در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

تخته وایت برد آلفا، تابا و کلاسیک چه تفاوت هایی دارند؟

فهرست مطالب

تفاوت 3 مدل از پرطرفدارترین تخته وایت برد های شیدکو

آیا یکی از کاربران پروپا قرص تابلو وایت برد هستید که به دلیل استفاده از تابلوهای متفاوت در محل کار یا منزل خود، با انواع مدل ها و سایز های تابلو های تولید شده آشنایی دارند؟ یا شاید از جمله افرادی هستید که تنها تفاوت تخته وایت برد های گوناگون را فقط در ابعاد و سایز آن ها می دانید؟ در هر صورت با ما همراه باشید تا به بررسی چند مدل مختلف از تابلوهای وایت برد شرکت شیدکو بپردازیم:

تابلوهای وایت برد شیدکو

شرکت شیدکو یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان تجهیزات آموزشی در ایران می باشد که همواره به بررسی تقاضا و نیازهای مشتریان و کاربران تابلوهای وایت برد، که اکثر آنها مدیران کارخانجات و شرکت ها و همچنین مدیران مراکز آموزشی مانند دانشگاه و مدارس هستند، پرداخته است. تیم تحقیق و توسعه این شرکت به این نتیجه رسیده است که تابلوهای وایت برد باید با ابعاد و مدل های مختلف تولید شوند تا قابلیت پوشش دادن کل تقاضای بازار را داشته باشد. از این رو در شرکت شیدکو تابلوهای وایت برد در چهار مدل کلاسیک، آلفا، تابا و دلتا با ابعاد متنوع تولید می شوند. تابلوی دلتا از کوچکترین سایز تابلوهای وایت برد می باشد که استفاده های خاص شخصی را در بر میگیرد. به همین دلیل در این مقاله صرفا به بررسی ویژگیهای سه مدل تابلوی کلاسیک، آلفا و تابا می پردازیم چرا که این تابلوها کاربردهای متنوع تری دارند و دررنج ابعاد متفاوتی تولید می شوند.

مقایسه تابلو وایت برد کلاسیک ، آلفا و تابا

در ادامه این تابلوها از لحاظ ویژگی های مختلف با یکدیگر مقایسه خواهند شد و به بررسی تفاوت های آنها خواهیم پرداخت.

1) تفاوت از لحاظ ابعاد قابل تولید

• در شرکت شیدکو، تابلوهای وایت برد کلاسیک از سایز 60*90 تا سایز122* 250 قابل تولید هستند. این رنج از ابعاد بسیار متنوع و دارای بزرگترین سایز تابلوی قابل تولید در این شرکت می باشد.
• ابعاد قابل تولید تابلوی آلفا در شیدکو از 30*40 سانتیمتر تا 100*120 سانتیمتر می باشد ونکته ی جالب دیگر درباره این مدل تابلو این است که این تابلوها در سایزهای ۳۰ در ۴۰، ۴۰ در ۶۰ و ۵۰ در ۷۰ بصورت یکطرف وایت برد و طرف دیگر گرین برد گچی تولید میشوند.
• تابلو وایت برد مدل تابا در شیدکو، از رنج 30*40 تا رنج 100*200 سانتی متر ساخته می شود که میتواند رنج وسیعی از کاربردها را در بر بگیرد.

2) تفاوت از نظر ضخامت

• تابلو وایت برد مدل کلاسیک با ضخامت سه و نیم سانتی متر در شرکت شیدکو قابل تولید است که در رنج تابلوهای وایت برد بیشترین ضخامت را دارد و می توان به عنوان سنگین ترین و با دوام ترین تابلو از آن یاد کرد.

• تابلوی وایت برد مدل آلفا با ضخامت 2 سانتیمتر قابل تولید است که ضخامتی مناسب برای یک تابلو در این رنج می باشد.
• در این شرکت تابلوی وایت برد تابا با ضخامت 1 سانتی متر تولید می شود.


خرید تخته وایت برد

3) تفاوت از نظر طراحی زهوار

• تابلوهای کلاسیک دارای زهواری ساخته شده از آلومینیوم هستند که در چهار گوشه ی آنها ضربه گیری لاستیکی تعبیه شده لست. این قسمت که دو رنگ و مثلثی شکل است، محلی برای مخفی کردن پیچ های اتصال می باشد.
• تابلوی مدل آلفا نیز دارای طراحی متفاوت در گوشه های تابلوی وایت برد می باشد که متناسب با ضخامت این مدل تابلو و با طراحی منحصر به فرد بعنوان ضربه گیر و محلی برای اختفای پیچ نصب تابلو به شمار می رود.
• تابلوی وایت برد مدل تابا به دلیل ضخامت کمتر، زهواری با ضخامت کمتر و لاستیک ضربه گیر با شکلی متفاوت نسبت به سایر تابلوها دارد.

4) تفاوت در کاربردها

• تابلوهای وایت برد مدل کلاسیک شیدکو به دلیل تنوع رنج ابعاد و همچنین ضخامت و استحکام آن ها دارای کاربرد های زیادی می باشند. از بزرگترین سایز آن ها برای استفاده در سالن های کنفرانس و همایش، تالارها اتاق های بزرگ مخصوص میتینگ، کلاس های پرجمعیت مدارس و دانشگاه‌ها می توان نام برد. از دیگر سایز های این مدل تابلو نیز می توان در کلاسهای متوسط مدارس و آموزشگاه ها استفاده کرد که گزینه بسیار مناسبی برای استفاده های طولانی مدت، به صورت نصب شده بر روی دیوار یا نصب شده بر روی پایه تابلو وایت برد می باشند.
• تابلوهای تابا که در سایزهای کوچک تا متوسط در شرکت شیدکو طراحی و تولید می شوند، می‌توانند در کلاس های نه چندان بزرگ مدارس و مراکز آموزشی بکار برده شوند. در زمانی که نیاز به اضافه کردن یک تابلوی سبک و با ضخامت کم در کلاس وجود دارد این مدل تابلو می تواند گزینه ی مناسبی باشد. کوچکترین سایز این تابلو ها را نیز می توان برای استفاده در منزل برای تمرین های درسی دانش آموزان و سرگرم کردن کودکان یا استفاده به عنوان پلنر شخصی و کمک به یادآوری اطلاعات و جزئیات استفاده کرد.
• تابلوی وایت برد مدل آلفا تابلوهای وایت برد آلفا در آموزشگاه ها، مدارس غیرانتفاعی و مهد کودک ها کاربرد بیشتری دارد . این مدل تابلو می‌تواند در مغازه ها، کافی شاپ ها و همچنین در منزل نیز مورد استفاده قرار گیرد. تابلوهای دو طرفه آلفا بعنوان هدیه برای دانش آموزان مناسب است که می تواند باعث افزایش اشتیاق آنها به تمرین درسی در منزل از طریق استفاده همزمان از تابلوی وایت برد و گرین برد باشد.

نکته پایانی

تابلوهای تولید شده در شرکت شیدکو با هر مدل و هر ابعادی، از بهترین متریال و مطابق با استانداردهای روز جهان تولید می شوند. سطح همه این تابلو ها ساخته شده از ورقی با کیفیت است که در استفاده های متعدد و مداوم خاصیت وایت بردی خود را از دست نمی دهد. این تابلوها همچنین از خاصیت مغناطیسی برخوردار می باشند که می توانند علاوه بر استفاده شدن به عنوان سطحی صاف و یکدست برای نوشتن، جهت چسباندن عکس ها، یادداشت ها و تجهیزات آموزشی نیز مورد استفاده قرار بگیرند. جنس زهوار کلیه تابلوها از آلومینیوم بادوام و ضد خراش است و در قسمت پشت تابلو نیز دارای ورق فلزی برای کمک به افزایش استحکام تابلو می باشند. سایزهای متنوعی از این مدل تابلوها قابل نصب بر روی پایه متحرک چرخدارجهت استفاده ی آسان تر وجابجایی بین مکان های مختلف یک ساختمان می باشند. برای گرفتن اطلاعات بیشتر و مشاوره جهت انتخاب بهترین تابلوی وایت برد از نظر ابعاد و مدل، همین امروز با شماره های تماس شرکت شیدکو تماس حاصل فرمایید و با کارشناسان فروش شیدکو صحبت کرده و سفارش خود را به ثبت برسانید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش سریع

  1. فرم را پر کنید
  2. دکمه ثبت سفارش را بزنید
  3. منتظر تماس کارشناس فروش شیدکو باشید