در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

خرید تابلو اعلانات برای مدرسه و دانشگاه

فهرست مطالب

انواع کاربرد تابلو اعلانات

تابلو اعلانات باهدف تسهیل وبهبود اطلاع رسانی درمراکزعمومی و اموزشی نظیرمدارس، دانشگاه ها، ساختمانها ومجتمع های مسکونی و اداری، جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.استفاده از یک تابلواعلانات مقاوم و شیک با درب شیشه ای و صفحه ای برای نصب کاغذ با سوزن ته گرد،به طور حتم راهکاری عالی برای ارائه و دردسترس بودن اطلاعات لازم مربوط به دانش آموزان، دانشجویان وهمکاران می باشد.

استفاده از تابلو اعلانات در مکان های مختلف

شاید با زندگی در جهانی مدرن، این سوال برایمان پیش آید که با وجود شبکه های مجازی واطلاع رسانی آسان درآنها،چرا تابلو اعلانات در دانشگاه هاودیگرمراکزآموزشی نظیردانشگاه وجود دارد و کاربردهای مهم آن چیست؟ جهت سهولت پاسخ به این سوال، چند کاربرد مهم تابلوی اعلانات در مدارس و دانشگاه ها در ادامه بررسی شده است.

انتشار اعلامیه ها

تابلوهای اعلانات در کلاس درس فقط ابزاری برای زیبا سازی محیط نیستند، بلکه می توان ازآنها برای انتشاراخبارواعلامیه ها، تحریک تفکر دانش آموزان از طریق اعلام برگذاری مسابقات و چالش ها وهمچنین جذب ایده های دانشجویان و دانش آموزان استفاده کرد. به اشتراک گذاری تابلوهای اعلانات دانش آموزان را قادر می سازد تا ازاستعدادها و موفقیت های دیگر دانشجویان و دانش آموزان آگاه شوند و به توسعه علایق مشترک و دوستی های جدید در میان همسالان کمک می کند.

ایجاد ارتباط

تابلوهای اعلانات می توانند به دانش آموزان ودانشجویان کمک کند تا ارتباطاتی را که در بین رشته های مختلف وجود دارد، مشاهده کنند . تابلوهای اعلانات اشتراکی که در سالن دانشگاه ها و مدارس قرار می گیرند، فضایی مشترک را برای دانشجویان و دانش آموزان فراهم می کند تا کارهای خود را که از درس ها، واحدها و پروژه های برنامه درسی اصلیشان تولید شده را به دیگران نمایش دهند. این نوع تابلوی اعلانات به تقویت فرهنگ کلاس درس کمک می کند و به تفاوت های فردی و دیدگاه های متعدد ارزش می دهد. لازم به یادآوری است که به همه دانش آموزان، صرف نظر ازسطح علمی یا تواناییشان، حق نمایش آثارشان در تابلوی اعلانات مشترک شده نیز داده می شود.

اطلاع رسانی توسط اساتید ومعلمان

با قاطعیت میتوان گفت این امکان وجود دارد که همه ی افراد، به ویژه درمراکز آموزشی، دسترسی به شبکه های مجازی جهت اطلاع رسانی ندارند، بنابراین اساتید ومعلمان میتوانند با نصب برگه اطلاع رسانی بر روی تابلو اعلانات، دانش آموزان ودانشجویان را ازتایم برگذاری کلاس، نمرات، تاریخ برگذاری همایش ها وکنفرانس ها و دیگررویدادهای آموزشی آگاه کنند. تابلواعلانات همیشه بعنوان بهترین اپشن دردسترس همه برای اطلاع ازوضعیت اتفاقات و رویدادهای موجود میباشد.

تابلو اعلانات شیدکو

تابلوهای اعلانات چه در حالت استفاده فقط برای نمایش جدول تناوبی، تقویم کلاس های درس وچه برای اعلام خوشامد گویی به دانش آموزان ودانشجویان جدید الورود باشند، نقش مهمی درهرمحیط آموزشی دارند. درراستای این هدف، شرکت شیدکو که یکی از تولیدکنندگان برترانواع تابلوها ازجمله تابلوی اعلانات می باشد، تابلویی مقاوم، با زهوارهای شیک آلومینومی تولید کرده است.

ویژگی های تابلو اعلانات شیدکو

در شرکت شیدکو سه مدل تابلواعلانات شامل تابلو با درب شیشه ای، تابلو اعلانات کرک برد و تابلواعلانات پارچه ای در سایزهای متنوع تولید می شود. جنس زهواراین تابلوها از پروفیل آلومینیومی انادایزشده اکستروژن است که بسیار مقاوم و ضدزنگ دربرابر رطوبت هوا می باشدو مقاومت قسمت دورتادورتابلو را تضمین می کند. این زهوارطراحی شده تحت استانداردهای قالب سازی پیشرفته و اصولی است و در استحکام تابلو اعلانات نقش مهمی ایفا میکند.

تابلو اعلانات با درب شیشه ای

در برخی مراکز آموزشی،ترجیح بر این است که اطلاعات فقط در معرض دید عموم برای اطلاع رسانی قرار گیرند وباید دورازدسترس افراد برای ایجاد تغییریا برداشتن برگه های حاوی اطلاعات باشد. با نیاز سنجی صحیح و مشاهده ی تقاضا برای این نوع تابلوها، شرکت شیدکو تابلواعلاناتی با درب شیشه ای قفلدار و زهوار آلومینیومی مقاوم طراحی وتولید کرده است. با وجود درب شیشه ای دسترسی مسئول مربوطه به تمام فضای تابلو امکان پذیر است و این درب شیشه ای محدودیتی دردسترسی به تمام قسمتهای تابلو و نصب اگهی و اطلاع رسانی ها ایجاد نکرده است.

تابلواعلانات با سطح پارچه ای

درتولید تابلواعلانات پارچه ای،از پارچه ی مقاوم با طرحی زیبا ومقاوم در برابرنور آفتاب استفاده شده است. ضخیم بودن پارچه ی روی سطح باعث می شود نفوذ سوزن ته گرد برای نصب اگهی و برگه اطلاعات بر روی تابلو آسان بوده وحتی بعد از چندین بار استفاده در طی سالها ،بافت تابلوتغییرنکند. این تابلو میتواندگزینه ای مناسب برای نصب در راهروهای مدارس ودانشگاه ها باشد.

تابلو اعلانات کرک برد

تابلو اعلانات کرک برد شیدکو تابلوی بسیار ساده با دسترسی آسان جهت نصب برگه های حاوی اطلاعات و یا چارت ها آموزشی می باشد. سطح این مدل تابلو ساخته شده از چوب پنبه ای مقاوم و بادوام است که به دلیل نرم بودن و انعطاف پذیری آن اتصال برگه ها از طریق سوزن ته گرد بر روی آن به سادگی انجام می شود. این چوب پنبه دارای کیفیت مناسبی جهت عدم به جا ماندن سوراخ حاصل از سوزن ته گرد بر روی آن می باشد.

نکات مهم در خرید تابلواعلانات

برای انتخاب بهترین مدل تابلو اعلانات در گام اول باید موارد استفاده از آن را به طور کامل مورد بررسی قرار دهیم تا بتوانیم از بین مدل های مختلف تابلوهای اعلانات تولید شده بهترین را انتخاب کنیم. در گام دوم بهتر است سایز تابلوی مورد نظر و فضایی که قرار است تابلو بر روی آن نصب شود را اندازه بگیریم تا بتوانیم ابعاد مناسب تابلومطابق با فضای موجود و در دسترس خود را تهیه کنیم. پیشنهاد می شود برای خرید تابلوی اعلانات از برندهای معتبری مانند شیدکو خرید کنید تا ضمن صرفه جویی در هزینه های محیط آموزشی، رضایت پس از خرید را تجربه کنید و تا چندین سال از تابلو بهترین بهره را ببرید.

در شرکت شیدکو تابلوهای اعلانات در مدلهای مختلف نسبت به نیاز کاربران و با استفاده از بهترین متریال اولیه تولید می شود. طراحی این تابلو ها مدرن و شیک است و می‌تواند باعث ایجاد زیبایی به محیط آموزشی مانند دانشگاه ومدرسه شود. با استفاده از تابلوی اعلانات می‌توانید وقایع واتفاقات مهم وهمچنین اطلاعات مورد نیاز دیگران را به سهولت در اختیار آنها قرار دهید. برای مشورت با کارشناسان فروش شرکت شیدکو جهت انتخاب بهترین مدل و سایز تابلوی اعلانات همین امروز اقدام فرمایید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *