در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

راهنمای خرید آسان ماژیک وایت برد

فهرست مطالب

ماژیک وایت برد

کاربرد و اهمیت ماژیک وایت برد

ماژیک وایت برد همراه دائمی انواع تابلوهای وایت برد در مراکز آموزشی، اداری و حتی در منزل برای استفاده شخصی است. در کنار هر تابلوی وایت برد، یک یا چند عدد ماژیک وایت برد در رنگ‌های متنوع دیده می‌شود. اما اگر درهنگام برگذاری جلسات کاری در دفتر کار، یا در هنگام تدریس در کلاس درس با کمرنگ‌ شدن و رو به تمام شدن ماژیک خود مواجه شویم، از چه روش‌هایی برای خرید ماژیک وایت برد استفاده می کنیم؟ در این مقاله به بررسی روش‌های متنوع برای خرید ماژیک وایت برد، مزایا و معایب هر کدام و سپس بهترین روش خرید ماژیک وایت برد می پردازیم.

روش‌های متفاوت خرید

اگر از آن دسته افرادی هستید که قبل از تمام شدن جوهر ماژیک وایت برد، برای جلوگیری از سورپرایز تمام شدن ماژیک وسط جلسه کاری یا تدریس، اقدام به سفارش دادن و خرید ماژیک وایت برد می‌کنید، این مقاله برای شما است. با مطالعه این متن می توانید روش‌های متنوع برای خرید زودتر از هنگام اتمام ماژیک وایت برد را بشناسید.

• خرید از فروشگاه‌ها به صورت حضوری

به طور حتم یکی از روش­هایی که آن­را برای خرید ماژیک وایت برد امتحان کرده اید، مراجعه حضوری به مغازه­های لوازم­التحریر، رفتن به سمت قفسه ماژیک­های وایت برد و انتخاب یک یا چند عدد ماژیک سرگرد یا سرتخت بوده است.
خرید حضوری تجهیزات آموزشی همواره یک روش مرسوم برای مدیران و مسئولان خرید مدارس و دیگر موسسات آموزشی است.

برای خرید ماژیک وایت برد شیدکو به­صورت حضوری می­توانید از طریق مراجعه به نمایندگی­های این شرکت، خرید خود را انجام دهید. شرکت شیدکو در بیش از 300 استان ایران نمایندگی فروش دارد، اگر آدرس نمایندگی­های شیدکو در شهر خودتان را نمی­دانید با شماره 02188494011 تماس بگیرید. با مراجعه حضوری به یکی از این فروشگاه­ها، انواع ماژیک وایت برد سرگرد و سرتخت شیدکو را خواهید دید که در هشت رنگ زیبا تولید شده اند. خرید حضوری ماژیک وایت برد شیدکو می­تواند باعث رضایت خاطر شما بشود.

• خرید آنلاین از تولید کننده

بسیاری از تولیدکنندگان برای عرضه و فروش محصولات خود، به دلایل مختلف دارای فروشگاهی جهت خرید حضوری نیستند. از این­رو اطلاعات کامل محصولات خود مانند تنوع، رنگ، مدل­های متفاوت و همچنین اطلاعات تکنیکال آنها را در وبسایت خود ارائه می­دهند. خریداران می­توانند به وبسایت آنها مراجعه و محصولات آنها از قبیل ماژیک وایت برد را به­راحتی به صورت آنلاین خریداری نمایند. روش خرید آنلاین از چند سال اخیر و پس از شیوع کووید 19 مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفت. چرا که خرید از تولیدکنندگان به­صورت آنلاین بسیار راحت است و پرداخت هم از طریق درگاه آنلاین قابل انجام است.

شرکت شیدکو هم امکان خرید آنلاین ماژیک وایت برد از طریق وبسایت این شرکت را برای خرید آسان مشتریان خود فراهم کرده است. با مشاهده تصاویر و کاتالوگ ماژیک وایت برد شیدکو در وبسایت این شرکت، محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و ثبت سفارش کنید. در مدت زمان کمی پس از آن، کارشناسان فروش این شرکت با شما تماس خواهند گرفت و شما را در نهایی کردن خریدتان، راهنمایی خواهند کرد.

• خرید از مارکت ‌پلیس ها

تولیدکنندگان یا تامین کنندگان ماژیک­های وایت برد در مارکت پلیس­های آنلاین، برای فروش انواع مدل­های ماژیک حضور دارند. صاحبان مارکت پلیس­ها بستری آنلاین در اختیارعرضه­کنندگان ماژیک­های وایت برد و غیر وایت برد قرار می­دهند. با سرچی ساده در این مارکت­ پلیس­ها می توان با بازار وسیعی از انواع ماژیک­های وایت برد مواجه شد.
اعتبار برند شیدکو باعث شده فروشندگان بسیاری در عرضه محصولات این شرکت مشارکت داشته باشند. در مارکت پلیس­ها نیز، ماژیک­های وایت برد شیدکو ارائه می­شود. فروشندگان معتبر در مارکت ­پلیس­ها چند محصول از شرکت شیدکو از جمله انواع ماژیک را ارائه می­کنند که می­توانید به­راحتی خرید خود را از آنها انجام دهید.

• خرید از فروشگاه‌های آنلاین

آخرین­باری که قصد خرید ماژیک وایت برد داشتید را به یاد می آورید؟ زمانی که خرید ماژیک در اینترنت را سرچ کردید و با فروشگاه­های متفاوتی مواجه شدید که هر کدام از این فروشگاه­ها، برندهای مختلفی از ماژیک­های وایت برد و غیروایت برد با مدل­های سر گرد و سر تخت را برای فروش عرضه می کردند. تنوع فروشگاه­های ارائه دهنده تجهیزات آموزشی بی­نظیر است.

فروشگاه­های آنلاینی که نمایندگی شرکت شیدکو هستند، انواع ماژیک وایت برد شیدکو را در رنگ­های مختلف و در دو مدل سرگرد و سرتخت عرضه می­کنند. امکان ثبت سفارش و پرداخت آنلاین در این فروشگاه­ها فراهم است. پس از ثبت سفارش، در عرض چند روز ماژیک وایت برد برایتان ارسال خواهد شد.

مزایا و معایب هر روش خرید

اکنون که با روش­های متفاوت برای خرید ماژیک وایت برد آشنا شدیم، ممکن است برخی از این روش­ها برایمان جدید باشد. به همین دلیل بهتر است به طور کامل با مزایا و معایب هر کدام از این روش­ها آشنا شویم و سپس بهترین روش را برای خرید ماژیک وایت برد انتخاب کنیم.

- مزایا و معایب خرید ماژیک وایت برد از فروشگاه های حضوری

با خرید حضوری ماژیک وایت برد از فروشگاه­های لوازم­التحریر می­توانیم مدل­های مختلف ماژیک را از نزدیک ببینیم، قسمت نیب یا نوک ماژیک که به صورت گرد یا تخت باشد را بررسی کنیم و مطابق با ضخامت موردنظر، رنگ متنوعی را انتخاب و خریداری کنیم. اما خرید ماژیک وایت برد به­صورت حضوری معایبی نیز دارد: صرف وقت وهزینه برای رفت و آمد به فروشگاه و تحمل ترافیک و خستگی مسیر. علاوه بر این، در مراجعه حضوری به فروشگاه، با تنوع کمترماژیک­های وایت برد نسبت به فروشگاه‌های آنلاین مواجه می­شویم. تصور کنید چند مغازه را سر بزنیم ولی ماژیک وایت برد مورد نظرمان را در آنها پیدا نکنیم.

- مزایا و معایب خرید ماژیک وایت برد از مارکت‌پلیس‌ها

خرید ماژیک وایت برد از مارکت پلیس­ها، رنج وسیعی از مدل­های ماژیک در رنگ‌های مختلف و برندهای گوناگون را برای ما فراهم می­کند. این می­تواند بسیار جذاب باشد، اما پس از کمی سرچ کردن در مارکت پلیس­ها شاید این سوال را از خودمان بپرسیم که کدام فروشگاه حاضر در مارکت پلیس تولید کننده است و کدام یک صرفاً تامین کننده و فروشنده؟ از کجا بدانم کیفیت ماژیک وایت بردی که از مارکت پلیس می­خرم خوب و جوهر آن طول نوشتاری بالایی داشته باشد؟ درست است، شاید ماژیک نامرغوبی را صرفا از طریق تبلیغ جذاب خریداری کنیم.

- مزایا و معایب خرید ماژیک وایت برد از مارکت‌پلیس‌ها

در دنیای مدرن امروز، ایجاد فروشگاه آنلاین تبدیل به کسب و کاری موفق و یک ترند در بین مردم شده است. فروشگاه­های آنلاین که بسیاری از تجهیزات آموزشی مانند انواع ماژیک­های وایت برد را ارائه می کنند، بسیار زیاد هستند. کمتر کسی هست که تاکنون از فروشگاه­های آنلاین خرید نکرده باشد، چرا که آنها به­طور ۲۴ ساعته قابل دسترسی هستند و خرید از آنها نیز راحت است. اما خرید از فروشگاه­های آنلاین مشکلاتی را نیز در پی داشته است. مثلاً دیر ارسال شدن محصول و یا ارسال برند دیگر به جای برند مورد درخواست. گاهی نیز پک ۱۲ عددی ماژیک وایت برد به­صورت یک پک ۶ عددی ارسال شده است.

- مزایا و معایب خرید ماژیک وایت برد از تولید کننده

شرکت‌های تولیدکننده ماژیک­های وایت برد بهترین راه برای عرضه محصولات خود یعنی استفاده از وبسایت شان برگزیده­اند. هر تولید کننده­ای می­تواند امکان خرید محصولات به­صورت آنلاین را برای مشتریان خود فراهم کند. اما مشکلی که در هنگام خرید ماژیک وایت برد از تولید کننده وجود دارد، این است که هر تولیدکننده‌ای چند محصول خاص را تولید و عرضه می‌کند. بنابراین شانس خرید محصولات متنوع برای خریداران از دست می‌رود.

خرید آنلاین ماژیک وایت بردشیدکو از فروشگاه‌های معتبر

شرکت شیدکو به­ عنوان یک تولید کننده شناخته شده در تولید تجهیزات آموزشی، مدل­های مختلف ماژیک وایت برد در ۸ رنگ مختلف را طراحی و تولید کرده است. این ماژیک­ها در دو مدل سر گرد و سر تخت قابل ارائه هستند. بهترین روش خرید ماژیک وایت برد، خرید از وبسایت شرکت شیدکو و یا فروشگاه­های معتبر ارائه دهنده محصولات این شرکت است. کافیست مدل­های مختلف ماژیک وایت برد شیدکو را در وبسایت این شرکت ببینید، سپس با شماره­های تماس این شرکت‌ و یا نمایندگی­های فروش شیدکو تماس بگیرید و ماژیک وایت برد را در کمترین زمان ممکن در اختیار داشته باشید.

مطالب مرتبط

1 دیدگاه

  1. Majid Babazadeh گفت:

    با سلام
    شما نه ایمیل آدرسی دارید که اگر سوالی داشتیم ایمیلی بزنیم.
    در مورد نگهداری وایت بورد و پاک کردن راحت صفحه وایت بوررد چیکار کنیم توضیح دادن نشده است.
    با تشکر
    09122179950

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش سریع

  1. فرم را پر کنید
  2. دکمه ثبت سفارش را بزنید
  3. منتظر تماس کارشناس فروش شیدکو باشید