای مجازی این زمینه را فراهم آورده اند تا شما بتوانید با سوال از مشاورین به جواب های مدنظر برسید.

شیدکو برای سهولت مشتریان امکان مشاوره را فراهم آورده است. و در آخر به این موضوع توجه کنید که اول مطالعه کنید، بعد فکر کنید، بعد گزینه های مورد نظر را تطبیق دهید و نتایج حاصله را برای انتخاب یک محصول به کار گیرد و در نهایت اقدام به خرید صندلی دانش آموزی از یک موسسه معتبر نمایید.

گوگل تصمیم به تولید یک صندلی خاص برای مدارس دارد !

اگر تاکنون وارد اینترنت شده باشید که قطعا شده اید و الان هم در حال استفاده از آن هستید، گوگل را به خوبی می شناسید. شاید بتوان گوگل را برترین غول فناوری های امروزی دانست. گوگل بعد از تولید عینک های مخصوص که بعد از قرارگیری روی چشم قابلیت پردازش اطلاعات را فراهم می کردند، هم اکنون پروژه ای را در دست اجرا دارد که خود، آن را تحولی در سیستم آموزشی می داند.

گوگل اعلام کرده است در صورت موفقیت آمیز بودن پروژه، صندلی نهایی را با قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه می کند تا همه بتوانند خرید صندلی دانش آموزی را انجام داده و در مدارس از آن استفاده کنند. این صندلی کاملا هوشمند بوده و 4 مانیتور لمسی برای یادآوری یا یادداشت دارد.

همچنین دوربین مخصوص با قابلیت ضبط کلاس، امکان برگزاری آزمون آنلاین و تصحیح سریع آن تنها با فعال کردن تاچ اسکرین دسته و … باعث شده است تا بسیاری از مدارس برتر برای خرید صندلی دانش آموزی گوگل لحظه شماری کنند. گوگل هنوز تاریخی برای ارائه این محصول هوشمند مشخص نکرده است.

فروش صندلی دانش آموزی با بهترین قیمت

از آن جایی که بیشتر مخاطبان خرید و فروش صندلی دانش آموزی مدیران مدارس و آموزشگاه ها هستند، ما روی صحبت را متمرکز آن ها می کنیم اما برای خریداران دیگر نیز تمامی این موارد صادق است.

اکثر مدیران به دلایلی هر چند سال یک بار ملزم به فروش صندلی دانش آموزی سابق و خرید صندلی های جدید می شوند. خریدی که آن ها انجام می دهند با هدف انتخاب بهترین مدل با مناسب ترین قیمت است.

قطعا یک مدرسه عادی نمی تواند هزینه های سنگین خرید مدرن ترین نوع صندلی را بپردازد. توجه به قیمت هنگام خرید یکی از بزرگ ترین مشکلاتی است که همه ما با آن رو به رو هستیم.

اکثر ما هنگام ورود به مرکز فروش قبل از آن که در مورد ویژگی ها یکی محصول سوال کنیم در مورد قیمت آن سوال می پرسیم. برخی از مراکز فروش صندلی دانش آموزی سعی می کنند ابتدا به بیان مشخصات محصول بپردازند و بعد کم کم به سراغ قیمت بروند. بهترین قیمت از دیدگاه هر مدیری متفاوت است اما آن چه که به وضوح مشخص است، این است که شما باید معیارهای خرید خود را با قیمت منطبق سازید.

نکاتی در مورد صندلی دانش آموزی که اکثرا نسبت به آن بی توجه هستیم !

صندلی دانش آموزی که یک مدیر برای آموزشگاه خود خریداری می کند باید مدتی طولانی توسط دانش آموزان مورد استفاده قرار گیرد. حال اگر به نکات لازم توجه نشده باشد، صندلی بعد از مدتی خراب می شود و هزینه تعمیر و یا خرید مجدد بر دوش مدیر می گذارد. به همین دلیل باید در هنگام مراجعه به مراکز یا وبسایت های فروش صندلی دانش آموزی به موارد زیر توجه داشته باشید و خرید خود را هوشمندانه انجام دهید.

  • معیارهای خرید خود را متناسب با ویژگی های آموزشگاه خود تعیین کنید. خرید صندلی پایین تر از سطح آموزشگاه سبب نارضایتی استفاده کنندگان و خرید صندلی بالاتر از سطح آموزشگاه به خصوص در مدارس موجب اتلاف هزینه و تجدید هزینه مجدد می شود.
  • مطمئن شوید مرکز فروش صندلی دانش آموزی که انتخاب کرده اید از اعتبار کافی برخوردار است و طرف قرارداد آن تولیدگنندگان معتبر هستند.
  • مشخصات فنی صندلی باید به طور کامل مورد بررسی قرار گیرند. در هنگام خرید عجله نکنید.
  • برای محصولی که خریداری می کنید، گارانتی دریافت کنید.
چرا بهتر است صندلی دانش آموزی را آنلاین بخریم؟

همان گونه که خودتان بهتر می دانید امروز مردم به دلیل مشکلات روزمره و مشغله های شغلی بیشتر تمایل پیدا کرده اند تا خریدهای خود را به شکل آنلاین انجام دهند. اما روزانه افراد زیاد این سوال را از ما می پرسند که «چه دلیلی دارد که ما خرید خود را آنلاین انجام دهیم. در خرید آنلاین ما به هیچ وجه شخص فروشنده را نمی بینیم، از کجا به او اعتماد کنیم؟» در پاسخ به این سوالات باید گفت بهترین برند اصلا نیازی به تبلیغ ندارد و به سرعت آوازه آن پخش می شود.

حال اگر یک فروشگاه آنلاین فروش صندلی دانش آموزی از اعتبار کافی برخوردار باشد شما زمانی که جستجوی خود را برای یافتن اطلاعات شروع می کنید، در همان مراحل اولیه با آن برخورد خواهید داشت. از سوی دیگر تمام افراد با سابقه، خرید از آن را به شما توصیه می کنند. بازهم اگر در هنگام خرید شک داشتید به نمادهای اعتماد الکترونیک سایت نگاه کنید.

صندلی دانش آموزی ارزان چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

معمولا قیمت در تعیین بسیاری از مشخصات محصول نقش اساسی دارد. زمانی که قیمت یک نمونه از سایر نمونه های مشابه کمتر باشد و یا به عبارتی آن نمونه ارزان تر باشد، نسبت توقعات برایش کاهش می یابد. در صورتی که نباید این گونه باشد. برای مثال صندلی دانشجویی گران قیمت کیفیت بهتری دارد اما همان صندلی با قیمت متعادل تر بسیاری از نکات لازم برای یک صندلی خوب در آن رعایت نمی شود.

البته نمی توان این موضوع را به تمامی تولیدکنندگان بسط داد؛ چراکه تولیدکنندگان زیادی هم وجود دارند که کیفیت صندلی های دانش آموزی و دانشجویی ارزان خود را هم در حد عالی نگه می دارند. اکثر خریداران صندلی ها را مدیران مدارس تشکیل می دهند. از آنجایی که این افراد باید شمار زیادی صندلی خریداری کنند، مجبورند به سراغ صندلی های ارزان قیمت بروند. صندلی دانش آموزی یا دانشجویی ارزان باید ویژگی هایی داشته باشد که به برخی از آن ها در این قسمت اشاره شده است :

  • از مواد اولیه مناسبی در آن استفاده شده باشد تا در ضمن استفاده مشکلی برای افرادی که روی آن می نشینند، ایجاد نکند.
  • صندلی دانشجویی و دانش آموزی می توانند از دو جنس فایبرگلاس و ام دی اف باشند.
  • استحکام پایه ها و سطوح صندلی دانشجویی باید در حدی باشد که بتواند وزن افرادی که اضافه وزن دارند را هم تحمل کند و دچار شکستگی نشود. این ویژگی بسیار مهم است؛ چراکه آمار سطوح تحصیلی آمریکا نشان می دهد که از هر کلاس 25 نفره دست کم 3 الی 6 نفر اضافه وزن دارند.
  • سطوح و بدنه صندلی دانش آموزی ارزان قیمت باید در برابر ضربه مقاومت بالایی داشته باشد و در اثر برخورد با اشیا نوک تیز دچار خراشیدگی نشود. البته می توانید این مورد را جز ویژگی های صندلی ارزان ندانید اما توجه داشته باشید که بعد از مدتی صندلی ها ظاهر نامناسبی پیدا خواهند کرد و شما مجبور به رنگ زدن آن ها یا خرید مجدد صندلی دانشجویی خواهید شد.
چرا صندلی ارزان قیمت خریداری نکنیم؟

متاسفانه زمانی که تصمیم به خرید یک محصول می گیریم، تمام اطرافیان ما متخصص می شوند و در هر زمینه ای نظر می دهند. اگر شما هم اکنون میان همکاران خود بیان کنید که تصمیم به خرید صندلی دانش آموزی ارزان گرفته اید، همه آن ها شروع به نهی شما می کنند. بسیاری عقیده دارند که همیشه باید گران ترین نوع یک محصول را خریداری کنیم، در صورتی که این عقیده کاملا اشتباه است.

شما باید متناسب با نیازی که دارید، نوع و قیمت صندلی را انتخاب کنید. زمانی که استفاده کنندگان از صندلی دانشجویی ،بچه ها هستند اصلا نیازی به خرید یک محصول گران قیمت نیست. برخی می گویند که صندلی ارزان قیمت کیفیت مناسبی ندارند. این جمله اصلا درست نیست؛ چون شما تولیدکننده مناسبی را برای خرید صندلی ارزان قیمت انتخاب نکرده اید.

اگر تولیدکننده صندلی دانشجویی ارزان قیمت از میان برندهای معتبر باشد، مطمئن باشید صندلی تولید شده توسط آن هم از کیفیت بالایی برخوردار خواهد بود؛ چراکه یک تولیدکننده نامی برای اندکی سود بیشتر ارزش محصول خود را پایین نمی آورد و صندلی بی کیفیت تولید نمی کند.

استانداردهایی که صندلی دانش آموزی ارزان قیمت باید داشته باشد!

فرقی نمی کند که صندلی دانشجویی ارزان خریداری می کنید با صندلی گران. استانداردهایی وجود دارند که در تمام صندلی های تولید شده باید رعایت شده باشد. این استانداردهای سلامت، کیفیت و حتی قیمت محصولی که خریداری می کنید را تعیین می کنند.

اگر صندلی دانشجویی یا دانش آموزی که قصد خرید آن را دارید فاقد این استانداردها بود، مطمئن باشید محصول مناسبی نیست و از خرید آن خودداری کنید. دو استاندارد مهمی که صندلی دانش آموزی ارزان قیمت باید داشته باشد، عبارتند از:

  • زاویه ی نشیمنگاه و پاها مماس بر صندلی و باید 90 درجه باشد تا به مهره های ستون فقرات و گردن فشار زیادی وارد نشود. در تولید صندلی دانشجویی باید این نکته رعایت شود تا امکان نشستن اصولی برای فرد فراهم باشد. البته استاندارد محصولات باید توسط مربیان و مسئولان مدارس و دانشگاه ها حائز اهمیت باشد و به آن رسیدگی کنند چرا که امروزه در تمامی مدارس دنیا سلامت دانش اموزان در درجه اول قرار دارد و ارتقا و به روزرسانی مراکز آموزشی امری بسیار ضروری و حق دانش آموزان و دانشجویان است.
  • استاندارد صندلی ها باید سلامتی محصلان را تضمین کند.
عجیب ترین صندلی های دانش آموزی

زمانی که صحبت از خرید صندلی دانش آموزی یا استفاده از آن می شود، تصوری که در ذهن ما شکل می بندد یک صندلی ساده با حداقل امکانات است که اکثر ما آن را در دوران مدرسه و یا دانشجویی تجربه کرده ایم. اما برخلاف تصور عمومی، برخی از برندهای خارجی در 10 سال گذشته دست به تولید صندلی های جالبی زده اند که در حین استفاده، فرد احساس متفاوتی را تجربه می کند.

اگرچه اکثر این صندلی ها هنوز در بازار نیستند و یا به حدی قیمت بالا دارند که خرید یکی از آن ها هزینه زیادی می برد؛ اما تجربه یکبار استفاده از آن ها هم بی نظیر خواهد بود. در این صندلی ها بیشتر تلفیقی از تکنولوژی و خلاقیت به چشم می خورد.

یکی از نمونه هایی که اخیرا در ژاپن آزمایش شده است و بعد از انتشار خبر آن، عده ی زیادی متمایل به خرید آن شدند، یوکتو است. خرید صندلی دانش آموزی در حال حاضر فقط برای طیف خاصی از مدیران امکان پذیر است اما این صندلی ویژگی هایی دارد که شما بعد از دیدن آن ها تعجب خواهید کرد.

یوکتو یک سیستم تمام هوشمند با تراشه ویژه دارد که مکالمات خاصی را دریافت و آن ها را اجرا می کند. برای مثال زمانی که خرید صندلی دانش آموزی را انجام دادید می توانید برنامه آن را تنظیم کنید تا با شنیدن جمع شو، خودش جمع شود و به کنار دیوار برود. البته فعلا زبان پردازش این صندلی ژاپنی است و به زبان های دیگر واکنش نمی دهند.

صندلی دسته دار

صندلی دسته دار در دسته محصولات مبلمان اداری ، آموزشی و تجهیزات آموزشی استاندارد قرار می‌گیرد. صندلی های دسته دار معمولاً به صندلی هایی گفته می شود که در محیط‌ های آموزشی، کلاس های درس، دانشگاه ها و موسسات و برخی اداره ها برای برگزاری جلسات و کنفرانس ها مورد استفاده قرار می گیرند.

زمانی می‌توان گفت که صندلی دسته دار به صورت استاندارد طراحی شده است که نهایت راحتی را هنگام نشستن فرد روی صندلی فراهم کند. در انواع مدل های صندلی دسته دار ممکن است دسته های صندلی، ثابت بوده و در برخی مدل ها ممکن است دسته، قابل باز و بسته شدن توسط فرد باشد.

قیمت صندلی دسته دار در مدل های مختلف متفاوت است. همچنین بسته به اینکه صندلی ها از چه مواد اولیه ساخته شده اند نیز قیمت متفاوتی دارند. خرید صندلی دسته دارفایبرگلاس از مواد مقاوم و همچنین خرید صندلی دسته دار ساخته شده از چوب مرغوب، هر یک برای کاربرد ویژه ای مناسب هستند.

انواع صندلی دسته دار فایبرگلاس که وزن سبک تری دارند بیشتر برای محیط های آموزشی و مدارس مناسب تر است؛ چرا که نیاز به جابجایی صندلی ها احساس می شود و در این صورت حمل و نقل صندلی ها به راحتی امکان پذیر است.

برخی از مدل های انواع صندلی دسته دار و صندلی دسته دار فایبرگلاس به گونه ای طراحی می شوند که قابلیت محکم شدن به زمین را دارند به این ترتیب از سرقت آنها جلوگیری شده و امکان جابجایی آنها نیست. این صندلی ها بیشتر برای دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی طراحی می شوند.

یکی از مهم ترین ویژگی های صندلی دسته دار استاندارد و صندلی دسته دار فایبرگلاس، تامین کردن سلامت بدنی فرد هنگام استفاده از صندلی ها است. هنگامی که شما سرمایه کافی را برای خرید صندلی دسته دار اختصاص می دهید انتظار دارید که محصولاتی با کیفیت به شما تحویل داده شود. هنگام نشستن روی صندلی، کمر فرد باید در حالت قائم قرار گیرد و قوس استاندارد کمر رعایت شود.

در یک صندلی دسته دار استاندارد، فاصله نشیمنگاه تا زانوی فرد و همچنین زاویه قائم تکیه گاه با نشیمنگاه صندلی، طبق اصول ارگونومیک طراحی می شود. همچنین در این صندلی ها ارتفاع دسته صندلی از زمین، استاندارد بوده و باعث خسته شدن دست فرد نمی شود.


به دلیل اینکه دانش‌آموزان و دانشجویان زمان زیادی را در کلاس ‌های درسی سپری می کنند، خرید صندلی دسته دار استاندارد اهمیت زیادی دارد. اگر تصمیم دارید این چنین صندلی هایی را خریداری کنید ابتدا کیفیت صندلی و سپس قیمت صندلی دسته دار و صندلی دسته دار فایبرگلاس را ارزیابی کنید.

علاوه بر قیمت صندلی دسته دار، در نظر گرفتن افرادی که روی صندلی می نشینند نیز مهم است. به طور مثال، صندلی دسته داری که برای کودکان در مدارس ابتدایی و موسسات آموزش زبان طراحی شده است با صندلی های دانشگاهی متفاوت است.

بهترین تولید کننده صندلی دسته دار نیاز بازار را در کنار یکدیگر می‌سنجد و یک محصول منحصر به فرد تولید می کند که برای تمام گروه های سنی مناسب باشد. تولید یک محصول منحصر به فرد از نظر قیمت صندلی دسته دار نیز مقرون به صرفه خواهد بود. در حال حاضر انواع صندلی دسته دار فایبرگلاس ساخته شده از با دوام ترین مواد برای موسسات آموزشی هستند.

فروش صندلی دسته دار که از جمله پرکاربرد ترین صندلی های اداری نیز به شمار می رود، به صورت اینترنتی و بدون حضور واسطه، قطعا با قیمت هایی کاملا رقابتی امکان پذیر گردیده است. صندلی های دسته دار در ردیف صندلی های نسبتا راحت و مناسب قرار می گیرد.

تنوع بالا در طراحی انواع صندلی های دسته دار به گونه ای است که امکان انتخاب را برای خریداران ساده تر خواهد نمود. روکش صندلی از جمله ویژگی های بسیار مهمی است که می توان از آن برای خرید یک صندلی خوب استفاده نمود.

فروش صندلی دسته دار به صورت آنلاین با توجه به تنوع گسترده قیمت ها، فرصتی مناسب برای خریداران به شمار می رود. صندلی های دسته دار به جهت حفظ انحنای طبیعی بدن، انتخاب فوق العاده مناسبی برای خرید به شمار می روند.

فروش صندلی دسته دار از طریق مرکز اینترنتی با شرایط ویژه ای امکان پذیر گردیده است. صندلی های دسته دار با توجه به قیمت های متنوع عموما دارای ویژگی ها و مشخصات کیفیتی متفاوتی نیز خواهند بود.

صندلی دسته دار در طرح های جدید یا قدیمی، هر یک متقاضیان و خریداران خاص خود را خواهد داشت. طرح های فانتزی قطعا یکی از جذاب ترین طرح ها از نظر خریداران در بازار های فعلی به شمار می رود.

طراحی صندلی دسته دار بر اساس ارگونومی بدن و استفاده از مواد اولیه درجه یک در ساخت دسته صندلی، از جمله اصلی ترین مواردی است که می توان به آن اشاره نمود. فروش صندلی دسته دار با قیمت هایی کاملا متنوع و رقابتی، می تواند شرایطی متفاوت و فوق العاده جذاب را برای خریداران ایجاد نماید.

صندلی دسته دار متحرک یا ثابت از جمله انواع صندلی هایی است که می توان در فروشگاه های اینترنتی شاهد عرضه آن بود. یکی از موضوعات مهم در انتخاب صندلی دسته دار پس از بررسی استحکام صندلی، توجه به متحرک بودن آن است.

صندلی متحرک فضای بهتری را برای کاربر ایجاد می نماید. دسته صندلی در صورت استاندارد بودن، موجب جلوگیری از خستگی دست و گردن می شود. فروش صندلی دسته دار در مراکز معتبر، دقیقا همان فرصتی است که خریداران به دنبال آن هستند.

صندلی استاندارد، بهترین شرایط را برای کاربر ایجاد می نماید، شرایطی که در آن خستگی نیز معنایی نخواهد داشت. قابلیت تنظیم ارتفاع و ابعاد دسته صندلی، از دیگر مواردی است که می تواند به بهبود کیفیت صندلی کمک کند.

صندلی دسته دار فایبرگلاس
  • قیمت فروش صندلی فایبرگلاس به صورت عمده چگونه تعیین می گردد؟
  • اصلی ترین مرکز فروش صندلی دسته دار استاندارد کدام است؟
    صندلی های دسته دار در زمره انواع صندلی های استاندارد قرار می گیرند. کیفیت بالای این صندلی ها می تواند دلیل خوبی برای انتخاب آن ها به شمار آید. فایبرگلاس از جمله مواد اولیه پرکاربرد در طراحی و تولید صندلی های درجه یک به شمار می رود.استفاده از فایبرگلاس نقش مهمی در افزایش عمر مفید صندلی ها خواهد داشت. طراحی، ساخت و فروش صندلی دسته دار فایبرگلاس توسط شرکت های ایرانی، شرایط دریافت ضمانت نامه کیفیت را نیز به سادگی فراهم می نماید.

    خرید و فروش صندلی دسته دار فایبرگلاس به صورت مستقیم، تاثیر ویژه ای در قیمت گذاری این صندلی خواهد داشت. شیدکو یکی از معتبرترین شرکت های طراح و سازنده صندلی استاندارد در ایران است.

    این شرکت با بهره مندی از فرمول های ایده پردازانه در طراحی صندلی، موفقیت چشمگیری را در این زمینه از آن خود نموده است. صندلی های استاندارد، عموما از عمر بالایی برخوردار خواهند بود.

    فروش صندلی دسته دار فایبرگلاس به عنوان یکی از صندلی های درجه یک، می تواند شرایطی بسیار مناسب را برای خریداران در این رابطه فراهم نماید. فروش صندلی دسته دار فایبرگلاس در شرکت شیدکو صرفا با هدف عرضه صندلی در بازار های داخلی صورت نمی گیرد.

    بلکه ارائه یک محصول فوق العاده باکیفیت به خریداران و متقاضیان، هدف مهمی است که در فروش صندلی دسته دار فایبرگلاس باید شاهد آن بود. محصولات با کیفیت می توانند انتخابی خوبی از نظر قیمت گذاری نیز به شمار آیند.

قیمت فروش دسته دار فایبرگلاس
  • قیمت تمام شده برای خرید صندلی های استاندارد بر اساس الگوریتم های مختلفی تعیین می گردد. یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن اشاره نمود، کیفیت صندلی است.

    قیمت فروش صندلی دسته دار فایبرگلاس که به عنوان یک صندلی استاندارد می توان به آن نگاه کرد، در مقایسه با سایر صندلی های موجود، قیمتی مناسب به شمار می آید.

    صندلی خوب از بدن در برابر مشکلات و آسیب های جدی محافظت خواهد نمود. ابعاد و وزن صندلی را باید به عنوان مهم ترین ویژگی ها و مشخصات در انتخاب صندلی استاندارد مورد بررسی قرار داد. اطلاع از آخرین و جدیدترین قیمت با تخفیف قطعا نکته مثبتی برای خریداران به شمار می آید.

    خیلی مهم است که جواب سوالات زیر را بدانیم :

    • قیمت صندلی دسته دار فایبرگلاس از طریق چه مرکزی قابل دریافت است؟
    • مهم ترین ویژگی صندلی دسته دار فایبرگلاس چیست؟
    • آیا خرید اینترنتی انواع صندلی دسته دار فایبرگلاس با قیمت های رقابتی امکان پذیر خواهد بود؟
      صندلی دسته دار فایبرگلاس یکی از نمونه های با کیفیت به منظور خرید عمده است. صندلی هایی که از جنس فایبرگلاس طراحی و تولید می گردند، با توجه به طول عمر بالا، می توانند انتخاب خوبی برای خریداران به شمار آیند.


    قیمت صندلی دسته دار فایبرگلاس به عوامل مختلفی بستگی دارد، یکی از مهم ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت گذاری صندلی های اداری یا دانشجویی، کیفیت و نوع طراحی است. طراحی ارگونومی صندلی، اصلی ترین معیاری است که بر اساس آن می توان شاهد قیمت گذاری صندلی ها نیز بود.

    صندلی فایبرگلاس که از جنس باکیفیتی نیز ساخته شده، دارای پایه های فلزی مقاومی است که در برابر ضربه و حرارت آسیب ناپذیر می باشد. راحتی و آرامش هنگام استفاده از صندلی، قطعا موضوع مهمی است که می توان به آن توجه نمود.

    تنوع در طرح و رنگ بندی، فاکتور تاثیرگذاری در قیمت صندلی دسته دار فایبرگلاس به شمار می رود. رنگ بندی های متنوع، شرایط بهتری را برای انتخاب خریداران فراهم می نماید. قیمت صندلی دسته دار فایبرگلاس علاوه بر کیفیت، با در نظر داشتن مدل صندلی نیز مشخص می گردد.

    مدل های متنوع و متفاوت صندلی، قطعا یک امتیاز مهم برای خریداران به شمار می رود. مدل هایی که می توان از آن برای طراحی و دیزاین محیط نیز استفاده نمود. صندلی های دسته دار را باید در لیست بهترین صندلی ها با توجه به مدل و طرح آن ها قرار داد.

    قیمت صندلی دسته دار فایبرگلاس که ضدخش و هم چنین ضد تعریق نیز می باشد، در مقایسه با صندلی های مشابه، دارای تفاوت هایی است. تفاوت قیمت صندلی دسته دار فایبرگلاس با سایر صندلی های بدون دسته، در کیفیت و طول عمر مفید این صندلی است.

    اطلاع از جدیدترین قیمت صندلی دسته دار فایبرگلاس امکان خوبی است که خریداران با توجه به آن قادر خواهند بود تا برنامه ریزی دقیقی برای خرید صندلی داشته باشند. صندلی های با کیفیت نقش مهمی در تامین نیاز خریدارانِ بازار های تقاضا خواهند داشت.

    صندلی دسته دار، از خمیدگی ستون فقرات و هم چنین خستگی بدن جلوگیری خواهد نمود. برای انتخاب صندلی دسته دار با کیفیت، علاوه بر رنگ، کیفیت، جنس روکش صندلی، باید به فاکتور هایی نظیر میزان تحمل وزن نیز توجه نمود.

صندلی دانشجویی اصفهان !
  • شرکت شیدکو یکی از معدود تولید کنندگان صندلی دانشجویی اصفهان است. تبحر و تجربه کارشناسان و افراد خبره ای که در شیدکو به کار و فعالیت مشغول اند، این شرکت را در صنایع مرتبط، در جایگاه بالایی قرار داده و یکی از تضمین کنندگان عرضه محصولات کاملا با کیفیت توسط آن به شمار می رود.

    ما در شرکت شیدکو به شما اطمینان می دهیم که سفارشات درخواستی در زمان مقرر شده و با قیمتی کاملا مقرون به صرفه، به دست تمامی مشتریان و متقاضیان صندلی دسته دار اصفهان برسد.

    شرکت شیدکو، یک تولید کننده معتبر صندلی دانشجویی اصفهان و دیگر شهرهای کشورمان محسوب می شود. این شرکت، با برخورداری از سابقه چندین ساله در این زمینه، توانسته است رضایت تمامی مشتریان خود را جلب کرده و به نام و برندی معتبر در میان آنها تبدیل شود.

    امکانات زیرساختی نوین و پیشرفته موجود در این شرکت تولیدی صندلی دانشجویی اصفهان، با تمامی ماشین ها و ابزارهای لازم تجهیز شده اند و در نهایت، شیدکو را در دستیابی به تمامی اهداف تعریف شده، یاری می دهند.

    همچنین، کارشناسان با تجربه فعال در این شرکت، به طور مداوم از این موضوع اطمینان حاصل می کنند که تمامی تلاش های انجام گرفته، در راستای استانداردهای وضع شده در زمینه تولید مبلمان مدارس و دیگر محیط های آموزشی باشند.

    ما باور داریم که ایجاد یک جو خوب و آرامش بخش و همچنین فراهم کردن مبلمانی راحت و با کیفیت، می تواند حس و حال هر فضایی را تغییر دهد. این گفته در رابطه با موسسات آموزشی و مدارس، به معنای ایجاد محیطی شاد و راحت برای دانش آموزان و دانشجویان است تا با سلامت و تمرکز بیشتری به مطالب درسی ارائه شده توجه کنند.

    از ویژگی های محصولات عرضه شده در این تولیدی صندلی دانشجویی اصفهان، می توان به هزینه نگهداری پایین، کیفیت عالی و استحکام بسیار بالا اشاره کرد.

مطالب مرتبط

51 دیدگاه

  1. رمضانی گفت:

    سلام خسته نباشید مطالب خوبی برای انتخاب و خرید صندلی دانشجویی ارائه دادید،جهت خرید صندلی دانشجویی مشاوره هم دارید ؟

    • sheikhbahaei گفت:

      سلام وقت شما بخیر
      بله با شماره تلفن 09129341025 جهت مشاوره برای خرید انواع صندلی دانشجویی تماس بگیرید

  2. رها گفت:

    سلام صندلی دانشجویی چوبی موجود دارید؟قسمت های چوبی دارای استحکام بالایی هست؟

  3. مصطفی رحیمی گفت:

    من برای آموزشگاه زبانم صندلی دانشجویی که دسته دار هستند رو از شرکت و سایت شما خریداری کردم… خیلی خیلی راحت هستند… دانش آموزانم هم خیلی این صندلی دانشجویی ها رو دوست داشتن

  4. محسن کتابی گفت:

    سلام خدا قوت و خسته نباشید ،قیمت صندلی دانشجویی و صندلی دسته دار از چه قیمتی شروع میشه

  5. سهیل غفوری گفت:

    سلام ببخشید یک سوال دارم،صندلی دانشجویی چرمی کیفیتش خوبه؟و قیمتش نسبت به صندلی دانشجویی چوبی چه قدر متفاوته؟ممنونم اگه جواب بدین

    • sheikhbahaei گفت:

      سلام صندلی دانشجویی چرمی بسیار با کیفیت هستند لطفا برای آگاهی از قیمتها با ۰۹۱۲۹۳۴۱۰۲۵تماس بگیرید !

  6. آرمان رضوی گفت:

    سلام صندلی دانشجویی و صندلی دانش آموزی باهم فرق داره از نظر استانداردها برای راحت نشستن؟

  7. خانم قنبری گفت:

    سلام من میخواستم برای خرید صندلی دانشجویی اقدام کنم ودنبال بررسی بودم تو سایتهای مختلف،تا با سایت شما اشنا شدم واقعا خیلی خوب انواع صندلی دسته دار و صندلی دانشجویی رو معرفی کردید

  8. ابراهیمی گفت:

    سلام صندلی دانشجویی های اموزشگاهم فرسوده شده بودند،به شما سفارش صندلی دانشجویی و صندلی دانش آموزی دادم و تحویل گرفتم،خیلی عالی و مناسب هستند،پیام گذاشتم که یه بار دیگه ازتون تشکر کنم

  9. روغنی گفت:

    ببخشید صندلی دانشجویی و صندلی دانش آموزی هایی که معرفی کردین مشمول گارانتی هم میشوند؟من قصد خرید دارم برای همین سوال پرسیدم

  10. جهان روان گفت:

    سلام فرق صندلی دسته دار فایبر گلاس با صندلی دانشجویی mdf در چیه،آموزشگاه ها کدوم رو ببشتر انتخاب میکنند،ممنون از توضیحات کاملتون،موفق باشید

  11. علی مصطفوی گفت:

    سلام ببخشید شما صندلی دانشجویی دست دوم هم برای فروش دارید؟من یه تعدادی صندلی دانشجویی نیاز دارم ولی اگه دست دوم باشه بهتره چون هزینش برامون مناسب تر میشه

  12. رضا قیومی گفت:

    سلام من یه تعداد صندلی دانشجویی چرمی برای موسسه سفارش دادم جنسش بی نهایت عالیه،واقعا ممنون از تولید این محصولات با کیفیت

  13. شایان کشاورز گفت:

    سلام کدوم نوع صندلی دانشجویی از نظر کیفیت و دوام اوله؟قیمتش روهم بفرمایید

  14. مهدی مهدوی گفت:

    سلام صندلی دانشجویی و دانش آموزی ها از چه قیمتی شروع میشه،من ۱۰۰ عدد صندلی دانشجویی برای کلاس هام میخوام،خرید عمده صندلی دانشجویی تخفیف دارد؟

  15. Sadri Institute گفت:

    من صندلی دانشجویی آموزشگاهم زبانم رو از شما به صورت عمده ای خریداری کردم… خیلی کیفیتشون عالیه… ممنون

    • احمد کلانی گفت:

      سلام صندلی دسته دار و صندلی دانشجویی هاتون چند قیمته؟من یه تعداد صندلی دسته دار نیاز دارم لطفا قیمتش رو بگید

      • هلنا رجایی گفت:

        سلام صندلی دسته دار و صندلی دانشجویی های شیدکو فوق العاده هستند آموزشگاه کنکور ما صندلی دسته دارهاشون از شیدکو بود بچه ها خیلی راضی بودند از کیفیت محصول

  16. زهره مقدادی گفت:

    سلام کدام صندلی دانش آموزی یا صندلی دانشجویی انعطاف بیشتری دارد؟

  17. آرمان شهیدی گفت:

    سلام صندلی دسته دار دانشگاه ما همشون از شیدکو هستند واقعا جنس عالی دارند و خیلی برای نشستن مناسب هستند واقعا محصولات با کیفیت و‌بی نظیری دارید

  18. رهام رحیمی گفت:

    سلام ممنون از ارائه اطلاعات مفیدتون درباره شناخت انواع صندلی دانشجویی و صندلی دانش آموزی،لطفا بگید کدوم صندلی دسته دار سبکتره و وزن کمتری داره که برای جابه جایی مناسب تر باشه؟

  19. حسین رضایی گفت:

    سلام صندلی دسته دار چرمی موجود دارید؟قیمتش چقدره؟صندلی دانشجویی چرمی در تعداد بالا نیاز دارم

  20. مرضیه کاتب گفت:

    سلام صندلی دانشجویی دانشگاه ما از شرکت شیدکو هست خیلی راحته برای نشستن،کلا همه صندلی دسته دار های شیدکو مناسب نشستن های طولانی مدته

  21. ستاره گفت:

    همسرم واسه آموزشگاهش میخواست صندلی دسته دار بگیره. خیلی تحقیق کرد و سایتهای مختلف را زیر و رو کرد. بعد از کلی بررسی شما را انتخاب کردیم و واقعا به هر کسی که میشناسم و میدونم دنبال صندلی دسته دار هست پیشنهاد میدم ازتون خرید کنن. واقعا ممنونم ازتون.

  22. سمانه گفت:

    آموزشگاه ما صندلی‌ دسته دار هاشو عوض کرده بود امسال. مارک شیدکو خریدن. واقعا خیلی خوب و راحته. مرسی

  23. اصغری گفت:

    سلام ممنونم از مطالب خوبتون. راهنمای بسیار خوب و جامعی برای خرید صندلی دانشجویی بود.

  24. معصومه کیایی گفت:

    سلام صندلی دسته دار و صندلی دانشجویی آموزشگاه کنکورما از محصولات شیدکو بود،خیلی راحت و باانعطاف بود اصلا بچه ها احساس خستگی نداشتند

  25. محزونیه گفت:

    سلام خسته نباشید به عوامل شرکت شیدکو،من چندعدد صندلی دانشجویی و صندلی دسته دار برای موسسه سفارش دادم بسیار عالی و بادوام هستند بچه ها خیلی احساس رضایت دارند

  26. مهرداد گفت:

    دانشگاه ما صندلی دانشجویی شیدکو خریده بسیار با کیفیت و راحت هستیم. پیشنهاد میکنم دانشگاه ها و موسسات اموزشی از این نوع صندلی دسته دار برای کاهش خستگی دانشجوهاشون استفاده کنند

  27. مرضیه زاهدی گفت:

    سلام چقدر تنوع محصولاتتون زیاده،انواع صندلی دسته دارو صندلی دانشجویی و صندلی دانش آموزی با ظاهر متفاوت در لیست محصولاتتون موجوده با قیمت های خیلی مناسب،خسته نباشید و خداقوت

  28. صادقی گفت:

    ممنونم از راهنمایی کاممل و جامع برای خرید بهترین صندلی دانشجویی. برای اطلاع از قیمت ها و یا شرایط ویژه خرید قسطی صندلی دسته دار با چه شماره ای تماس بگیرم؟

  29. مهران گفت:

    خسته نباشید. صندلی دانشجویی تک فروشی هم دارید یا اینکه فقط به صورت عمده باید خرید کنیم؟

  30. محمدحسین گفت:

    سلام برای دریافت لیست قیمت صندلی دسته دار دانشجویی لطفا راهنمایی کنید.

  31. پناه زاده گفت:

    صندلی دانشجویی شیدکو بسیار باکیفیت و از همه مهم تر با دوام است، از شیدکو تشکر میکنم بابت تولید محصولات با کیفیت ایرانی

  32. میرزایی گفت:

    سلام و درود ، صندلی دانشجویی از نوع داخل هم رو هم موجود دارین؟

    • shidcoadmin گفت:

      سلام روز بخیر
      صندلی دانشجویی از نوع داخل هم رو دسته دار موجود است، برای اطلاعات بیشتر لطفا با شماره زیر تماس بگیرید :
      02188494011

  33. داود گفت:

    سلام خسته نباشید
    اول از همه اینو بگم که سایت عالی دارین خیلی خوب بود
    دوم من یه سالن 70 متری دارم و خواستم ببینم اکه بخوام اونو تبدیل به یه گلاس آموزشی یا دو گلاس آموزشی خانگی شیک بکنم چقدر برام هزینه داره بعد تصمیم به انجامش بگیرم.

    • admin گفت:

      سلام و درود
      ممنون از نظر خوبتون
      برای مشاوره چیدمان و مشاوره محصول میتونید با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس بگیرید
      موفق و سربلند باشید

  34. شاه محمدی گفت:

    سلام وقت بخیر
    کدوم مدل از صندلی دانشجویی ها میتونن داخل همرو باشن یعنی چنتا صندلی دسته دار رو روی هم انبار کنیم؟

    • admin گفت:

      صندلی دانشجویی داخل همرو این قابلیت رو دارن که روی هم انبار بشن، برای اطلاعات بیشتر لطفا با شماره های درج شده در پایین صفحه تماس بگیرید.

  35. مائده گفت:

    سلام
    صندلی دسته دار دانشجویی شیدکو جنسش عالیه، مخصوصا جنس کفی و پشت
    خیلی عالیه

  36. البرز گفت:

    سلام
    صندلی دانشجویی شیدکو خیلی خوب و بادوام هستش، من از شیدکو تشکر میکنم
    ما برای دبیرستان بیشتر از 100 تا صندلی دسته دار با قیمت خیلی خوب سفارش دادیم.

  37. مدیری گفت:

    صندلی دسته دار شیدکو که با کیفیت خیلی بالایی تولید می شوندف بسیار راحت و بادوام هستند، صندلی های دسته دار mdf و فایبرگلاس شیدکو بسیار محکم و از همه مهمتر راحت هستند که زمان های طولانی نشستن را برای دانشجویان و دانش آموزان آسان تر می کند.

  38. امیدزاده گفت:

    سلام خیلی از شیدکو برای تولید صندلی محصلی های با کیفیت ممنونم، جنسشون عالیه و قیمتشون هم مناسبه

  39. محمدی گفت:

    با سلام
    ممنون از مطالب اما متاسفانه هیچ مطلبی راجع به صندلی ویژه چپ دست ها موجود نبود. مدرسه دختر من صندلی چپ دست نداره و در پاسخ ما گفتند خودتون برید تهیه کنید برا بچه هاتون.

    • شیدکو گفت:

      با سلام
      ممنون از نظر شما
      ما صندلی دست چپ تولید می کنیم، حتما محتوا برای صندلی ویژه دست چپ ها تهیه و بارگذاری خواهد شد، برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 09129343342 تماس بگیرید

  40. زهره حیدریان گفت:

    با سلام
    خدمات پس از فروش شیدکو برای صندلی محصلی خیلی خوبه
    تعدادی از کفی پشتی های صندلی محصلی ها شکسته بود که واسمون فرستادن
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رنگ کوره ای استفاده شده برای بدنه‌ی صندلی‌های دانشجویی از استحکام بالایی برخوردار است، به گونه‌ای که هیچ خراشی بر روی آن ایجاد نخواهد شد.

فرم سفارش سریع

  1. فرم را پر کنید
  2. دکمه ثبت سفارش را بزنید
  3. منتظر تماس کارشناس فروش شیدکو باشید