در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

خرید آنلاین تخته وایت برد شیدکو + معرفی مدل ها

فهرست مطالب

خرید تخته وایت برد

خرید آنلاین وایت برد آسان تر از همیشه

اگر از رانندگی به سمت مرکز خرید و ترافیک خیابان‌ها برای خرید تجهیزات آموزشی مورد نیازتان خسته شده اید، در این مقاله روشی آسان برای خرید انواع تجهیزات آموزشی، به ویژه تخته وایت برد را به شما معرفی خواهیم کرد. هر کسب و کار و بیزینسی به فراخور کاربرد تابلو، از یک یا چند تابلو وایت برد برای تسهیل امور بهره می‌برد. با گرایش نوین به خرید آنلاین لوازم مورد نیاز، خرید تابلوی وایت برد نیز به‌صورت آنلاین جهت صرفه‌جویی در وقت و هزینه انجام می‌شود. اگر تمایل به دانستن نحوه خرید تابلو وایت برد آنلاین دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

روش های متفاوت خرید

هنگام تصمیم به خرید کالایی خاص، روش های متفاوتی را جهت مشاهده نمونه های آن محصول در برندها و ابعاد گوناگون انتخاب می کنیم. برای دانستن قیمت محصول یا تجهیز موردنظرمان، نیاز به دانستن حدود قیمت آن از منابع مختلف و مقایسه قیمت ها با یکدیگر داریم. در این قسمت روش های گوناگون خرید معرفی شده اند.

• خرید از فروشگاه ها به صورت حضوری

از مرسوم ترین روش های خرید کالاها و اقلام مورد نیاز در زندگی روزانه، خرید به صورت مراجعه حضوری به مغازه ها و فروشگاه های ارائه دهنده آن محصول است. در این حالت می توانید به چند مغازه سر زده و اجناس را از لحاظ ظاهری با یکدیگر مقایسه کنید، تنوع محصولات را ببینید و محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. مثلا برای انتخاب تابلو وایت برد می توان ابعاد و ضخامت تابلوها را بصورت حضوری دید و از بین آن ها انتخاب کرد.

• خرید از مارکت‌پلیس ها

مارکت‌پلیس پلتفرم آنلاینی است که در آن فروشنده های مختلفی محصولات خود را برای فروش به نمایش گذاشتند. مسئول مارکت‌پلیس فضایی را فراهم کرده است تا فروشندگان مختلف بتوانند در ازای پرداخت مبلغی، محصولات خود را در آن بفروشند و خرید و فروش از این طریق تسهیل شود. مارکت‌پلیس های آمازون و علی بابا از نمونه های این پلتفرم ها هستند که با سرچی ساده، امکان مشاهده محصولات مختلف و مقایسه آنها برای خریداران فراهم می شود.

• خرید از فروشگاه های آنلاین

در چند دهه اخیر، خرید از فروشگاه های آنلاین در بین مردم ترند شده است. بسیاری از کسب وکارها محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش می رسانند. بعضی افراد نیز بدون داشتن فروشگاه معمولی حضوری، صرفا از طریق فروشگاه آنلاین و تبلیغات، محصولات متنوعی را به فروش می رسانند. ثبت سفارش در این فروشگاه ها از طریق پنل های مرتبط صورت می پذیرد و نحوه پرداخت از طریق پرتال پرداخت و یا پس از تحویل گرفتن کالا در محل خریدار انجام می شود.

• خرید آنلاین از تولید کننده

یکی از روش هایی که از طریق آن تولیدکنندگان ، محصولات مختلف خود را به فروش می رسانند، فروش به صورت آنلاین است. می توان با مراجعه به وبسایت این تولیدکنندگان، عکس، کاتالوگ و مشخصات محصولات آن تولیدکننده را بررسی کرد. سپس به صورت آنلاین یا تلفنی سفارش را ثبت کرد و از طریق پست یا روش های مرسوم دیگر، اقلام سفارش داده شده را تحویل گرفت.

مزایا و معایب هر روش خرید

هر روش خریدی مزایا و معایبی دارد که خریدار باید از این موارد به خوبی آگاه باشد تا بتواند تصمیم درستی برای خرید محصولات مورد نظر خود بگیرد. برای خرید تابلوی وایت برد، این روش ها و نکات مثبت و منفی آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید تا بتوانید بهترین روش خرید را انتخاب کنید. برخی از این موارد در این بخش بررسی می شوند.
تخته وایت برد شیدکو آنلاین

– مزایا و معایب خرید وایت برد از فروشگاه های حضوری

با مراجعه حضوری به مغازه های لوازم التحریر و فروشگاه¬های تجهیزات آموزشی، می توان مدل های تابلو وایت برد موجود در آن مغازه را از نزدیک دید. امکان بررسی دقیق تر ابعاد و ضخامت تابلو وایت برد نیز در این حالت وجود دارد. از معایب مراجعه حضوری جهت خرید تابلو وایت برد می‌توان به عدم تنوع تابلوهای موجود در آن مغازه اشاره کرد. هر فروشگاهی صرفاً تعدادی تابلو با ابعاد مختلف را موجود دارد. مراجعه حضوری به فروشگاه های مختلف می تواند باعث اتلاف وقت و هزینه برای رفت و آمد به یک یا چند مغازه و معطل ماندن در ترافیک بشود.

– مزایا و معایب خرید وایت برد از مارکت‌پلیس ها

خرید از مارکت‌پلیس‌ها می تواند امکان مشاهده محصولات متنوع در رنج قیمت های وسیعی را به خریداران بدهد. برای خرید تابلوی وایت برد، اگر در مارکت‌پلیس های آنلاین سرچی ساده انجام دهیم، بازار وسیعی از انواع تابلو وایت برد با مدل ها و برندهای مختلف را در پیش روی خود خواهیم دید. در نگاه اول این تنوع محصولات می تواند از مزایای خرید از مارکت‌پلیس‌هاباشد. اما در مرحله بعد پس از کمی سرچ دچار سردرگمی خواهیم شد. چرا که در مارکت‌پلیس‌ها نمی توان متوجه شد که کدام فروشگاه، صرفا فروشنده (تامین کننده) و کدام یک تولیدکننده وایت برد است. محصول کدام فروشگاه برندی معتبر و ماندگار برای وایت برد است و کدام یک عرضه کننده وایت بردی با کیفیت پایین تر می باشد.

– مزایا و معایب خرید وایت برد از فروشگاه های آنلاین

خرید وایت برد از فروشگاه های آنلاین می تواند باعث صرفه جویی در وقت و هزینه رفت آمد به فروشگاه برای خرید تابلو شود. علاوه بر این، خرید وایت برد از فروشگاه های آنلاین امکان دسترسی ۲۴ ساعته و مشاهده تنوع محصولات را برای خریدار فراهم می کند. اما عدم امکان بررسی دقیق خصوصیات ظاهری وایت برد از جمله ضخامت، جنس سطح وایت برد و عدم بررسی دقیق ابعاد تابلو در هنگام خرید و امکان رخ دادن اشتباه در ارسال کالا توسط فروشگاه، می تواند از معایب خرید آنلاین باشد.

– مزایا و معایب خرید وایت برد از تولید کننده

اگر برای خرید تابلو وایت برد به سراغ وب‌سایت تولیدکنندگان این محصول برویم، می توانیم به راحتی محصولات آن تولید کننده را از طریق مشاهده عکس محصولات یا دانلود کاتالوگ آنها در اختیار داشته باشیم. سپس آنها را با یکدیگر مقایسه و یکی را انتخاب کنیم. از معایب این روش می توان به محدود بودن وایت بردهای تولیدشده توسط یک تولیدکننده اشاره کرد. هر تولیدکننده‌ای وایت بردهای مخصوص به خود بارنج ابعاد محدودی را تهیه و تولید می کند.

خرید آنلاین وایت برد شیدکو از فروشگاه های معتبر

شرکت شیدکو یکی از تولید کنندگان برتر انواع تجهیزات آموزشی به ویژه تابلوی وایت برد در ایران است. وایت بردهای شیدکو رنج وسیعی از ابعاد را در چهار مدل کلاسیک، آلفا، تابا و دلتا با ضخامت های متفاوت ارائه می کند. امکان مشاهده کاتالوگ این مدل تابلوها هم از طریق وبسایت شرکت شیدکو و هم از طریق فروشگاه های معتبرکه محصولات این شرکت را به صورت آنلاین ارائه می کنند، قابل تهیه است.
به طور کلی، خرید از یک فروشگاه معتبر می تواند راهی مناسب و قابل اعتماد برای خرید طیف گسترده ای از محصولات از فروشندگان باشد. برای خرید آنلاین وایت برد شیدکو از فروسگاه های آنلاین، فقط مطمئن شوید که یک فروشنده معتبر را برای خرید خود انتخاب کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش سریع

  1. فرم را پر کنید
  2. دکمه ثبت سفارش را بزنید
  3. منتظر تماس کارشناس فروش شیدکو باشید