در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

ماژیک ساخت ایران با جوهر آلمانی + خرید آنلاین

فهرست مطالب

ماژیک وایت برد شیشه ای

عوامل موثر در کیفیت جوهر ماژیک

کیفیت یک ماژیک وایت برد برای ارتقای تجربه تدریس و نگارش در محیط‌های آموزشی و کسب و کارها بسیار اهمیت دارد. از جمله عواملی که در تعیین کیفیت ماژیک وایت برد تأثیر می‌گذارد، نوع و کیفیت جوهر مورد استفاده است. در این مقاله، به بررسی عوامل موثر در انتخاب ماژیک وایت برد و همچنین استفاده از جوهر آلمانی در تولید ماژیک وایت برد خواهیم پرداخت تا بهترین انتخاب برای ارتقای کیفیت آموزش و ارائه را شناسایی کنیم.

هنگام خرید ماژیک وایت برد چه عواملی را در نظر بگیریم؟

هنگام خرید ماژیک مخصوص تخته وایت برد، چندین فاکتور مهم باید در نظر گرفته شود تا از انتخاب مناسب اطمینان حاصل شود. در این قسمت این عوامل مهم را بررسی خواهیم کرد.

1. رنگ جوهر:

ماژیک‌های وایت برد در رنگ‌های مختلفی وجود دارند که مشکی، آبی، قرمز و سبز رایج‌ترین آنها هستند. رنگی را انتخاب کنید که مطابق با ترجیحات شما بوده و روی تخته وایت برد شما قابل مشاهده باشد.

2. اندازه نوک ماژیک:

ماژیک‌های تخته وایت برد در اندازه‌های مختلف نوک مانند ریز، متوسط و درشت موجود هستند. اندازه نوک انتخابی شما به سطح جزئیات و ضخامتی که در نوشته یا نقاشی‌های خود می‌خواهید بستگی دارد.

3. شکل نیب ماژیک:

ماژیک‌های وایت برد به صورت سرگرد یا سر تخت در اندازه‌های متفاوت تولید می‌شوند. می‌توانید به تناسب نیاز و هدف استفاده از ماژیک، بهترین انتخاب را داشته باشید. ماژیک وایت برد شیدکو با جوهر آلمانی

4.طول عمر:

طول عمر ماژیک را در نظر بگیرید. برخی از ماژیکها قابل شارژ هستند که در دراز مدت می‌تواند مقرون‌به‌صرفه و سازگار با محیط زیست باشد.

5.کیفیت جوهر:

اطمینان حاصل کنید که ماژیک‌های وایت برد دارای جوهر با کیفیتی هستند که به آرامی بدون لکه‌شدن جریان داشته و قابلیت پاک‌شوندگی خوبی نیز دارد.

6.ایمنی و شهرت برند:

اگر قصد دارید از ماژیک‌های تخته وایت برد در یک محیط آموزشی استفاده کنید، مطمئن شوید که برای کودکان غیرسمی و ایمن هستند. برندهای معتبر اغلب ماژیک‌های قابل اعتمادتری را با کیفیت ثابت تولید می‌کنند. خواندن نظرات یا دریافت توصیه‌ها می‌تواند به شما در انتخاب یک برند معتبر کمک کند.

7. سازگاری با سطح:

اطمینان حاصل کنید که ماژیک‌هایی که انتخاب می‌کنید با نوع تخته وایت برد یا سطحی که قصد استفاده از آنها را دارید، سازگار هستند. برخی ماژیک‌ها ممکن است روی سطوح خاص بهتر عمل کنند.

8. شدت استفاده:

در نظر بگیرید که چقدر از ماژیک‌ها استفاده می‌کنید. برای استفاده سنگین و طولانی مدت، ماژیک‌هایی که برای دوام و طول عمر بالا طراحی شده‌اند، انتخاب بهتری هستند. به یاد داشته باشید که ترجیحات شخصی و موارد خاص استفاده ممکن است بر انتخاب ماژیک‌های وایت برد تأثیر بگذارد. ایده خوبی است که چند گزینه مختلف را امتحان کنید تا مشخص شود کدام یک برای نیازهای نوشتاری یا طراحی شما مناسب است. بهتر است از برندهای مشهوری که از جوهرهای باکیفیت مانند جوهر آلمانی در تولید ماژیک وایت برد خود استفاده می‌کنند، خریداری کنید.

جوهر آلمانی ماژیک: استاندارد کیفیت و پایداری

جوهر آلمانی به‌عنوان یکی از معروف‌ترین و با کیفیت‌ترین جوهرهای مورد استفاده در ماژیک وایت بردهای ایرانی شناخته می‌شود. این نوع جوهر به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود جایگاه خاصی در بازار به دست آورده است. به‌عنوان مثال در این جوهر درصد کمی از روغنی مخصوص وجود دارد که برخلاف الکل، در معرض هوا سریع تبخیر نمی‌شود. استفاده از این روغن باعث نرم و روان‌شدن جوهر، انتقال بهتر جوهر از مخزن ماژیک به قسمت نیب و افزایش ماندگاری ماژیک خواهد شد. برخی از دیگر ویژگی‌های استفاده از این جوهر در ماژیک‌های وایت برد عبارت‌اند از: طول نوشتاری عالی ماژیک شیدکو

• پاک‌شوندگی عالی

یکی از ویژگی‌های برجسته جوهر آلمانی در ماژیک وایت برد، قابلیت پاک‌شوندگی عالی آن است. این جوهر به طور کامل از روی سطح تابلو پاک می‌شود، به طوری که هیچ اثری از نوشتار قبلی بر روی سطح تابلو باقی نمی‌ماند. این ویژگی اهمیت زیادی در محیط‌های آموزشی دارد، زیرا امکان استفاده مکرر از تابلوها را فراهم می‌کند.

• عدم به جا ماندن رنگدانه‌ها

یکی دیگر از ویژگی‌های بارز استفاده از جوهر آلمانی در تولید ماژیک وایت برد، عدم به جا ماندن رنگدانه‌های جوهر بر روی سطح تابلو است. این به این معناست که هنگام پاک‌کردن نوشتار یا طراحی‌های قبلی، رنگ‌ها به جا نمی‌مانند و سطح تابلو یکپارچه به نظر خواهد رسید. این ویژگی باعث زیبایی و تمیزماندن سطح تابلو و استفاده آسان از آن درمحیط‌های آموزشی می‌شود.

• طول نوشتاری بیشتر

جوهر آلمانی به‌عنوان یک جوهر با دانسیته بالا شناخته می‌شود. با استفاده از این جوهر، می‌توانید برای مدت زمان طولانی‌تر و به صورت پررنگ‌تر بر روی تابلو بنویسید. این ویژگی برای معلمان، مدیران و ارائه‌دهندگان مطالب آموزشی بسیار مهم است، زیرا به آن‌ها امکان می‌دهد تا مفاهیم پیچیده را بهتر توضیح دهند و توجه دانش‌آموزان و شنوندگان را به خود جلب کنند.

استفاده شیدکو از جوهر آلمانی در تولید ماژیک وایت برد

شرکت شیدکو به‌عنوان یکی از پیشروهای تولید ماژیک وایت برد در ایران، از جوهر آلمانی برای تولید ماژیک‌های خود استفاده می‌کند. این انتخاب با توجه به مزایای زیاد جوهر آلمانی به‌عنوان یک استاندارد کیفیت برای محصولات، نشان از تعهد به ارائه محصولات با کیفیت بالا در این شرکت دارد. استفاده از جوهر آلمانی در ماژیک‌های شیدکو باعث شده که جوهر این ماژیک‌ها بدون بو، غیر سمی، پررنگ و با دوام باشد. علاوه بر این پس از پاک‌شدن از روی تابلو هیچ‌گونه رنگدانه جوهر از ماژیک باقی نخواهد ماند. استفاده از این نوع جوهر علاوه بر افزایش طول عمر تابلو، باعث می‌شود که اگر سهوا درب ماژیک برای مدت زمانی باز ماند، کیفیت جوهر آسیب نبیند. چرا که این جوهر درصد کمی روغن در خود دارد که برخلاف الکل، در مقابل جریان هوا به سرعت تبخیر نخواهد نشد.
نتیجه‌گیری
انتخاب جوهر آلمانی برای استفاده در ماژیک وایت بردهای ایرانی تأثیر بسیار مثبتی بر کیفیت این محصولات دارد. از پاک شوندگی عالی و عدم به جا ماندن رنگدانه‌ها گرفته تا امکان نوشتن بیشتر و بهتر، همه این ویژگی‌ها باعث می‌شوند که ماژیک‌های وایت برد حاصل از جوهر آلمانی تجربه بهتری برای کاربران ایجاد کنند. شرکت شیدکو که همواره شرکتی نوآور در تولید انواع تجهیزات آموزشی مانند ماژیک وایت برد، تابلوی وایت برد و انواع صندلی‌های محصلی بوده است، از جوهر آلمانی در تولید ماژیک‌های وایت برد خود بهره می‌برد. برای مشاوره و خرید ماژیک باکیفیت از برند شیدکو، کافی است پس از مشاهده کاتالوگ محصولات در وب‌سایت شیدکو، با شماره‌های این شرکت تماس گرفته و سفارش خود را به ثبت برسانید. لذت نوشتن را با ماژیک وایت برد شیدکو تجربه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش سریع

  1. فرم را پر کنید
  2. دکمه ثبت سفارش را بزنید
  3. منتظر تماس کارشناس فروش شیدکو باشید