در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

خرید و قیمت تجهیزات و وسایل آموزشی

فهرست مطالب

6 مزیت برتر استفاده از فناوری و تجهیزات آموزشی در کلاس

این مهم است که خاطرنشان کنیم دانش آموزان بسیار علاقه مند به استفاده از فناوری های جدید و تجهیزات آموزشی در کلاس های درس هستند. این امر، فرصت های شگفت انگیز بسیاری را برای مدارس و معلمان ایجاد می کند تا از ادغام برخی اشکال فناوری در کلاس بهره مند شوند و از تدریس و یادگیری موثرتر، لذت ببرند. در قسمت، برخی از مزایای اصلی استفاده از تجهیزات آموزشی و فناوری ها در کلاس بیان شده است.

تجهیزات آموزشی، تعامل را بهبود می بخشد

درگذشته استفاده از متریال فیک و نامرغوب برای تولید وسایل و تجهیزات مرسوم نبود، به عنوان مثال نجاران یا فلزکاران قدیمی از پروفیل های ضخیم وچوب های با کیفیت برای تولید هر وسیله ای مانند میز یا صندلی استفاده می کردند که استحکام آنها کمک به افزایش طول عمر محصول و کیفیت همیشگی آن می کرد.

اما آیا این موضوع، برای موسسات آموزشی آزاد و دانشگاه ها هم صدق می کند؟

شاید در مدارس، به دلیل هزینه های زیاد تعویض، نتوانیم صندلی تک نفره با روکش و جنس مناسب را استفاده کنیم. اما در دانشگاه ها و به خصوص در رده های تحصیلی بالاتر مانند کارشناسی ارشد و دکتری، استفاده از لوازم قدیمی و خراب، چندان شایسته نیست. تجهیزات دانشگاهی، نماد اعتبار آن مرکز آموزشی هستن به خصوص که لازمست این مبلمان و صندلی ها برای موقعیت های خاص، مانند: سمینارها، گردهمایی ها و غیره، در وضعیت مناسبی باشند.
خرید صندلی محصلی آموزشی دسته دار
از طرف دیگر، موسسات آموزشی ای وجود دارند که برای آموزش مهارتهای مختلف به افراد گوناگون، فعالیت می کنند. با توجه به نوع فعالیت این مراکز و دانش پژوهانی که دارند، قطعا استفاده از صندلی های رنگ و رو رفته و کهنه در شان این موسسات نیست.

تاثیر تجهیزات آموزشی استاندارد بر انگیزه دانش پژوهان

محل علم آموزی، یک مکان با ارزش است و باید برای کمک به یادگیری هر چه بهتر علم، امکانات لازم در اختیار علم آموزان قرار بگیرد. بنابراین استفاده از تجهیزات استاندارد و زیبا که کیفیت مناسبی دارند، به انگیزه دانش پژوهان برای یادگیری هر چه بیشتر، کمک می کند.
چه صندلی ای برای استفاده در موسسات آموزشی، مناسب تر است؟

صندلی فایبر گلاس شیدکو، با استحکام بالا و طراحی زیبا، بهترین انتخاب برای کلاسهای درس و سالن هاست. این صندلی ها، کاملا مطابق با استاندارد بوده و طبق اصول ارگونومی طراحی شده اند.

صندلی دانشجویی فایبر گلاس شیدکو در چه مکان هایی کاربرد دارد؟

برای استفاده در کلاسهای زبان، آموزشگاه های فنی و حرفه ای و آموزش هنرهای تجسمی، می توانید از صندلی دانشجویی فایبر گلاس شیدکو، استفاده کنید. این صندلی با دسته بزرگی که دارد به شما کمک می کند تا به راحتی بتوانید کتاب و یا کاغذ های طراحی خودتان را روی آن جا دهید. همانطور که از اسم آن هم پیداست، شما می توانید از صندلی دانشجویی فایبرگلاس شیدکو، در کلاسهای دانشگاهی و سالن امتحانات استفاده کنید. کیفیت مناسب و طراحی منحصر به فرد، این محصول را بهترین انتخاب برای سالن اجتماعات و سالن دفاع دانشجویان کرده است.

همچنین جنس خوب و کفی و بدنه راحت این صندلی آن را برای برگزاری امتحانات، مناسب می کند. دانش آموزان و دانش جویان می توانند به راحتی ساعتها بر این صندلی بنشینند و بدون کمر درد و یا آسیب به بدن، در امتحانات شرکت کنند.

فناوری و تجهیزات آموزشی، حفظ دانش را بهبود می بخشند

انتظار می رود دانش آموزانی که مشغول به تحصیل هستند، اگر به چیزهایی که مشغول یادگیری آنها می باشند علاقه نشان دهند، دانش بهتری را نیز به دست آورند. همانطور که قبلاً ذکر شد، تجهیزات آموزشی استاندارد و فناوری می تواند به تشویق مشارکت فعال در کلاس درس کمک کند که این نیز یک عامل بسیار مهم برای افزایش حفظ دانش است.

از اشکال مختلف فناوری می توان برای آزمایش و تصمیم گیری در مورد بهتر بودن دانش آموزان از نظر حفظ و آموختن دانش استفاده کرد. تجهیزات آموزشی استاندارد نظیر تخته وایت برد، صندلی دانشجویی، ماژیک، وسایل کمک آموزشی و …، در کنار فناوری هوشمند نظیر تخت الکترونیکی، نمونه ای از این مثال هستند.

تجهیزات آموزشی، یادگیری فردی را تشویق می کنند

به دلیل سبک های مختلف یادگیری و توانایی های مختلف در افراد، هیچ یک از افراد به یک روش، مطالب را یاد نمی گیرند. فناوری در کنار تجهیزات آموزشی استاندارد، فرصت های بسیار خوبی را برای اثربخشی یادگیری برای تمام افراد با نیازهای مختلف، فراهم می آورد. به عنوان مثال، دانش آموزان می توانند با سرعت متفاوت، یاد بگیرند، مفاهیم دشوار را مرور کنند یا در صورت لزوم، آنها را حذف کنند.

علاوه بر این، فناوری و تجهیزات آموزشی می تواند فرصت های بیشتری را برای دانش آموزان با معلولیت فراهم کند. دسترسی به اینترنت به دانشجویان این امکان را می دهد تا از طیف وسیعی از منابع برای انجام تحقیقات، به روش های مختلف دسترسی داشته باشند که به نوبه خود می تواند تعامل را در کلاس درس افزایش دهد.

فناوری، همکاری بین دانش آموزان را افزایش می دهد

  1. دانش آموزان می توانند با مشارکت در فعالیت های مختلف آنلاین، مهارت های همکاری را تمرین کنند. به عنوان مثال، کار در پروژه های مختلف با همکاری دیگران با انجمن ها یا به اشتراک گذاری اسناد در محیط های یادگیری مجازی، نمونه فعالیت های مرتبط با این موضوع است.

    فناوری می تواند همکاری دانش آموزان را در یک کلاس، یک مدرسه و حتی با سایر کلاس های درس در نقاط مختلف، ترغیب کند. استفاده از تجهیزات آموزشی استاندارد نیز راحتی و آسایش آنها را تضمین می نماید.

دانش آموزان می توانند مهارت های زندگی مفید را از طریق فناوری بیاموزند

معلمان و دانش آموزان با استفاده از فناوری در کلاس می توانند مهارت های اساسی قرن حاضر را توسعه دهند. دانش آموزان می توانند مهارت های لازم را برای موفقیت در آینده بدست آورند. یادگیری مدرن در حوزه های همکاری با دیگران، حل مشکلات پیچیده، تفکر انتقادی، ایجاد اشکال مختلف مهارت های ارتباطی و رهبری و بهبود انگیزه و بهره وری است.

علاوه بر این، فناوری می تواند به مهارت های عملی بسیاری از جمله سخنرانی، یادگیری از منابع در اینترنت، حفظ رابطه امن در اینترنت و نوشتن یک ایمیل کمک کند. این ها مهارت های بسیار مهمی هستند که می توانند در کلاس پرورش پیدا کنند. در همین راستا، لزوم استفاده از تجهیزات آموزشی استاندارد و راحت، از خستگی دانش آموزان در کلاس های درس جلوگیری می کند.

مزایای فناوری و تجهیزات آموزشی برای معلمان

با دسترسی به منابع آنلاین، فناوری در کنار استفاده از تجهیزات آموزشی می تواند به بهبود آموزش کمک کند. معلمان می توانند از برنامه های مختلف یا منابع معتبر آنلاین برای تقویت شیوه های سنتی تدریس و تشویق بیشتر دانش آموزان استفاده کنند.


برنامه های درسی مجازی، نرم افزارها و ارزیابی آنلاین می تواند به معلمان کمک کند در وقت خود بسیار صرفه جویی کنند. علاوه بر این، داشتن محیط های یادگیری مجازی در مدارس باعث افزایش همکاری و اشتراک دانش بین معلمان می شود. برای راحتی معلمان نیز باید از تجهیزات آموزشی استاندارد استفاده کرد.

خرید تجهیزات آموزشی

خرید تجهیزات آموزشی، یکی از نیازهای اساسی برای کلاس های درس، محیط های آموزشی، مدارس، دانشگاه ها و حتی شرکت های تجاری و اداری است. به دلیل اهمیت تجهیزات آموزشی استاندارد و نقش آنها در ارائه یک آموزش مؤثر به افراد در گروه های مختلف، این بحث را درباره خرید این لوازم و تجهیزات اختصاص داده ایم. از آنجایی که بیشتری قشر جامعه را جوانان و دانش آموزان تشکیل داده اند، خرید تجهیزات آموزشی را برای کلاس های درسی و سهولت فرآیند یاددهی – یادگیری برای فراگیران و معلمان تشریح می کنیم. با ما همراه باشید.

خرید تجهیزات آموزشی برای کلاس های درس هوشمند

وقتی شخصی به شما می گوید کلاس درس، هوشمند است، چه تصویری به ذهن شما می رسد؟ کلاس هایی پر از دانش آموزان باهوش و نخبه؟ خب! این توصیف، صحیح نیست!

کلاس های هوشمند به تجهیزات آموزشی پیشرفته ای مانند تابلوهای هوشمند، پروژکتور و رایانه مجهز هستند. تحول دنیای دیجیتال و استفاده از آنها در کلاس درس نه تنها به معلمان در تهیه درس های چند رسانه ای پویا کمک می کند بلکه دیدگاه دانش آموزان را نسبت به مطالعه تغییر می دهد. با معرفی چنین کلاس های آموزشی دیجیتالی، یادگیری، بیشتر به یک سرگرمی تبدیل شده و کمتر خسته کننده می شود. خرید تجهیزات آموزشی استاندارد در کنار فناوری های هوشمند، یک عامل جلوبرنده تدریس به شمار می رود.

ابزار کلاس هوشمند در عصر دیجیتال امروز بسیار مورد استقبال قرار گرفته و یک ابزار موفقیت و محبوبیت معلمان در کلاس محسوب می شود؛ زیرا روش های جذاب بصری آموزشی را به اجرا در می آورند که حواس شنوایی و تصویری را درگیر می کنند و البته اثبات شده که یک روش موثر برای یادگیری است.

در قسمت های بعدی، برخی از بهترین تجهیزات کلاس هوشمند که نقش مهمی را در یک تجربه یادگیری مؤثر ایفا می کنند، ملاحظه می کنید. این لوازم جزو برنامه خرید تجهیزات آموزشی برای کلاس های درس قرار دارند.

خرید تجهیزات آموزشی – تجهیزات مورد نیاز برای هوشمندسازی مدارس

  • خرید تجهیزات آموزشی

    تحول مدل های انواع تخته سیاه و تغییر آنها به سمت تخت وایت برد، تخته وایت برد مغناطیسی و انواع تخته های هوشمند، انقلابی را در دنیای آموزش دیجیتال در کلاس درس ایجاد کرد. بخش مهمی از برنامه های خرید تجهیزات آموزشی در مدارس امروزه به این تجهیزات اختصاص دارد. در واقع، کلاس های هوشمند بدون تخته هوشمند، ناقص است.

    معلم می تواند با استفاده از انگشت یا یک قلم الکترونیکی، هر موضوع را به صورت لمسی در سطح چندرسانه ای آموزش دهد. تابلوهای هوشمند به معلمان در تعامل دانش آموزان با رسانه های تصویری و یادگیری بهتر دروس، کمک می کنند.

  • پروژکتورها

    کم و بیش با نام پروژکتور، آشنا هستید. پروژکتور یک دستگاه قابل حمل است که برای ایجاد تصویر نمایشی بر روی انواع وایت برد، پرده های مخصوص نمایش یا روی سطح دیواربه کار می رود. پروژکتورهای هوشمند از طریق به لپ تاپ یا رایانه به معلمان کمک می کنند تا جلسات خود را با اسلایدها، فیلم ها و سایر عناصر بصری، برگزار کنند. پروژکتورها نیز در فهرست خرید تجهیزات آموزشی قرار دارند.

  • پانل های LED / LCD آموزشی – تلویزیون های LCD

    کودکان و نوجوانان در واقع عاشق یادگیری از روی صفحه نمایش های تعاملی یا همان صفحه های LCD در کلاس درس هستند؛ خواه یک تلویزیون باشد یا صفحه رایانه یا پرده نمایش ویدیو.

    یادگیری دیجیتال با انیمیشن های دو بعدی و سه بعدی، ارائه های فایل های صوتی و تصویری و گرافیک سرگرم کننده، تدریس را به شدت تأثیرگذار ارائه می دهد. یک کلاس هوشمند مجهز به پانل های تعاملی LED یا LCD به معلمان کمک می کند تا تدریس های خود را در مورد تدریس با رسانه تصویری برنامه ریزی کنند.

    خرید تجهیزات آموزشی برای این قسمت نیز بسیار اهمیت دارد. نیاز کلاس درس به استفاده از تلویزیون های LCD، تعیین کننده قیمت خرید این دستگاه ها است. نصب آنها نیز بسیار اهمیت دارد.

خرید عمده تجهیزات آموزشی

خرید عمده تجهیزات آموزشی، یکی از مهم ترین نیازهای هر واحد آموزشی، مدرسه یا دانشگاه است. خرید عمده تمام تجهیزات و لوازم مورد نیاز برای آموزش از نظر اقتصادی و هزینه ها، مقرون به صرفه است. مدیران مدارس با خرید عمده می توانند بودجه مالی در این بخش را بهتر مدیریت کنند. ثبت سفارش عمده برای خرید تجهیزات آموزشی، هم به صورت آنلاین و هم به صورت فیزیکی امکان پذیر است….

در محیط یادگیری قرن بیست و یکم، به طور کلی، مدیران و معلمان، وظیفه مراقبت از مدرسه و اجرای فناوری ها مبتنی بر هوشمندسازی مدرسه و تأمین رفاه و آسایش دانش آموزان را برعهده دارند. همه ما اطمینان داریم که دانش آموزان، بیشتر وقت خود را در مدارس سپری می کنند، در حالیکه مدت زمان زیادی را روی صندلی ها نشسته اند. بنابراین تعریف، خرید عمده تجهیزات آموزشی، میزها و صندلی ها و نیمکت ها که به صورت استاندارد تولید شده اند، بیش از پیش اهمیت پیدا می کند.

دانش آموزان روی صندلی هایی که در اندازه مناسب طراحی شده باشد می نشینند و درس ها را یاد می گیرند. این نیز جنبه مهمی از وظیفه مراقبت از مدرسه است. دانش آموزانی که راحت تر در کلاس نشسته اند، دقت و توجه و تمرکز بیشتری روی دروس تدریس شده دارند و بهتر یاد می گیرند.

بنابراین خرید عمده تجهیزات آموزشی استاندارد که هم به حمایت از یادگیری کمک کند و هم از سلامت جسمی دانش آموزان محافظت می کند، برای همه مدارس مهم است. با این حال، عوامل بسیاری در تصمیم گیری برای خرید دخالت دارند؛ عواملی نظیر قیمت میز و صندلی هایی که مناسب برای گروه های سنی مختلف، طراحی شده است و همچنین خرید انواع تخته وایت برد و ماژیک، میزان و نوع سرمایه گذاری مناسب را برای خرید عمده تجهیزات آموزشی به چالش می کشد.

نکات مهم در خرید عمده تجهیزات آموزشی استاندارد برای مدارس

مهم است که مدیران مدارس هنگام خرید عمده تجهیزات آموزشی کلاس درس به 9 نکته مهم در این مورد دقت داشته باشند. این 9 مورد را در ادامه این قسمت معرفی می کنیم:

  • استانداردBSEN 1729

    طی سال های اخیر، گروه مبلمان BESA (انجمن تأمین کنندگان تجهیزات آموزشی در انگلیس)، برنامه ای را برای معرفی استاندارد جدید انگلیسی برای تجهیزات و مبلمان کلاس درس با کد BSEN 1729 فراهم آورده است که تضمین می کند تابلوها، میز و صندلی های ساخته شده برای مصارف مدرسه از نظر شکل، اندازه و ابعاد، استاندارد تولید شده باشند.

    خرید عمده تجهیزات آموزشی استاندارد برای کلاس های درس، از آسیب طولانی مدت به پشت و کمر دانش آموزان جلوگیری می کند و به آنها کمک می کند تا بدون اینکه ناراحتی داشته باشند در یادگیری تمرکز کنند.

  • سلامت و امنیت

    خرید عمده تجهیزات آموزشی طراحی شده با کیفیت بالا، تمرکز را بهبود می بخشد و باعث کاهش رفتار نادرست در کلاس های درسی شده و منجر به نتایج بهتر یادگیری می شود. بنابراین ارزش دارد تا با تصمیم گیری صحیح، برای دانش آموزان خود وقت و بودجه کافی صرف کنید.
    مدیران مدارس باید بدانند که استاندارد انگلیسی معرفی شده برای تجهیزات آموزشی مدارس که در بالا به آن اشاره شد، اجباری نیست، بنابراین توصیه می کنیم برای اطمینان از اینکه دانش آموزان، بهترین فرصت ممکن را برای یادگیری در یک محیط امن و راحت بدست آورده اند، برنامه دقیقی برای خرید عمده تجهیزات آموزشی استاندارد اختصاص دهید.

  • رعایت اصول ارگونومی در تولید تجهیزات آموزشی استاندارد

    انتخاب اشتباه صندلی می تواند باعث کمردرد شود. به یاد داشته باشید که ارتفاع یک صندلی باید به ارتفاع یک میز مربوط باشد. تولید کنندگان با کیفیت انواع تجهیزات آموزشی، مطابق دستورالعمل های استاندارد انگلیسی، فاصله ایده آل بین صندلی و میز را برای اطمینان از حداکثر راحتی و مزایای ارگونومیک برای نشستن دانش آموزان محاسبه کرده اند. تحقیقات مربوط به دهه 1990 نشان می دهد که بیشتر خرید عمده تجهیزات آموزشی مربوط به کودکان بر اساس اندازه متوسط کودکان در دهه 1960 بنا شده است، زمانی که قد آنها تقریباً کوتاه تر بوده است.

    دستورالعمل استاندارد بریتانیا توصیه می کند که مدارس مبلمان را در اندازه مناسب برای سن و ابعاد دانش آموزانی که از تجهیزات استفاده می کنند، خریداری کنید. به طور عمده، شش اندازه مختلف وجود دارد که در لیست زیر ذکر شده اند؛ در خرید عمده تجهیزات آموزشی به آنها دقت کنید:

    1. گروه سنی 3-4؛ کد رنگ: نارنجی؛ ارتفاع صندلی صندلی: 260 میلی متر؛ ارتفاع جدول: 460 میلی متر.
    2. گروه سنی 4-6؛ کد رنگ: بنفش؛ ارتفاع صندلی صندلی: 310 میلی متر؛ ارتفاع جدول: 530 میلی متر.
    3. گروه سنی 6-8؛ کد رنگ: زرد؛ ارتفاع صندلی صندلی: 350 میلی متر؛ ارتفاع جدول: 590 میلی متر.
    4. گروه سنی 8-11؛ کد رنگ: قرمز؛ ارتفاع صندلی صندلی: 380 میلی متر؛ ارتفاع جدول: 640 میلی متر.
    5. گروه سنی 11-14؛ کد رنگ: سبز؛ ارتفاع صندلی صندلی: 430 میلی متر؛ ارتفاع جدول: 710 میلی متر.
    6. گروه سنی 14+؛ کد رنگ: آبی؛ ارتفاع صندلی صندلی: 460 میلی متر؛ ارتفاع جدول: 760 میلی متر.
  • تحرک و عملکرد در تجهیزات آموزشی

    به طور کلی اکثر محصولات برای مصارف داخلی یا خارج از یک مکان طراحی شده اند. خرید عمده تجهیزات آموزشی هم برای داخل سالن مدرسه و کلاس درس ارائه می شود و هم برای محوطه فضای آزاد.
    برای جلوگیری از سرقت تجهیزات، برخی از تأمین کنندگان ممکن است تجهیزاتی را ارائه دهند که با داشتن گزینه نصب روی زمین، مانع از سرقت یا جابه جایی بی مورد آنها گردد. از طرفی دیگر، میز و صندلی های متحرک نیز تولید می شوند.

    چون در کلاس، تحرک بسیار مهم است؛ و پویایی کلاس به طور مداوم در حال تغییر است؛ در حالت ایده آل، مربیان باید بدون نیاز به تماس با پرسنل مدرسه، قادر به سازگاری با محیط کلاس و چیدمان اتاق باشند. یعنی بتوانند به راحتی، میزها و صندلی ها را برای ایجاد محیط خلاق تر، حرکت دهند. در خرید عمده تجهیزات آموزشی دقت داشته باشید که چه مدل میز و صندلی هایی را خریداری می کنید.

  • خدمات پس از فروش مشتری و سرویس دهی برای محصولات

    بطور کلی تأمین کنندگان انواع تجهیزات آموزشی شامل میز و صندلی و وایت برد، مستقیماً از دفاتر مرکزی خود، محصولات را تأمین می کنند و با مدارس کار می کنند. بسیاری از شرکت ها همچنین محدوده محصولات خود را از طریق فروشندگان شخص ثالث توزیع می کنند. فارغ از اینکه چه کسی محصولات را تهیه می کند، تولید کننده، سلامت و استاندارد بودن محصولات را تضمین می کند. بنابراین، لازم است به خدمات گارانتی و ضمانت برای خرید عمده تجهیزات آموزشی توجه کنید.
    تولید کنندگان تجهیزات آموزشی با کیفیت، انواع خدمات پس از فروش و گارانتی را به مشتری ارائه می دهند. شرکتی که خرید عمده تجهیزات آموزشی را با ضمانت بیشتر و پشتیبانی ارائه می دهد، در صورت تماس تلفنی با یک پرس و جوی ساده از سوی مشتری، می تواند گارانتی ارائه دهد و سیستمی در دست داشته باشد که بتواند کلیه کالاهای موجود در آن را ردیابی کند.

    خدمات پس از فروش شامل پشتیبانی تلفنی و ایمیل است و همچنین در صورت لزوم بازدید از مدرسه، آموزش استفاده از محصول یا نصب، بهره برداری و نگهداری از آنها نیز جزو خدمات پس از فروش خرید عمده تجهیزات آموزشی هستند.

  • بودجه مالی، قیمت خرید عمده تجهیزات آموزشی

    بودجه خرید عمده تجهیزات آموزشی برای برخی از مدل ها ممکن است بسیار ارزان به نظر برسد و بنابراین شما تصور کنید بهترین گزینه برای خرید نسبت به برخی از تجهیزات گران تر است؛ اما در حقیقت، چنین نیست! شما باید به استاندارد بودن و مرغوب بودن مواد اولیه آنها نیز توجه داشته باشید.
    در شرایط اقتصادی فعلی، کل هزینه های خرید برای مدارس بسیار مهم است. به مطالعات موردی تهیه کنندگان نگاه کنید و اگر این یک سرمایه گذاری بزرگ است، با مدارسی که در حال استفاده از تجهیزات مورد نظر شما هستند تماس بگیرید. شاید به این ترتیب بهتر بتوانید تجهیزات را انتخاب کنید.

  • پایداری، دوام و استحکام تجهیزات آموزشی

    یکی از مهم ترین فاکتورهایی باید در خرید عمده تجهیزات آموزشی به آن دقت داشته باشید، دوام و استحکام میزها و صندلی ها است. تمام تجهیزاتی که شما برای مدارس خریداری می کنید باید در طولانی مدت، استحکام خود را حفظ کنند و بدون هیچ تغییری، باقی بمانند. تجهیزات استاندارد بادوام، سلامت بدنی و روانی دانش آموزان و دانشجویان را تضمین می کنند.

  • خرید عمده تجهیزات آموزشی متناسب با هدف

    برای شما بسیار مهم است که قبل از تصمیم گیری در مورد خرید عمده تجهیزات آموزشی، مکان خرید و چگونگی استفاده از آنها را مشخص کنید. اگر مدرسه شما به دنبال تجهیزاتی است که می تواند هم در داخل و هم در خارج از کلاس مورد استفاده قرار گیرند، اطمینان حاصل کنید که شرکت تولید کننده، در این زمینه خاص، یک متخصص است.
    مواد اولیه که برای ساخت انواع تجهیزات آموزشی استفاده می شوند از قبیل MDF مقاوم در برابر رطوبت، رنگ و روکش پودری با گرید مرغوب و ثابت و پلاستیک های با مقاومت بالا در برابر اشعه UV، برای استفاده در فضای باز ضروری است.

  • استفاده خلاقانه از تجهیزات آموزشی

    هنگام برنامه ریزی سفارش خود در خرید عمده تجهیزات آموزشی، همیشه بهتر است در نظر بگیرید که می توانید از نظر استفاده در موارد خاص، به عنوان تقسیم کننده فضاهای کاری برای کارکنان یا دانش آموزان، با آنها خلاقیت داشته باشید. به این مفهوم که بتوانید چیدمان تجهیزات را همانطور که در نظر دارید، تغییر دهید.

چرا از شیدکو تجهیزات آموزشی بخریم؟

کارخانه تجهیزات آموزشی شیدکو با بیش از 20 سال سابقه در تولید محصولات آموزشی در ایران موفق یه کسب تجربیات ارزشمندی در طراحی وتولید تجهیزات آموزشی و لوازم آموزشی کسب کرده است، شما می توانید ازطریق همین صفحه محصول درخواست خرید محصول مورد نظر را ثبت کنید و یا با کارشناسان فروش شیدکو بصورت مستقیم در تماس باشید.
از محصولات بسیار عالی شیدکو می توان صندلی دانشجویی و صندلی تاشو شیدکو را مثال زد که در طراحی و کیفیت مواد مورد استفاده بی نظیر هستند.

مطالب مرتبط

7 دیدگاه

  1. جمالی گفت:

    قیمت تجهیز یک کلاس هوشمند رو با تجهیزاتی چون برد هوشمند پروژکتور و …. میخواستم.

  2. مینا عزیزی گفت:

    خسته نباشید گرم برای تیم شیدکو که محصولاتشون فوق العاده با کیفیته

  3. نازنین نیازی گفت:

    یکی از نمونه های مطرح تولید تجهیزات آموزش داخلی که واقعا خوب کار میکنن

  4. احسان باباخانی گفت:

    سلام من خیلی از محصولات شیدکو راضیم و به بقیه هم پیشنهاد میکنم .

  5. علیزاده گفت:

    برای صندلی کلاس های پیش دبستانی چه صندلی رو پیشنهاد میکنین؟

  6. ب گفت:

    سلام، ما خیلی به نصب وایت برد وارد نیستیم. شما نصب و ارسال هم دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *