در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

انواع کاربرد وایت برد آلفا شیدکو + خرید آنلاین وایت برد

فهرست مطالب

وایت برد آلفا شیدکو

بررسی کامل تخته وایت برد آلفا شیدکو

شیدکو، تولیدکننده معروف و متخصص در زمینه تجهیزات آموزشی از جمله انواع تخته وایت برد، نسل دوم از سری تخته وایت برد های خود را با نام مدل آلفا به مارکت تجهیزات آموزشی معرفی کرده است. این تابلو به‌سرعت در مؤسسات، مراکز آموزشی و فضاهای اداری محبوبیت پیدا کرده و به یکی از پرفروش‌ترین وایت بردهای شیدکو تبدیل شده است. در این بررسی جامع، دلایل محبوبیت بی‌نظیر آن را بررسی می‌کنیم و به ویژگی‌های منحصربه‌فردی می‌پردازیم که تابلو وایت برد آلفا را به یک انتخاب استثنایی تبدیل می‌کند.

قسمت‌های تشکیل‌دهنده تابلو وایت برد آلفا

هر تابلوی وایت برد از اجزایی تشکیل شده است که فقط برخی از آنها قابل‌مشاهده هستند و مابقی در استحکام و طول عمر تابلو نقش دارند. تابلوی وایت برد آلفا از قسمت‌های مختلفی تشکیل شده است که می‌توان به ورق MDF، ورق گالوانیزه وایت بردی، ورق فلزی متصل در قسمت پشت تابلو، زهوارهای محافظ تابلو و قسمت‌های تعبیه شده در چهارگوشه تابلو برای مخفی‌کردن جای پیچ‌ها اشاره کرد. بیایید نگاهی دقیق‌تر به این اجزا داشته باشیم و آنها را با ذره‌بین تخصصی خود بررسی کنیم. نتیجه این بررسی را می‌توانید در این فایل ویدئویی نیز مشاهده کنید.

بررسی تخصصی سطح وایت برد آلفا

مهم‌ترین قسمت یک تابلوی وایت برد که آن را به تابلویی باکیفیت تبدیل می‌کند، سطح تابلو است. در شرکت شیدکو سطح تابلو، برای دوام و ماندگاری بهتر، از ورق گالوانیزه وارداتی با خاصیت وایت بردی ساخته شده است. این ورق در مقابل استفاده‌های متعدد خاصیت وایت بردی خود را از دست نمی‌دهد و دچار سائیدگی و فرسایش نیز نخواهد شد.
ویژگی دیگر این سطح، همان‌طور که سطح صیقلی ورق گالوانیزه در ذهنتان تداعی شده، صاف و یکنواخت بودن سطح تابلو است. نامتخلخل بودن سطح و پوشش رنگ یکنواخت سطح تابلو، باعث قابلیت پاک‌شوندگی بسیار عالی آن شده است. چرا که ذرات ریز رنگ‌دانه‌های جوهر در حفره‌های میکروسکوپی سطح تابلو گیر نمی‌افتند، در واقع حفره‌ای بر روی سطح وجود ندارد که باعث تجمع ذرات جوهر و کثیف ماندن تابلو شود. این مشکل را می‌توان در بسیاری از تابلوهای بی‌کیفیت و ارزان‌قیمت موجود در بازار دید.
و اما خاصیت مغناطیسی سطح وایت برد آلفا، این خاصیت باعث استفاده چندمنظوره و وسیع تر از تابلو در محیط های آموزشی، ادرای و حتی شخصی شده است. ورق گالوانیزه ای که از آن برای ساخت تابلو استفاده می شود، دارای قابلیت مغناطیسی است. زمانی را به یاد دارید که اطلاعات مهمی را بر روی برگه نوشته‌اید و زمان کافی برای انتقال اطلاعات بر روی تابلو نداشته‌اید؟ یا اگر یک معلم هستید، قصد نشان‌دادن عکس یا نوشته‌هایی به دانش‌آموزان خود را داشته‌اید؛ اما نمی‌دانستید آن را چگونه در مقابل دیدشان قرار دهید؟ با مغناطیسی بودن سطح وایت برد آلفا با این مشکل قدیمی خداحافظی کنید. چرا که می‌توانید با مگنت‌های رنگارنگ هر چیزی را که دوست دارید بر روی سطح تابلو نصب کنید. با استفاده از قابلیت مغناطیسی، می‌توانید فضای کاری خود را منظم نگه دارید و اطمینان حاصل کنید که اطلاعات ضروری همیشه در دسترس هستند.

بررسی ضخامت و ابعاد وایت برد آلفا

تیم تحقیق و توسعه (R&D) شرکت شیدکو با بررسی تقاضای کاربران، رنج وسیعی از ابعاد برای تابلوی وایت برد آلفا را طراحی و تولید کرده است. این تابلوها در ابعاد مختلف، از 40*30 سانتی‌متر تا 100*120 سانتی‌متر قابل‌تولید هستند. این رنج ابعاد به شما امکان می‌دهد اندازه‌ای را انتخاب کنید که به بهترین وجه با نیازهای خاص و فضای موجود شما مطابقت دارد.
نکته جالب درمورد وایت برد مدل آلفا این است که از سایز 30*40 تا سایز 50*70 این مدل تابلو به‌صورت دوطرفه است، بدین معنی که یک طرف تابلو وایت برد و طرف دیگر آن گرین برد گچی است. این ویژگی و استفاده چندمنظوره از وایت برد آلفا باعث جذابیت آن برای بچه‌ها شده است.
در ابعاد دیگر تابلو، یعنی تابلوهای با ابعاد 60*90 تا 100*120، قسمت پشت تابلوها محافظت شده توسط ورق فلزی است. این ورق ضمن افزایش استحکام تابلو، باعث عدم آسیب یا ایجاد موج در ورق MDF تابلو می‌شود. در قسمت جلوی این سایز تابلوها نیز قسمتی به‌عنوان جای ماژیک تعبیه شده است.
وایت برد مغناطیسی آلفا دارای ساختاری محکم با ضخامت 2 سانتی‌متر در هر ابعادی است. این ضخامت باعث وزن مناسب تابلو و استفاده و نصب راحت آن در هر محیطی شده است و می‌توان گفت یکی از دلایل محبوبیت تابلو است.

تخته وایت برد برای مدرسه

بررسی تخصصی زهوار تابلوی آلفا

زهوار یا چهارچوب تابلو نقش مهمی در زیبایی و همچنین استحکام و دوام بخش‌های دیگر تابلو از جمله ورق MDF و ورق وایت برد تابلو دارد. زهوار وایت برد آلفا از آلومینیوم آنادایز شده بادوام ساخته شده است که ضدزنگ و مقاوم است. طراحی بسیار شیک و مدرن این تابلوها به همراه قسمت‌های تعبیه شده در گوشه‌های آن که طراحی هوشمندانه پیچ مخفی هستند، این وایت برد را به گزینه‌ای ایده‌آل برای محیط‌های مدرن آموزشی و اداری تبدیل کرده است.

چرا وایت برد آلفا را انتخاب کنیم؟

وایت برد آلفا به دلیل ویژگی‌های متمایز خاص خود می‌تواند به اولین انتخاب برای خرید تبدیل شود. بعضی از این ویژگی‌ها در ادامه بیان شده‌اند.

• انعطاف پذیری و سازگاری

طیف گسترده‌ای از اندازه‌های موجود برای وایت برد مغناطیسی سازگاری آن را با محیط‌های مختلف تضمین و نیازهای مختلف را برآورده می‌کند. فرقی نمی‌کند از آن در کلاس درس، دفتر یا محیط خانه استفاده کنید، می‌توانید اندازه‌ای را انتخاب کنید که تجربه نوشتن و مشاهده بهینه را فراهم کند و مطابق با نیازهای خاص شما باشد.

• دوام و طول عمر

مواد باکیفیت به‌کاررفته در ساخت وایت برد مدل آلفا دوام و عملکرد طولانی‌مدت را تضمین می‌کند. با ضخامت 2 سانتی‌متری و ورق گالوانیزه وایت بردی، پایداری و مقاومت در برابر سایش را تضمین و آن را به یک سرمایه‌گذاری قابل‌اعتماد برای سال‌های آینده تبدیل می‌کند. طول عمر استثنایی آن، همراه با سهولت نگهداری، تخته وایت برد مغناطیسی آلفا را به انتخابی ایده‌آل برای کاربردهای مختلف تبدیل می‌کند.

• مقرون‌به‌صرفه بودن

ماهیت دوطرفه بودن سایزهای کوچک این تابلو و رنج وسیع ابعاد، وایت برد آلفا را به یک راه‌حل مقرون‌به‌صرفه تبدیل می‌کند. تطبیق‌پذیری آن و امکان استفاده از ابعاد بالاتر به‌صورت متحرک، به شما امکان می‌دهد استفاده از آن را به حداکثر برسانید و آن را با موقعیت‌های مختلف تطبیق داده و ارزش بهینه برای سرمایه گذاری خود را تضمین کنید.

نتیجه گیری

وایت برد آلفا یک مدل تخته وایت برد بسیار پرطرفدار با قیمتی مناسب است که برای طیف وسیعی از اهداف آموزشی و کاری تولید شده است. ظاهر مدرن آن در کنار کیفیت و ماندگاری بالا آن را به گزینه‌ای ایده آل برای هر مکان اداری و آموزشی تبدیل کرده است. ابعاد بزرگ‌تر وایت برد آلفا را می‌توان به طور مؤثر در کلاس‌های درس برای آموزش و یادگیری و همچنین در شرکت‌ها و ادارات استفاده کرد. از ابعاد کوچک‌تر آن که دوطرفه (وایت برد و گرین برد) هستند نیز برای افزایش انگیزه بچه‌ها به تمرین دروس و یا بازی و تعامل با همسن و سالان آنها می‌توان استفاده کرد. سرمایه‌گذاری برای خرید وایت برد مغناطیسی آلفا به معنای باز کردن دنیایی از امکانات برای ارتباطات، سازماندهی کارآمد و همکاری جذاب است.
برای خرید وایت برد آلفا، پس از مشاهده اطلاعات این مدل تابلو در وب‌سایت شیدکو، ابعاد موردنظر خود را انتخاب و فرم موجود در وب‌سایت را کامل و ثبت کنید. پس از تماس کارشناسان فروش شیدکو با شما، خرید خود را نهایی کنید. با وایت برد آلفا همین امروز فضای کاری خود را متحول کنید!

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش سریع

  1. فرم را پر کنید
  2. دکمه ثبت سفارش را بزنید
  3. منتظر تماس کارشناس فروش شیدکو باشید