ماژیک وایت برد با جوهری آلمانی

فهرست مطالب

ماژیک وایت برد ساخت ایران

با روزهای تابلوهای گچی گرد آلود خداحافظی و به شکوه تابلوهای وایت برد سلام کنید. این روزها تابلو وایت برد به یکی از لوازم اصلی ادارات ، مدارس و خانه‌ها تبدیل شده و ماژیک های وایت برد را به لوازمی ضروری تبدیل کرده‌است.
در کلاس درس، معلمان از انواع ماژیک وایت برد رنگی برای آموزش استفاده می کنند و در محل کار، کارمندان و مدیران از آنها برای انتقال سریع ایده ها درجلسات استفاده می کنند. مدرسان و مدیران برای نگه داشتن توجه مخاطبانش از ماژیک های رنگی برای نوشتن بهره می برند و بچه هانیزعاشق نقاشی کردن و نوشتن با ماژیک های وایت برد رنگی بر روی تخته های وایت برد هستند. ماژیک های وایت برد برای جلسات طوفان فکری در دفاتری با دیوارهای شیشه‌ای و همچنین نوشتن بر روی تابلوهای شیشه‌ای، پنجره‌ها و آینه‌ها ایده‌آل هستندورنگ‌ صاف و واضح را بدون هیچ گونه رگه یا خط های اضافی روی شیشه برجا می‌گذارند.

کاربرد ماژیک های وایت برد شیدکو

ماژیک وایت برد شیدکو نه تنها روی تابلوهای وایت برد، بلکه بر روی طیف وسیعی از سطوح غیر متخلخل مانند شیشه به نرمی می نویسند، اما چیزی که ماژیک های وایت برد شیدکو را در صدر فهرست استفاده کاربران قرار می دهد استفاده از جوهرتولید شده با تکنولوژی آلمان است که غیر سمی و بدون بو می باشد، سریع خشک می شود و بدون جاگذاشتن هیچ اثری حتی بعدازچند روز به راحتی از سطح پاک می شود. طیف رنگی متنوع و بی نظیر ماژیک های وایت برد شیدکوشامل رنگ های قرمز، آبی، سبز،مشکی،صورتی،آبی کمرنگ،قهوه ای و نارنجی است که طول نوشتاری بسیار بالایی دارد، به همین دلیل باعث استفاده دراز مدت از ماژیک های شیدکو در دانشگاه ها، مدارس، ادارات و کلیه ی مراکزآموزشی وصرفه جویی اقتصادی می شود.

انواع ماژیک وایت بردشیدکو

ماژیک وایت برد شیدکو در دونوع سرگرد و سرتخت تولید می شوند، اما ویژگی بسیار مهم این ماژیک ها ضخیم بودن سر(نیب)ماژیک ها است که از متریال عالی ساخته شده و باعث ضخیم تر شدن خط نوشتاری می شود، بنابراین نوشتار به صورت بزرگ دیده می شود و از فاصله دور نیز قابل خواندن است. انتقال جوهر از فیلتر به سمت نیب، به راحتی و آرامی انجام می شود و جوهر بصورت یکسان درتمام قسمت های نیب پخش می شود. ماژیک های وایت برد شیدکو در هنگام استفاده طولانی مدت کمرنگ نمی شوند، این امر برپایه تلاش واحد تحقیق و توسعه (R&D) و در نتیجه ی سالها تحقیق و تلاش تیم تولیدی شیدکو صورت پذیرفته است.

ماژیک وایت برد شیدکو

کیفیت عالی فیلتر و نیب ماژیک

فیلترماژیک در انتقال جوهر از مخزن به نیب (سر) ماژیک، نقش مهمی ایفا می کند .فیلترهای ماژیک وایت بردشیدکو مجموعه ای از الیاف اکریلیک هستند که به صورت کاملاً منظم در کنار یکدیگر قرار گرفته اند. متخصصان حرفه ای شرکت شیدکو توانسته اند الیاف اکریلیک را با بالا ترین کیفیت طراحی کنند که موجب تخلیه کامل جوهر ماژیک از مخزن تا نیب شده و تمام جوهر به سر ماژیک منتقل شود

طراحی منحصر به فرد ماژیک وایت برد

در طراحی ماژیک های وایت بردرنگی شیدکو از اصول ارگونومی جهانی استفاده شده است که گرفتن ماژیک در دست را بسار آسان نموده و در استفاده های طولانی مدت برای نوشتن، دست احساس خستگی نخواهد داشت.اگردرب ماژیک های وایت برد شیدکو بطور کامل بسته نشده باشد، جوهرآن به آسانی خشک نمی شود، اما با اینحال درب ماژیک به گونه ای طراحی شده که براحتی با فشار بسیار کم بطور کامل بسته می شود.

استفاده از رنگ های مختلف

اگر شما معلمی خوش ذوق و عاشق حرفه‌تان هستید، ترجیح می دهید از رنگ های متفاوت ماژیک های وایت برد بر روی تابلو استفاده کنید تا ضمن جذاب ترکردن نوشته ها برای دانش آموزانتان، نکات مهم را با رنگ متفاوت به آنها نشان داده و توجه آنها را بر روی تابلو ودرس موردنظر نگه دارید. و یا اگر جلسه ای با کارمندان و یا همکارانتان دارید می توانید از رنگ های مختلف ماژیک های وایت برد برای عنوان کردن مباحث مختلف استفاده کنید.

شرکت شیدکو مشتری مداری را سرلوحه ی تصمیمات خود قرارداده است و با ارزیابی نظرات کاربران تجهیزات آموزشی خود که اغلب دانشجویان، مدرسان، مدیران و کارفرمایان عزیز می باشند اقدام به تطبیق تمامی محصولات خود با نظرات و نیازهای مشتریان خود می کنند. بدیهی ست که شرکت شیدکو با جمع آوری متخصصان در هرحیطه از مراحل تولید محصولات توانسته است جزئی بهترین تولیدکنندگان کلیه تجهیزات ضروری مدارس، دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی باشد و با تسهیل گری استفاده از امکانات آموزشی در امر پیشرفت جامعه بسیار موثرواقع شود.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *