در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

تفاوت وایت برد تابا شیدکو و دلتا

فهرست مطالب

انواع مدل تخته وایت برد چه تفاوت هایی دارند؟

شاید برخی تصور کنند که تفاوت تابلوهای وایت برد صرفاً در سایز وایت برد می باشد. اما درواقع درهر شرکت تولید کننده ای که مدل های مختلفی از تابلوها را تولید می کند، هر مدل تابلو ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. در شرکت شیدکو که یکی از تولید کنندگان نوآور در زمینه ی تولید تجهیزات آموزشی می باشد، تابلوهای متنوعی در ۴ مدل کلاسیک، آلفا، دلتا و تابا طراحی و تولید می شوند. در این مقاله تابلوهای وایت برد مغناطیسی تابا و دلتا را از لحاظ ویژگی ها با یکدیگر مقایسه می کنیم.

مقایسه وایت برد مغناطیسی تابا با وایت برد مغناطیسی دلتا

دو تابلوی مدل تابا و مدل دلتا تفاوت هایی از لحاظ ظاهری با یکدیگر دارند که عبارتند از:

• سایز تابلو وایت برد

سایز بندی این دو تابلو دارای رنج متفاوتی هستند، به عبارت دیگر تنوع رنج تولید تابلوی تابا بیشتر از تابلوی دلتا است. اگراز لحاظ سایز بندی بخواهیم به مقایسه ی دوتابلوی تابا و دلتای شرکت شیدکو بپردازیم باید بگوییم که تابلوی تابا از رنج 30*40 تا رنج 100*200 سانتی مترتولید می شود. ولی تابلوهای دلتا در سایزهای کوچکتر یعنی 20*30 تا 50*70 سانتیمتر تولید می شوند که می توانید نسبت به نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

• ضخامت تخته وایت برد

درنگاه اول وقتی به مقایسه ی ظاهر دو تابلوی تابا و دلتا می پردازیم، شاید به سختی متوجه تفاوت در ضخامت این دو تابلوی وایت برد میشویم. در شرکت شیدکو تابلوی وایت برد تابا با ضخامت 1 سانتی متر تولید می شود درحالیکه تابلوی وایت برد دلتا با ضخامت کمی کمتر تولید می شود.

• تفاوت های ظاهری

با توجه به تغییرات دردنیای دفاتر مدرن و محل کار، شاهد گرایش به تابلوهای وایت برد با طراحی و رنگ زهوار متفاوت هستیم. تابلوهای وایت برد تابا و دلتا دارای طراحی زهواربا ظاهری متفاوت با یکدیگرهستند که می توان گفت یکی از مولفه های اصلی جهت تمایز ظاهر آنها از یکدیگر است.

• تفاوت در طراحی گوشه های تابلو وایت برد ها

در شرکت شیدکو طراحی زهوارهای دو مدل تابلوی تابا و دلتا با یکدیگر متفاوت هستند. از این لحاظ که تابلوی وایت برد تابا دارای چهار قسمت دو رنگ در گوشه های خود می باشد، در حالی که تابلوی دلتا دارای قسمتهای کوچک و مثلثی شکل در گوشه های خود است که اکثرا به صورت تک رنگ تولید می شود. اما هر دو تابلو دارای طراحی بسیارمنحصر به فرد و شیک برای مخفی نمایی محل اتصال پیچ و دارای قسمتی بعنوان پوشش پلاستیکی برای بستن بر روی پیچ جهت زیبا تر سازی ظاهر تابلو می باشند.

تفاوت ها در کاربرد دو مدل تابلوی تابا و دلتا

از دیگر تفاوت های تابلوهای وایت برد تابا و دلتا می توان به کاربرد متفاوت آنها اشاره کرد:

1. از آنجا که تابلوی مغناطیسی دلتا از رنج 20*30 سانتی متر در شیدکو قابل تولید است و در واقع کوچکترین سایز تابلوی موجود دراین شرکت است، می تواند بیشترین کاربرد را در استفاده های شخصی و همچنین برای دانش آموزان جهت تمرین تکالیف درسی و یا بازی و سرگرمی در خانه داشته باشد. اما کوچکترین سایز وایت برد تابا در ابعاد 30*40 سانتیمتر تولید می شود.

2. بزرگترین سایز تابلوی تابا تا سایز 100*200 سانتی متر در شرکت شیدکو تولید می شود که تابلوی بسیار مناسبی برای استفاده در کلاس های کوچک، تدریس آنلاین در منزل، استفاده در دفتر کار و اداره، یا قرار گرفتن در اتاق مدیریت جهت نوشتن وظایف کارمندان و یادداشت ها بر روی آن می باشد. در حالیکه بزرگترین سایز تابلوی وایت برد دلتا 50*70 سانتیمتر است که می تواند بهترین کاربرد را برای استفاده های شخصی یا کلاس های خصوصی داشته باشد.

خصوصیات کلی دو مدل تابلوی تابا و دلتا

حال که به بررسی تفاوت های دو مدل تابلوی تابا و دلتا پرداختیم، بهتراست خصوصیات کلی این دو تابلو را نیز مورد بحث قرار دهیم تا د رهنگام خرید بتوانیم با دیدی بازتر انتخاب کنیم.

• سطح تابلو های وایت برد تولید شده در شرکت شیدکو دارای خاصیت مغناطیسی می باشد. این سطح یا در واقع رویه تابلوهای وایت برد تولید شده از ورق گالوانیزه با خاصیت وایت بردی و مغناطیسی می باشد. هر دو مدل تابلو در کاربرد های متعدد خود می توانند علاوه بر استفاده به عنوان سطح نوشتاری، برای چسباندن کاغذها، یادداشت ها، عکس ها و دیگر موارد از طریق مگنت های رنگی نیز بکار برده شوند.

• زهوار این تابلوها در هر مدلی که باشند تولید شده از آلومینیوم بسیار باکیفیت هستند که دارای خاصیت ضد خراش جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی می باشد. در قسمت پشت این تابلوها نیز از فلزی با دوام برای حفاظت از ام دی اف تابلو استفاده شده است که به افزایش طول عمر مفید تابلو کمک می کند.

• سطح تابلو ها پوشیده شده از رنگی است که به طور یکنواخت و یکدست بر روی سطح کشیده شده است. سطح این تابلوها بسیار نرم و صیقلی بوده و نا متخلخل بودن آن باعث عدم به جا ماندن آثار جوهر ماژیک بر روی تابلوها و پاک شوندگی سریع و کامل آنها میشود.

• کیفیت تمامی متریال به کار رفته در تولید تابلوهای وایت برد مغناطیسی تابا و دلتا باعث رضایت کاربران و مشتریان این تابلوها از خرید آن ها می باشد. قیمت بسیار مناسب و رقابتی این محصولات باعث شده است که این تابلوها را بتوان تقریباً در هر مکانی اعم از آموزشی، اداری، تجاری و یا منزل یافت.

نکته ی پایانی

فراموش نکنید که طول عمر مفید یک تابلوی وایت برد به نحوه استفاده از آن نیز مرتبط است. بنابراین هرگز از پارچه های زبر یا وسایل نوک تیز برای تمیز کردن لکه های به جا مانده بر روی سطح تابلو وایت برد استفاده نکنید. همچنین برای پاک کردن تابلوی وایت برد هر نوع پاک ‌کننده‌ ای مانند پاک کننده های حاوی الکل با درصد بالا را نیز به کار نبرید. اکنون که با تفاوت های تابلوهای وایت برد تابا و دلتا آشنا شدیم و به بررسی خصوصیات مربوط به آنها و مقایسه شان با یکدیگر پرداختیم، میتوانیم نسبت به نیاز خود و فضای موجود در دسترسمان بهترین انتخاب را داشته باشیم. برای مشاوره جهت انتخاب و ثبت سفارش با تلفن های موجود در وب سایت تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش سریع

  1. فرم را پر کنید
  2. دکمه ثبت سفارش را بزنید
  3. منتظر تماس کارشناس فروش شیدکو باشید