در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

طراحی آسان تر با میز نور مهندسی شیدکو

فهرست مطالب

میز نور مهندسی شیدکو

بررسی میز نور شیدکو برای نقشه کشی

میز نور وسیله ای برای مشاهده و بررسی عکس یا آثار هنری، طرح های گرافیکی دارای جزئیات، نقشه ها و پلن های معماری ومهندسی در تقریبا تمامی رشته های مهندسی، معماری، طراحی ، هنر، گرافیک، نساجی و دیگر رشته ها است. می توان گفت میز نوریک شکل افقی از یک لایت باکس ایستاده است که از طریق یک پوشش شفاف بر روی سطح میز و چراغ های فلورسنت که گرمای بسیار کمی از خود ساطع می کنند، از قسمت زیر، نور یکنواختی را برای سوژه فراهم می کند.چنین میزی اساساً جعبه ای است که حاوی لوله های بسیار نازک فلورسنت است که با ورقه شیشه ای یا پلاستیکی شفاف پوشانده شده است. نور روشن از طریق صفحه ی زیرین میز بر روی سطح تابش می کند. این فناوری به وضوح جزئیات برای بازتولید تصویر با کیفیت بالا، مانند انتقال دیجیتال رسانه ها از قبیل عکس وفیلم و یا بررسی جزئیات طرح ها و پلن ها و انجام اصلاحات را فراهم می نماید.

خرید آنلاین میز نور شیبدار شیدکو

اساساً یک لایت باکس که روی پایه ها نصب شده و با یک شیشه مات پوشیده شده است، میز نور نامیده می شود. میز نور در بسیاری از موارد دیگر نیزکاربرد دارد، مثلا به واضح تر دیده شدن اشیاء طبیعی مانند برگ ها و حشرات در مباحث مربوط به درس زیست شناسی کمک می کند. هنرمندان ممکن است از این نوع میز برای مشاهده اسلایدهای آثار هنری، به سرعت و بدون نیاز به تنظیم اسلاید پروژکتوراستفاده کنند.
میزهای نور برای روی هم قرار دادن نقشه ها و پلن ها، مقایسه نقاشی های قدیمی با طراحی های جدید و همچنین کارهایی مانند مرتب سازی اسلایدهای عکس هم عالی هستند. هر معمار، انیماتور، خوشنویس یا مهندس، اهمیت میز نور را می داند و آن را بعنوان یک ابزار عالی برای کمک به انجام کارها به شیوه ای مدرن در محل کار خود دارند. میزهای نوری بزرگ برای کاربری حرفه ای ساخته شده اند که در بسیاری از محیط های کاری معماری، مهندسی و ساخت و ساز مفید هستند .

آیا میزنور برای نقشه کشی مناسب است؟

برای دانستن پاسخ این سوال بهتر است به برخی از ویژگی های ضروری این دومیز که از نیاز کاربران آنها نشات گرفته است، بپردازیم.

ابعاد میز

ابعاد یک میز نور نسبت به فضای در دسترس هر فرد در محیط تحصیلی یا کاری انتخاب می شود. تولید کنندگان این نوع میز ها سعی در تولید آنها در ابعاد متنوع جهت سهولت انتخاب کرده اند. یکی از این شرکت ها شرکت شیدکو است که ابعاد متنوعی از میز نقشه کشی را جهت تناسب با محیط در دسترس در فضای کاری یا تحصیلی تولید کرده است.

وزن میز

یک میز نور علاوه بر داشتن کیفیت ساخت، باید دارای وزنی بسیار مناسب جهت سهولت جابجایی در فضای تحصیلی یا کاری برای مهندسان، معماران و طراحان می باشد. میزهای نور تولید شده در شرکت شیدکو دارای وزنی بسیار مناسب هستند که به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشند.

میز نور و مهندسی شیدکو

شیب و ارتفاع قابل تنظیم

میز نور با کیفیت باید دارای ارتفاع مناسب از سطح زمین و تولید شده مطابق با اصول ارگونومی بدن باشد تا در حین استفاده باعث فشار و درد در کمر و شانه ها نشود. میز نور تولید شده در شرکت شیدکو مطابق با اصول ارگونومی بدن انسان تولید شده است که در استفاده های متعدد و طولانی مدت هیچگونه آسیبی به کمر وشانه ها وارد نخواهد آورد. ارتفاع این میز ها نیز از طریق پیچ های تعبیه شده بر روی بدنه آنها به راحتی قابل تنظیم می باشد.

سهولت مونتاژ و دمونتاژ

علاوه بر داشتن وزنی مناسب، یک میز نورمرغوب باید به سهولت قابل مونتاژ و دمونتاژ شدن باشد، چرا که یک مهندس یا معمار باید بتواند به راحتی میز را مونتاژ کرده و درمحل کار یا تحصیل خود قرار دهد. در صورت نیاز به جابجایی آن به مکان دیگر نیز میز باید به راحتی قابل دمونتاژ و حمل باشد. میزهای شرکت شیدکو قابلیت مونتاژ ودمونتاژ بسیار ساده حتی به صورت تک نفره را دارند.

کیفیت متریال

میز نور تجهیزی است که باید دارای بهترین کیفیت باشد تا با یک بار سرمایه گذاری برای خرید آن بتوان تا سال های متمادی آن را در محل تحصیل یا کار استفاده کرد. در شرکت شیدکو اسکلت میز از پروفیل بسیار محکم ساخته شده که دارای رنگ کوره ای با کیفیت می باشد. سطح میز نیز از صفحه مات و ضد خش ساخته شده که نامتخلخل و مسطح است. لامپ های فلورسنت به کار رفته در قسمت باکس میز دارای طول عمر زیاد برای استفاده های طولانی مدت می باشند که ضمن ایجاد روشنایی متعادل، گرمای بسیار کمی از خود ساطع می کند که باعث ایجاد مشکل نخواهد شد.

ویژگیی های اصلی میز نور و میز شیبدار نقشه کشی شیدکو

در شرکت شیدکو تقریبا همه ی این ویژگی ها بین میزهای نور و میزهای نقشه کشی مشابه هستند. بنابراین با انتخاب یک میز نور با ابعادی متناسب جهت استفاده در حیطه ی تحصیلی یا کاری خود می توانید از آن برای نقشه کشی نیز استفاده کنید و از نور ایجاد شده در قسمت زیرین سطح میز برای مشاهده ی کامل جزئیات نقشه ها و پروژه های خود بهره ببرید.

انواع کاربرد میز نور شیدکو

میزهای نور به دلیل تطبیق پذیری و کاربرد در زمینه های مختلف در رشته های متنوع بسیار مورد تقاضا هستند. میزهای نور درصنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند، زیرا استفاده از آنها به یک هدف محدود نمی شود. میزهای نور با کیفیت به گونه ای ساخته شده اند که باعث می شوند افراد برای مدت طولانی از آنها استفاده کنند و بتوانند از سرمایه گذاری خود نهایت استفاده را ببرند. این میزهای نور علاوه بر استفاده در رشته های مهندسی و معماری، اغلب توسط انیماتورها و کاریکاتوریست ها نیز استفاده می شود.

سخن پایانی

برای همه ی حرفه ای ها، میزهای نور شرکت شیدکو که با کیفیت عالی و در سایزهای مختلف در دسترس هستند، بسیار مفید هستند، زیرا به کاربر اجازه می دهند در حین انجام کار به راحتی بر روی صندلی مخصوص میز نشسته و بر کل سطح میز به سهولت دسترسی داشته باشند. این میز ها تولید شده از بهترین متریال طبق اصول ارگونومی جهانی بدن انسان هستند که صرفه ی اقتصادی نیز دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر از میزهای شیدکو با کارشناسان فروش این شرکت گفتگو کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش سریع

  1. فرم را پر کنید
  2. دکمه ثبت سفارش را بزنید
  3. منتظر تماس کارشناس فروش شیدکو باشید