در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

بهترین انتخاب برای خرید تخته وایت برد

فهرست مطالب

بهترین برند تخته وایت برد ایران را بشناسید

برای سال‌های متمادی، تخته‌های سیاه در کلاس‌ های درس و اتاق‌ های جلسات و ادارات تجهیز همه‌ جانبه ‌ای بودند. با این حال، نگرانی در مورد آلرژی به گرد و غبار گچ و سایر شرایط مرتبط ، به آرامی جای خود را به استفاده از تخته های مغناطیسی داد. مطالعه‌ ای که در سال 2011 توسط دو محقق هندی انجام شد، نشان داد که اگرچه تولید گرد و غبار گچ کم است و ماهیت سمی ندارد، اما می‌تواند برای افراد مبتلا به آلرژی و مشکلات تنفسی مضر باشد. در واقع، در طی یک دوره زمانی، این گرد و غبار می تواند باعث مشکلات تنفسی و سوزش چشم شود. همچنین مشکلاتی در مورد کثیفی و گرد و غبار تولید شده با استفاده از گچ وجود داشت که لباس ها، دست ها و سایر سطوح را کثیف می کرد. با توجه به این موضوع، جای تعجب نیست که استفاده از وایت برد مغناطیسی هم در ادارات و هم در مدارس و دانشگاه ها بسیار رایج شده است.

کاربردهای وایت برد مغناطیسی

وایت بردهای مغناطیسی که نسل جدید تابلو وایت بردهای معمولی هستند، کاربردهای متنوعی را به کاربران خود ارائه می کنند. با ما همراه باشید تا با این کاربردهای متفاوت آشنا شویم:

1. استفاده از وایت برد مغناطیسی برای آموزش

استفاده متداول از تخته های دارای خاصیت مغناطیسی در کلاس های درس است که جایگزین تخته های گچی سنتی می شود. معلمان از تخته های وایت برد به عنوان ابزار کمک آموزشی و ارائه استفاده می کنند. این تابلوها ابزارهای آموزشی عالی به ویژه برای دانش‌آموزان جوان ‌تر هستند و به معلمان اجازه می‌دهند علاوه بر نوشتن بر روی آنها، از حروف و الگوهای مغناطیسی به عنوان ابزاری برای درگیر کردن بچه‌ ها و کمک به یادگیری بهتر آنها استفاده کنند.

2. استفاده از تابلو برای اطلاعیه ها و ارائه ها

استفاده از تابلوهای مغناطیسی به جای تابلوهای نمدی یا چوب پنبه ‌ای سنتی به سازمان‌ها این امکان را می‌دهد که استفاده از لوازم اداری مانند منگنه‌ ها و پین ‌های فشاری را به حداقل برسانند. این کاربرد باعث می‌شود که تخته‌های مغناطیسی در دراز مدت انتخابی مقرون‌ به ‌صرفه باشند، زیرا به‌ جای قرار دادن اعلان‌های کاغذی، می ‌توان مستقیماً روی تخته نوشت یا اعلان‌ هایی را با آهنربا بر روی تابلو وصل کرد. تابلوهای مغناطیسی همچنین در جلسات و کنفرانس ها برای ارائه استراتژی و به اشتراک گذاری ایده ها استفاده می شوند.

3. استفاده از وایت برد برای اهداف تزئینی

در مدارس، ادارات و خانه ها می توان از تخته های مغناطیسی برای اهداف تزئینی اما کاربردی استفاده کرد. تخته های وایت برد مغناطیسی به طور یکسان به کودکان و بزرگسالان امکان نمایش آثار هنری، یادداشت ها، عکس ها و سوغاتی های مغناطیسی از سفر را می دهند. این تابلوها در ابعاد و مدل ‌های مختلف موجود می‌ باشند و می‌توانند با دکوراسیون منزل یا محل کار هماهنگ شوند.

4. قابلیت نصب متفاوت

وایت بردهای مغناطیسی برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. آنها را می توان برای تدریس و ارائه، به عنوان تابلوی اعلانات، به عنوان وسیله کمک آموزشی یا حتی به عنوان سازمان دهنده شخصی استفاده کرد. وایت بردهای مغناطیسی را می توان بر روی دیوار نصب کرد، بر روی پایه وایت برد متحرک قرار داد، یا به سادگی درکنار دیوار قرار داد.
تخته وایت برد

چه چیزی یک تخته وایت برد را مغناطیسی می کند؟

تخته وایت برد در مدارس، ادارات و خانه رایج است، اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه چیزی یک تخته وایت برد را مغناطیسی می کند؟ در حالی که تقریباً رایج است که آهنرباها به مواد غیرفلزی مانند پارچه، پلاستیک، شیشه و چوب نمی‌چسبند، اما می‌توان تصور کرد که تخته‌های وایت برد نیز یک ماده غیر فلزی هستند. با این حال، چیزی که باعث می شود آهنرباها به تخته وایت برد بچسبند، ورق فولادی زیر سطح بیرونی تخته وایت برد است. خواص مغناطیسی قوی فولاد همان چیزی است که تخته وایت برد را مغناطیسی می کند!

بهترین مارک تخته وایت برد مغناطیسی

کاربردهای متنوع تابلوی وایت برد مغناطیسی باعث افزایش روز افزون تقاضا برای این تجهیز آموزشی شده است. چرا که علاوه بر نوشتن بر روی این تابلوها، می توان از سطح مغناطیسی آنها برای چسباندن وسایل کمک آموزشی مانند فلش کارت و کیت های آموزشی استفاده کرد. علاوه بر این می توان در هنگام تدریس و ارائه ی مطالب، تصاویر را به راحتی با استفاده از مگنت های رنگارنگ بر روی سطح تابلو چسباند. برای انتخاب بهترین مارک تخته وایت برد مغناطیسی، برند شیدکو را بنا بر دلایلی که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد، به شما پیشنهاد میکنیم.

وایت برد مغناطیسی شیدکو

شرکت شیدکو یکی از تولید کنندگان با سابقه انواع تجهیزات آموزشی از جمله تابلو گرین برد، تابلو وایت برد معمولی و تابلو وایت برد مغناطیسی می باشد. تابلوهای تولید شده در این شرکت از بهترین متریال و مطابق با استاندارد های روز دنیا تولید می شوند. ویژگی های این تابلوها به طور مختصر در ادامه توضیح داده شده است:

• تنوع سایز

تابلو های وایت برد تولید شده در شرکت شیدکو دارای تنوع سایز از 20*30 سانتیمتر تا 122*250 سانتیمتر هستند. نسبت به نوع استفاده و فضای در دسترس برای نصب تابلو، میتوان سایز دلخواه را انتخاب کرد.

• تنوع مدل

یکی از افتخارات شرکت شیدکو در تولید یک محصول، به کار بردن تنوع در طراحی آن می باشد. این شرکت تابلوهای وایت برد مغناطیسی خود را در چهار مدل کلاسیک، آلفا، تابا و دلتا در رنج ابعاد گسترده ای طراحی و تولید کرده است. دلیل این امر در نظر گرفتن سلیقه و نظرات متفاوت کاربران و مشتریان شرکت و حصول رضایت آنها می باشد.

• طول عمر زیاد تابلو

در تولید تابلوی وایت برد مغناطیسی، شرکت شیدکو از ورق گالوانیزه ی مغناطیسی بعنوان سطح وایت برد استفاده کرده است. فلزی بودن این سطح علاوه بر داشتن خاصیت مغناطیسی، باعث افزایش طول عمر وایت برد در مقابل استفاده های مداوم می شود. زهوار و سایر اجزای تابلو نیز از بهترین و مقاوم ترین متریال تولید شده اند.

• یکنواختی سطح

سطح تابلوهای مغناطیسی شیدکو بصورت کاملا صاف و یکنواخت می باشند. نامتخلخل بودن سطح تابلو باعث افزایش شفافیت سطح، نوشتن و پاک شوندگی آسان آن می شود.

• نگهداری آسان

کیفیت تابلوهای وایت برد شرکت شیدکو بسیار زیاد است، بنابر این نیاز به شیوه های نگهداری خاصی ندارد. تنها در هنگام پاک کردن تابلو از تخته پاک کن های استاندارد استفاده شود. لکه های قدیمی بجا مانده بر روی سطح نیز نباید با استفاده از تخته پاکن زبر یا اسکاچ پاک شوند.

• قابلیت استفاده بصورت متحرک

تعداد و ابعاد زیادی از وایت بردهای شیدکو قابلیت نصب بر روی پایه متحرک را دارند. استفاده از تابلوهای وایت برد بصورت متحرک، کمک به جابجایی آسان تابلو بین کلاس ها یا اتاق های متعدد یک اداره می شود. می توان برای افزایش سطح نوشتاری در هنگام تدریس یا ارائه ی مطالب خاص، از تابلوی متحرک استفاده کرد. پایه وایت برد متحرک شیدکو را اینجا ببینید.

• انعکاس بسیار کم نور محیط

یکی از مشکلاتی که برای مخاطبان دراستفاده از تابلوهای وایت برد نامرغوب ممکن است پیش بیاید، انعکاس نور محیط بر روی سطح و ایجاد مشکل در دیدن نوشته ها است. سطح وایت بردهای مغناطیسی شیدکو، دارای درجه مات بودن مناسب است که تا حد امکان جلوی انعکاس بیش از حد نور بر روی سطح را میگیرد.

• قیمت مقرون به صرفه

قیمت تمام شده ی وایت برد مغناطیسی شیدکو، بسیار مناسب ومقرون به صرفه است. این تابلوها طول عمر بسیار بالایی دارند و تا چندین سال قابل استفاده در محیط های آموزشی هستند. چرا که سطح وایت بردی ومغناطیسی آنها به سادگی در صورت استفاده ی صحیح فرسوده نمی شوند.

سخن پایانی

شرکت شیدکو یکی از شرکت های معتبر و با سابقه در تولید انواع تجهیزات آموزشی است. تابلوهای وایت برد مغناطیسی این شرکت با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تولید می شود. همین امروز برای دیدن مدل ها و سایزهای متنوع تابلوهای مغناطیسی شیدکو با کارشناسان فروش این شرکت تماس گرفته و از مشاوره رایگان با آنها بهره مند شوید. در شیدکو علاوه بر تابلوی مغناطیسی، می توانید اکسسوری های دیگر از جمله ماژیک وایت برد، پایه متحرک وایت برد، مگنت، تخته پاک کن و اسپری مخصوص تابلوهای وایت برد را نیز تهیه کنید. شیدکو ، یک برند با ده ها محصول !
مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش سریع

  1. فرم را پر کنید
  2. دکمه ثبت سفارش را بزنید
  3. منتظر تماس کارشناس فروش شیدکو باشید