در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

مزیت های وایت برد پایه دار شیدکو + خرید آنلاین

فهرست مطالب

چرا وایت برد پایه دار شیدکو را انتخاب کنم؟

اگر از کاربران تخته های وایت برد در مراکز آموزشی، دفاتر کاری یا در منزل هستید ولی همیشه در انتخاب مکانی برای نصب یا قراردادن تخته وایت برد با مشکل مواجه بوده‌اید، این مقاله برای شماست. کاربرد روزافزون انواع تابلوهای وایت برد شامل تابلوهای وایت برد معمولی، وایت بردهای مغناطیسی و وایت بردهای شیشه‌ای، و همچنین استفاده راحت از وایت بردها، باعث وجود این تابلوها تقریباً در هر مکانی شده است. با ما همراه باشید تا به بررسی کاربردهای پایه متحرک چندمنظوره بپردازیم.

کاربردهای تخته وایت برد پایه دار

وایت برد پایه دار، استندی است که امکان قراردادن انواع تابلوهای وایت برد را بر روی آن میسر می‌سازد. برترین ویژگی پایه متحرک چرخدار، امکان استفاده از آن برای جابه‌جایی راحت تابلوی وایت برد در مکان‌های مختلف یک کلاس یا اتاق، و انتقال آسان تابلو بین اتاق‌ها یا کلاس‌ها است. به‌عنوان‌مثال مدیری را در نظر بگیرید که در بخش‌های مختلف کارخانه یا اداره، قصد آموزش پرسنل خود را دارد. او می‌تواند به‌راحتی یک تابلو را در زمان برگزاری جلسه در کنار خود داشته باشد و پس از آن، تابلو را به مکان دیگری برای جلسات بعدی جابه‌جا کند. دیگر کاربردهای پایه متحرک وایت برد عبارت‌اند از:

• امکان استفاده در هر مکان

وایت بردهای معمولی مفید هستند، اما یک تخته وایت برد قابل‌حمل دنیایی از امکانات جدید و کاربردی را به روی شما باز می‌کند. به‌جای اینکه تخته وایت برد به دیوار نصب شود، داشتن یک تخته وایت برد مستقل که بتوان آن را چرخاند، راحتی و قابلیت حمل آسان را برای شما فراهم می‌کند.
تخته وایت برد پایه دار شیدکو

• افزودن تابلو به کلاس

در بعضی از کلاس‌های مدارس و دانشگاه‌ها، تابلوی گرین برد یا وایت برد قبلاً بر روی دیوار نصب شده است، اما شاید این تابلو کوچک یا قدیمی است و نیاز به داشتن فضای نوشتاری بیشتری وجود دارد. استفاده از وایت برد متحرک راه‌حل این مسئله است.

• امکان نزدیک‌کردن تابلو به مخاطبان

یکی از ویژگی‌های کاربردی استفاده از پایه وایت برد متحرک امکان نزدیک‌کردن تابلو به مخاطبان برای مشاهده بهتر نوشته‌ها، یا کاربرد گروهی تابلو است. به‌عنوان‌مثال در کلاس‌های بزرگ و پر جمعیت می‌توان تابلوی متحرک را برای تمرکز بیشتر دانش‌آموزان یا دانشجویان کمی به آنها نزدیک کرد.

• امکان تغییر شیب و زاویه وایت برد

نصب تابلو بر روی پایه متحرک این امکان را ایجاد می‌کند که شیب تابلو را طوری تنظیم کنیم که نور محیط بر روی تابلو منعکس نشود. این کار باعث کمک به مشاهده بهتر سطح تابلو و نوشته‌ها برای افراد حاضر در کلاس یا جلسه می‌شود.

وایت برد چرخدار

پایه متحرک چندمنظوره شیدکو

در شرکت شیدکو علاوه بر انواع تابلوهای وایت برد و گرین برد، پایه تابلو وایت برد نیز جهت پاسخ به نیاز متقاضیان و کاربران تابلوها طراحی و تولید می‌شود. کیفیت و دوام این تابلوها باعث سازگاری بالای این پایه‌ها جهت نصب هر نوع تابلویی شده است. در ادامه به برخی از ویژگی‌های این پایه‌ها اشاره شده است.

• استفاده چندمنظوره

از ویژگی‌های منحصربه‌فرد پایه وایت برد شیدکو، امکان نصب انواع تابلوها بر روی آن است. اگر صرفاً تابلوی وایت برد معمولی در دفتر کار خود دارید، یا دارای تابلوی وایت برد مغناطیسی هستید می‌توانید به‌راحتی آنها را بر روی پایه نصب کنید. خبر خوب دیگر امکان نصب وایت بردهای شیشه‌ای یا گلس بردها بر روی پایه متحرک شیدکو است.

• کیفیت متریال پایه متحرک

در تولید اسکلت این پایه‌ها، پروفیلی به کار برده شده است که بسیار محکم و دارای رنگ الکترواستاتیک کوره‌ای است. این رنگ بادوام باعث جلوگیری از ایجاد خط و خراش بر روی پایه در حین جابه‌جایی می‌شود. استحکام این تابلو باعث می‌شود که بدون نگرانی بتوان انواع تابلوی وایت برد بخصوص تابلو وایت برد شیشه‌ای را بر روی آن نصب کرد.

• سبک طراحی شیک

نوع طراحی پایه متحرک وایت برد در شرکت شیدکو بسیار شیک و مطابق با به‌روزترین طراحی‌های روز جهان است. استایل خاص پایه امکان استفاده از آن را در محیط‌های آموزشی و اداری فراهم کرده است. این پایه‌ها قابلیت تطبیق با چیدمان و دکوراسیونی را به‌راحتی دارا هستند.

• تنظیم شیب و ارتفاع تابلو

در دو طرف پایه متحرک شیدکو، پیچ‌هایی جهت تنظیم شیب و ارتفاع تابلو وجود دارد. این پیچ‌ها بسیار محکم و با دوام‌اند و به طور کاملاً محکم بسته می‌شوند. امکان تنظیم شیب و زاویه تابلو به افزایش دید مخاطبان کمک می‌کند. قابلیت تنظیم شیب در مکان‌هایی که انعکاس نور بر روی سطح گلس برد یا وایت برد باعث کاهش کیفیت دید می‌شود، بسیار کاربردی است.

• جابجایی آسان از طریق چرخ‌های با کیفیت

چرخ‌های نصب شده بر روی پایه متحرک شیدکو باعث حرکت روان و راحت پایه بر روی زمین می‌شوند. این چرخ‌ها از پلاستیک فشرده بسیار بادوام تولید شده‌اند. حرکت آسان پایه متحرک روی زمین هیچ‌گونه آثاری بر سطح زمین جا نمی‌گذارد و هیچ سروصدایی در حین حرکت پایه بر روی سطح ایجاد نخواهد شد.

• قیمت رقابتی و مقرون‌به‌صرفه

قیمت پایه متحرک شیدکو، با داشتن بالاترین کیفیت بسیار مقرون‌به‌صرفه است. با یک‌بار سرمایه‌گذاری‌کردن جهت خرید پایه متحرک شرکت شیدکو می‌توانید انواع تابلوهای وایت برد شیشه‌ای، غیر شیشه‌ای و معمولی خود را بر روی آن نصب کنید.

صحبت پایانی

با بررسی ویژگی‌های پایه متحرک چندمنظوره شیدکو، دلیل انتخاب این پایه برای تابلوهایمان را متوجه شدیم. چه چیزی بهتر از داشتن پایه‌ای چندمنظوره با قابلیت مونتاژ و دمونتاژ آسان که تا چندین سال همراه انواع تابلوهای وایت برد شیشه‌ای و معمولی ما باشد؟ این پایه‌های متحرک بسیار بادوام و باکیفیت هستند و می‌توان از آنها استفاده‌های چندمنظوره کرد. پس دیگر نگران عدم وجود فضا جهت قراردادن تابلوی وایت‌بردتان نباشید. اگر دارای هر نوع تابلوی وایت بردی مانند وایت برد شیشه‌ای یا مغناطیسی هستید، می‌توانید به‌آسانی با سفارش یک پایه متحرک چندمنظوره، دغدغه‌ی نصب تابلو بر روی دیوار را حل کنید. برای خرید پایه متحرک از برند معتبر و شناخته شده شیدکو همین امروز با این شرکت تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش سریع

  1. فرم را پر کنید
  2. دکمه ثبت سفارش را بزنید
  3. منتظر تماس کارشناس فروش شیدکو باشید