در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

چه نوع ماژیک برای وایت برد شیشه ای بخرم؟

فهرست مطالب

ماژیک وایت برد شیشه ای

بهترین ماژیک برای وایت برد شیشه ای

امروز استفاده از گلس برد ها یا تابلوهای وایت برد شیشه ای در محیط های مدرن اداری، دفاتر کاری، شرکت ها و همچنین در برخی مدارس غیرانتفاعی و یا دانشگاه ها ترند شده است. عدم اشغال فضای بسیار زیاد، نصب راحت و سهولت استفاده از تابلوهای وایت برد شیشه ای باعث افزایش روز افزون مخاطبان این مدل تابلو شده است.

تخته وایت برد شیشه ای

تابلوهای وایت برد شیشه‌ ای مرحله تکاملی بعدی نسبت به تخته‌های گرین برد گچی و تخته‌ وایت برد موجود در دفاتر، کلاس ها، کلوب های ورزشی، بیمارستان‌ها و سایر موسسات در همه جا هستند. بر خلاف وایت برد ، تابلوهای وایت برد شیشه ای را می توان به صورت سفارشی برای پاسخگویی به انواع نیازهای مشتری ساخت. به عنوان مثال، پشت یک تخته وایت برد شیشه ای را می توان با رنگ های دلخواه مشتری، نه فقط سفید، ساخت. از شیشه مغناطیسی نیز می توان برای سازماندهی کاغذها و پروژه ها استفاده کرد که عملکرد دیوارهای شیشه ای و دیوار را افزایش می دهد.

ماژیک مخصوص تخته وایت برد شیشه ای ( گلس برد)

اگر در دفتر کارخود به دلیل مدرن بودن دیزاین داخلی آن از تابلوی وایت برد شیشه ای استفاده می کنید، مطمئناً اولین سوالی که در مورد استفاده از تابلو برایتان پیش آمده است این بوده که چه نوع ماژیکی مناسب برای استفاده بر روی این تابلو است؟ آیا میتوان از هر نوع ماژیک وایت برد و یا غیر وایت بردی برای استفاده بر روی سطح شیشه ای تابلو استفاده کرد یا باید به مولفه های خاصی در مورد ماژیک و نوع جوهر آن توجه کرد تا به سطح وایت برد شیشه ای آسیبی وارد نشود. برای پاسخ به اینگونه سوالات باید مواردی را در مورد ماژیک ها بررسی کنیم.

مولفه های اصلی در مورد ماژیک های وایت برد

ممکن است تصور کنیم با هر نوع ماژیکی می توان بر روی وایت برد شیشه ای نوشت. اما اگر از ماژیک نامناسب و غیر اصولی بر روی گلس برد استفاده شود، جوهر آن‌ بر روی شیشه لکه باقی می‌گذارد، یا به راحتی پاک نمی‌ شود و نوشته های بعدی را ناخوانا می‌کند. پس باید با مولفه های مخصوص یک ماژیک مناسب برای استفاده بر سطح شیشه ای آشنا شویم:

1. جوهر ماژیک :

جوهری که از آن برای تولید ماژیک تابلو وایت برد شیشه ای استفاده می شود، باید دارای قابلیت پاک شوندگی بسیار راحت باشد. علاوه بر این جوهر باید غیر سمی و بدون بو باشد. ماژیک تولید شده در شرکت شیدکو، که از تولیدکنندگان با سابقه انواع ماژیک به شمار می‌رود، علاوه بر داشتن ویژگی های گفته شده دارای جوهری بسیار روان با درصد کمی چربی است. این جوهر پس از استفاده بر روی سطح شیشه ای وایت برد بسیار سریع خشک می شود و از خود ردی از نوشته های پر رنگ را باقی می گذارد.

2. نوک ماژیک

قسمت نوک ماژیکی که برای استفاده بر روی سطح شیشه ای گلس برد استفاده می شود، نسبت به رنگ و سطح تابلو وایت برد می تواند دارای ضخامت های متفاوت باشد. اگر سطح وایت برد شیشه ای مات باشد و یا اگر سطح دارای رنگی غیر از سفید یا بسیار شفاف باشد، باید در انتخاب ماژیک مناسب برای دیده شدن بهتر نوشته ها دقت کنیم. در شرکت شیدکو ماژیک ها در دو مدل سر گرد و سر تخت تولید می شوند. ضخامت این دو مدل ماژیک برای استفاده بر روی گلس بردها به اندازه کافی مناسب است.

3. انتخاب رنگ

ماژیک ها می توانند در رنگ های اصلی، رنگ های نئون و حتی رنگ های متالیک تولید شوند. اما بهترین رنگ ها در شرکت شیدکو شامل چهار رنگ اصلی آبی، مشکی، سبز و قرمز و چهار رنگ روشن تر هستند.برای ارائه های چشم نواز و محرک بصری، باید از ترکیب رنگ های اصلی با دیگر رنگ های روشن استفاده کنید. رنگ‌های پررنگ که در خطوط پهن استفاده می‌شوند،از فاصله دور راحت ‌تر دیده می‌شوند به همین دلیل رنگ جوهر ماژیک های وایت برد شیدکو بسیار با کیفیت و پر رنگ هستند.

4. قابلیت پاک شوندگی

عدم وجود رنگدانه های پودرمانند در جوهر ماژیک های شیدکو باعث پاک شدن راحت آن از روی تابلو و عدم به جا گذاشتن رد و اثر میشود. اگر بر سطح وایت برد شیشه ای از ماژیک های نامرغوب استفاده شود، جوهر آنها به راحتی و به مرور زمان سطح شیشه را کدر و مات می کند.

نحوه تمیز کردن وایت برد شیشه ای

تخته‌های وایت برد شیشه‌ ای را باید با دقت بیشتری نسبت به تخته‌های وایت برد معمولی تمیز کرد. خراش‌های خودکار و لکه‌های جوهر روی تخته‌های وایت برد رایج هستند و حتی پاک کردن کامل ممکن است آنها را کاملاً از بین نبرد. از آنجایی که سطح تخته‌های وایت برد شیشه‌ ای کاملاً غیرجاذب هستند، تمیز کردن آنها با یک تخته پاکن مخصوص و یا یک تکه پارچه نرم باعث می‌شود سطح نوشتاری بسیار تمیزتری داشته باشید که همیشه تازه و نو به نظر می‌رسد.

سخن پایانی

تخته‌های وایت برد شیشه ‌ای به مروربیشتر و بیشتر جای تخته‌های وایت برد و تخته‌های سیاه سنتی را می‌گیرند و برای ارائه، جلسات و همکاری تعاملی استفاده می‌شوند. با تخته های سیاه، همیشه خطر تنفس گرد و غبار ناشی از گچ استفاده شده در نوشته روی آنها وجود دارد. تابلوهای وایت برد شیشه ای ایمن تر هستند، زیرا ماژیک های وایت برد از مواد غیر سمی ساخته شده اند. این نوع تخته دارای طیف گسترده ای از گزینه ها برای پاسخگویی به هر نیازی است.اگر به دنبال ماژیکی متناسب با وایت برد شیشه ای خود هستید، ماژیک های برند شیدکو با کیفیت بالا و سازگار با محیط زیست هستند. اگر از ماژیک های قابل شارژ یا refillable شیدکو استفاده می کنید، می‌توانید مخزن ماژیکهای خود را تا چهار بار و یا بیشتر دوباره پر کنید، بنابراین لازم نیست نگران صرف مجدد هزینه برای خرید ماژیکی نو باشید. ماژیک های وایت برد شیدکو، جوهری با ماندگاری طولانی ارائه می دهند که به زیبایی بر روی یک صفحه شیشه ای از خود اثر برجا میگذارد. برای ثبت سفارش ماژیک مخصوص وایت برد شیشه ای همین امروز با شرکت شیدکو تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش سریع

  1. فرم را پر کنید
  2. دکمه ثبت سفارش را بزنید
  3. منتظر تماس کارشناس فروش شیدکو باشید