در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

وایت برد کلاسیک شیدکو چه ویژگی هایی دارد؟

فهرست مطالب

بهترین انتخاب برای مدرسه و دانشگاه

شرکت شیدکو برندی معتبر و شناخته شده در بازار تجهیزات آموزشی ایران است که تابلوهای وایت برد خود را در چهار مدل کلاسیک، آلفا، تابا و دلتا تولید می‌کند. تخته وایت برد کلاسیک شیدکو از اولین تابلوهای تولیدشده در این شرکت است که به دلیل ویژگی‌های منحصربه‌فردشان، امروزه در مدارس، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی کشور شناخته شده هستند. اگر مایل به دانستن دلیل شهرت تابلو وایت برد کلاسیک شیدکو هستید، در این مقاله با ما همراه باشید.

تخته وایت برد کلاسیک شیدکو: یک انتخاب برتر برای محیط آموزشی و کاری

تابلو کلاسیک شیدکو یکی از محکم‌ترین تابلوهای وایت برد موجود در مارکت‌های تجهیزات آموزشی ضروری است. در این بخش با ویژگی‌های این تابلو که آنها را از دیگر تابلوها متمایزمی کنند، آشنا می‌شویم.

• ضخامت 3.5 سانتیمتری زهوار تابلو کلاسیک

تخته وایت برد کلاسیک تابلویی با ضخامت بالا است که طول عمر و ماندگاری زیاد این تابلو را باعث می‌شود. دلیل استحکام این تابلو ضخامت 3.5 سانتی‌متری زهوار تابلو است. البته همان‌طور که می‌دانیم این ضخامت مرتبط با ضخامت ورق MDF باکیفیت تابلو است که از قسمت پشت تابلو نیز توسط ورق فلزی حمایت می‌شود. این ضخامت باعث شده تابلوی کلاسیک شیدکو به‌عنوان تابلویی با ماندگاری بسیار بالا در کلاس‌های دانشگاه‌ها و مدارس و مراکز آموزشی شناخته شود.

• رنج وسیع ابعاد وایت برد کلاسیک

ازآنجاکه وایت برد کلاسیک شیدکو بسیار پرطرفدار است، تیم تحقیق و توسعه این شرکت اقدام به تولید رنج وسیعی از این مدل تابلو کرده است تا بتواند نیازکاربران را رفع کند. تابلوهای وایت برد کلاسیک از سایز 60*90 تا سایز122* 250 در شیدکو قابل تولید هستند. بنابراین متناسب با فضای موجود در کلاس یا دفاتر اداری در شرکت‌ها می توان این تابلو را با ابعاد دلخواه انتخاب کرد و از مزایای استفاده از آنها بهره مند شد.

تخته وایت برد کلاسیک شیدکو

• سطح مغناطیسی تابلو وایت برد کلاسیک

وایت برد کلاسیک دارای سطحی مغناطیسی است که می‌تواند استفاده چندمنظوره از تابلو را برای کاربران آن فراهم کند. چه چیزی بهتر از داشتن تابلویی با ابعاد بزرگ و محکم که سطح نوشتاری وسیع با قابلیت مغناطیسی را ارائه می‌دهد؟
در کلاس‌هایی که تابلو کلاسیک شیدکو در آنها وجود دارد می‌توان از وسایل کمک‌آموزشی مگنتی نیز بر روی تابلو استفاده کرد. یا بخشی از تابلو را به نوشتن و آموزش اختصاص داد و بخش دیگر را با تصاویر، چارت‌ها و یادآورهایی که با استفاده از مگنت‌های رنگی بر روی تابلو چسبانده می‌شوند، تزیین و از آنها استفاده کرد.
مزیت دیگری که مغناطیسی بودن سطح دارد این است که می‌توان تخته‌ پاک‌کن یا ماژیک‌های مگنت دار را به‌راحتی برای تابلو چسباند.

• طراحی زهوار بسیار شیک تابلو کلاسیک

وایت برد کلاسیک شیدکو با استفاده از زهواری بسیار زیبا و مدرن، با به‌کاربردن آلومینیوم اکستروژن و آنادایز شده ساخته شده است. این زهوار ضمن فراهم‌کردن استحکام لازم برای تابلو، دارای قسمت‌هایی در چهارگوشه تابلو برای مخفی‌کردن پیچ اتصال به دیوار است. این قسمت‌ها باعث زیباتر شدن ظاهر تابلو و تطبیق آنها با هر مکان رسمی و اداری می‌شوند. تابلوی مقاومی را تصور کنید که بر روی دیوار قرار دارد؛ اما هیچ‌گونه اثری از جای پیچ برای اتصال بر روی آن وجود ندارد و کاملاً به زیبایی محیط کمک می‌کند.
وایت برد سایز بزرگ

• امکان استفاده به‌صورت متحرک

یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده تابلوی کلاسیک، امکان استفاده از آن به‌صورت متحرک است. می‌توان این تابلوها را بر روی پایه وایت برد چرخ‌دار نصب کرد و آن‌ را به مکان دلخواه منتقل کرد. مثلا در برخی از کلاس‌ها که قبلاً تابلوی گرین برد گچی یا وایت برد قدیمی بر روی دیوار آن نصب شده است، اما به دلیل عدم وجود فضای کافی نیاز به سطح نوشتاری بیشتری دارند، می‌توان تابلوی کلاسیک را به‌صورت متحرک استفاده کرد. با این روش علاوه بر افزایش سطح نوشتاری می‌توان تابلو را در هر گوشه از کلاس یا دفتر کار قرارداد و از مزایای آن بهره برد.

نتیجه‌گیری

تخته وایت برد کلاسیک شیدکو ابزاری عالی برای ارتباط و یادگیری است. همان‌طور که گفته شد تابلوهای کلاسیک از محکم‌ترین تابلوهای موجود در بازار هستند. این نوع تابلو در سایز بزرگ تولید می‌شود، بنابراین برای کلاس‌هایی با ابعاد بزرگ‌تر و یا استفاده در سالن‌های کنفرانس و همایش، وایت برد کلاسیک بهترین گزینه است. اما از سایزهای کوچک‌تر آن هم می‌توان در دفاتر کار، شرکت‌ها و اداره‌جات و همچنین در منزل به‌صورت نصب شده بر روی دیوار و یا به‌صورت تابلوی متحرک چرخ‌دار استفاده کرد.

نحوه خرید تابلو وایت برد کلاسیک

راحت‌ترین روش خرید اینترنتی وایت برد کلاسیک مشاهده ابعاد این تابلو و بررسی اطلاعات فنی آن در وب‌سایت رسمی شرکت شیدکو است. پس از آن می‌توانید از طریق تماس با کارشناسان فروش شرکت شیدکو خرید خود را نهایی کنید. اما روش دیگری نیز وجود دارد: بسیاری از مارکت پلیس‌ها و فروشگاه‌های آنلاین معتبر در ایران عرضه‌کننده محصولات شیدکو به‌ویژه تابلوی کلاسیک هستند. با اعتبارسنجی این فروشگاه‌ها نیز می‌توانید تابلو وایت برد کلاسیک را در ابعاد دلخواه خود از آنها تهیه کنید.
اگر نیاز به محصولات جانبی مانند ماژیک وایت برد، تخته پاک‌کن، مگنت و دیگر تجهیزات مانند پایه متحرک وایت برد دارید، تمامی این اقلام را یکجا سفارش دهید تا ظرف چند روز پس از نهایی کردن سفارشتان، پک کامل تجهیزات نوشتاری را در محل خود تحویل بگیرید. برای خرید محکم‌ترین تابلو وایت برد ایران با قیمتی مقرون‌به‌صرفه همین امروز اقدام نمایید.
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش سریع

  1. فرم را پر کنید
  2. دکمه ثبت سفارش را بزنید
  3. منتظر تماس کارشناس فروش شیدکو باشید