در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

ویژگی های منحصر به فرد ماژیک شیدکو

فهرست مطالب

ماژیک شیدکو در 4 رنگ

ماژیک وایت برد یکی از محصولات شرکت شیدکو در زمینه تجهیزات آموزشی است که برای نوشتن بر روی تخته‌ های وایت برد و گلس برد ها تولید می شود. واحد تحقیق و توسعه شرکت شیدکو با بیش از 15 سال سابقه فعالیت، توانسته است در راستای بدست آوردن رضایت مشتریان، بهترین نمونه ماژیک وایت برد ملی را طراحی و تولید نماید. این تیم با رصد کردن نیاز و تقاضاهای کاربران انواع تابلوهای وایت برد، نسل چهارم این ماژیک ها را در چهار رنگ مختلف به مارکت های آموزشی عرضه کرده است.

ماژیک وایت برد شیدکو

ماژیک وایت برد چیست؟

ماژیک وایت برد نوعی از ماژیک است که برای استفاده بر روی تخته وایت برد طراحی شده است. این نوع ماژیک به طور کلی ضخیم تراز انواع دیگر ماژیک ها است تا از پخش شدن بی دلیل جوهر بر روی سطح تخته جلوگیری کنند. قسمت نیب این ماژیک معمولاً دارای نوک اسکنه ای است که جوهر را بر روی سطح انتقال داده و به ماژیک امکان می دهد خطوط نازک و ضخیم ایجاد کنند. دلیلی اصلی استفاده از این ماژیک ها قابلیت پاک شوندگی سریع آنها بر روی سطوح صیقلی و وایت بردی است.

ماژیک وایت برد یکبار مصرف

در بیشتر مکان ها برای نوشتن و علامت گذاری روی تخته وایت برد از ماژیک وایت برد یکبار مصرف استفاده می شود. فاکتور رشد این نوع ماژیک در بازار به دلیل تقاضای رو به رشد بخش آموزش، بخش اداری و شرکتی است. در شرکت شیدکو ماژیک های یکبار مصرف در رنگهای مختلف موجود هستند و در مقایسه با سایر برند های ماژیک های وایت برد، از کیفیت بالایی برخوردارند.

ماژیک قابل شارژ (refillable)

در بعضی از مکان های آموزشی و اداری برای سهولت دسترسی به ماژیک وایت برد، ترجیح بر استفاده از ماژیک های قابل شارژ است. این ماژیک ها دارای مخزنی هستند که درب آن در هنگام نیاز میتواند به راحتی باز شده و مخزن با جوهر پر شود. ماژیک وایت برد شارژی در شرکت شیدکو به همراه قوطی حاوی جوهر با کیفیت عرضه می شود.

ماژیک شیدکو

دید کاربردی به ماژیک وایت برد:

بازار جهانی ماژیک های تخته وایت برد بر اساس کاربرد به مدارس، مراکز آموزشی، دفاتر و ادارات و سایر موارد تقسیم می شود. درصد فروش این ماژیک ها در سالهای اخیر بر بازار کلی محصولات آموزشی تسلط داشته است. این را می توان به افزایش تعداد دانش آموزان در سراسر جهان نسبت داد که به امکانات آموزشی با زیرساخت ها و امکانات بهتر نیاز دارند. علاوه بر این، دولت ها برای بهبود آموزش مدارس از جمله ساخت مدارس جدید یا نوسازی مدارس قدیمی ابتکاراتی اتخاذ می کنند که باعث افزایش تقاضا برای ماژیک ها در سالهای تحصیلی آینده می شود.

عوامل رشد تقاضا برای ماژیک وایت برد:

• افزایش تقاضا برای ماژیک های وایت برد در بخش آموزش به دلیل قیمت مقرون به صرفه و سهولت استفاده
• افزایش تقاضا از سوی بخش اداری و شرکتی به عنوان راهی موثر برای برقراری ارتباط یا تبلیغ یک نام تجاری
• افزایش استفاده از ماژیک وایت برد بدلیل محبوبیت روزافزون پروژه های فریلنسری و شخصی
• افزایش عرضه ماژیک های وایت برد در فروشگاه های آنلاین جهت دسترسی آسان به آنها

مشخصه های ماژیک وایت برد شیدکو

در سالیان متعدد تجربه و سابقه شرکت شیدکو در تولید ماژیک های وایت برد، پارامترهای خاصی مورد توجه تیم تحقیق و توسعه این شرکت قرار گرفته اند که می توان آنها را به چند دسته مختلف طبقه بندی و آنها را بررسی کرد:

• ساختار ظاهری

با مدرن شدن دکوراسیون فضاهای آموزشی و اداری، سلیقه افراد نیز عوض شده است، آنها ترجیح به استفاده از تجهیزات مدرن و شیک دارند. از جمله این تجهیزات می توان به وایت برد و ماژیک آن اشاره کرد. ماژیک وایت برد شیدکو دارای ساختار ظاهری منحصر به فرد است که باعث زیبایی ظاهری و خوش دست بودن آن شده است. در بهینه سازی این محصول ، حجم مخزن ماژیک با استفاده از تکنولوژی روز جهان افزایش یافته است که این امر باعث شده گرماژ جوهر بالا رفته و حجم بیشتری از جوهر در ماژیک وایت برد شیدکو ذخیره گردد تا موجب افزایش طول نوشتاری آن شود. درب ماژیک نیز به گونه ای طراحی شده که با دو مرحله فشار به طور کامل بسته می شود. این امر کمک به جلوگیری از باز ماندن درب و آسیب احتمالی به کیفیت جوهر ماژیک می شود. بررسی ماژیک شیدکو

• نیب ماژیک

هنگام انتخاب ماژیک، شکل و فرم ظاهری نیب آن، و ضخیم و یا نازک بودنش از خصوصیات مد نظر کاربر برای استفاده های خاص او میباشد. قسمت نوک یا نیب ماژیک های شرکت شیدکو تولید شده از الیاف فشرده بسیار با کیفیت هستند که در دو فرم سرتخت و سرگرد تولید می شوند. نیب این ماژیک ها ضخامت متوسط دارند و برای انواع کاربردهای آموزشی، اداری و ارائه مطالب مناسب هستند. ماژیک های سرتخت شیدکو دارای قسمتی اریب در بخش انتهایی نیب هستند که کمک به زیبا نویسی و یا ریز نویسی مطالب میکند. از طرف دیگر ماژیک سر گرد شیدکو با دارا بودن قسمت نیب با قطر متوسط، باعث ایجاد ضخامت مناسب و یکسان بودن نوشته ها میشود. الیاف استفاده شده در تولید نیب ماژیک شیدکو دارای تراکم بالا هستند که به مرور زمان و با فشار دست دفرمه نمی شوند. این الیاف همچنین قابلیت انتقال کامل و آسان جوهر از مخزن بر روی سطح را دارند.

• جوهر

جوهر ماژیک از مهمترین بخش‌ های یک ماژیک است که منجر به کار برد صحیح و عملکرد اصولی یک ماژیک میشود. در شرکت شیدکو از فرمول خاصی برای تولید جوهر ماژیک استفاده شده است که طول نوشتاری ۱۴۰۰تا ۱۵۰۰ متر را دارد. این طول نوشتاری دو برابر دیگر ماژیک ها است و از حاصل سال ها تلاش تیم تحقیق و توسعه این شرکت بدست آمده است. جوهر این ماژیک ها در چهار رنگ مشکی، قرمز، سبز، آبی تولید می شوند که بسیار پر رنگ و نوشته ها از فواصل دور به راحتی قابل مشاهده هستند. از دیگر خصوصیات جوهر این ماژیک ها می توان به غیر سمی و بدون بو بودن آن به دلیل فرمولاسیون خاص مواد موجود در آن اشاره کرد. رنگدانه های جوهر این ماژیک به خوبی با درصد کمی چربی موجود در جوهر به حالت محلول در آمده اند و ذرات ریز پودر مانند را بعد از استفاده بر روی سطح تابلو از خود بر جا نمی گذارند. قابلیت پاک شوندگی آسان جوهر ماژیک وایت برد شیدکو باعث تمایز این ماژیک از دیگر برندها شده است.

بررسی نهایی

خصوصیات مطلوب ماژیک وایت برد شیدکو مانند رعایت اصول ارگونومی در تولید آنها، بهینه سازی و افزایش حجم جوهر، تنوع در رنگ، قابلیت تولید نیب ماژیک ها به صورت گرد و تخت، باعث تبدیل شدن برند شیدکو به برندی شناخته شده و معتبر در بازار محصولات آموزشی شده است. تیم تحقیق و توسعه این شرکت مفتخر به عرضه محصولی با کیفیت، مطابق با استانداردهای روز جهان با استفاده از تکنولوژی روز دنیا می باشد. برای سفارش پک های ماژیک وایت برد شیدکو دررنگ های متعدد، جهت مصارف آموزشی و اداری، همین امروز با شرکت شیدکو تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش سریع

  1. فرم را پر کنید
  2. دکمه ثبت سفارش را بزنید
  3. منتظر تماس کارشناس فروش شیدکو باشید