در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

بررسی مزایا و معایب صندلی کافی شاپ شیدکو + خرید آنلاین

فهرست مطالب

صندلی کافی شاپی 
و باغی شیدکو

استفاده از صندلی های داخل همرو

استفاده کردن از صندلی پلاستیکی داخل همرو یک تصمیم هوشمندانه است، زیرا این صندلی ها کاربردی، بادوام و همه کاره هستند. امروزه به دلیل سهولت استفاده از این مدل صندلی ها، بیشتر از یک دهه قبل از صندلی های پلاستیکی استفاده می شود. این محبوبیت روزافزون صندلی‌ های پلاستیکی را می ‌توان به بهبود فرآیندهای تولید نسبت داد که کیفیت کلی صندلی ها را با ثابت نگه داشتن نسبی قیمت، تا حد زیادی افزایش داده است. در این مقاله به بررسی ویژگی های صندلی رویال تولید شده در شرکت شیدکو می پردازیم.

بررسی کیفیت صندلی

کیفیت یکی از مسائل مهم در خرید صندلی های ساخته شده از مواد پلاستیکی است. در گذشته این تصور غلط وجود داشت که کیفیت صندلی های پلاستیکی پایین است و دوام زیادی نخواهند داشت. اما اکنون این مسئله تغییر کرده است، زیرا فایبر گلاس، پلاستیک فشرده و پلی پروپیلن امروزه گزینه های اصلی و پر کاربرد برای تولید کنندگان انواع صندلی می باشند، به ویژه برای آنهایی که به دنبال صندلی های با کیفیت بالا و در عین حال مقرون به صرفه هستند. در شیدکو از پلاستیک فشرده ی با دوام برای تولید کفی و تکیه گاه صندلی رویال استفاده می شود که دارای استحکام کافی است و قابلیت تحمل فشار و وزن افراد سنگین وزن را دارد.

تست کیفیت اجزای صندلی

تست های بسیاری برای اطمینان از کیفیت صندلی رویال انجام می شود. تست شاخص جریان مذاب یک روش تست استاندارد برای مبلمان و صندلی است که با استفاده از فرآیند قالب گیری تزریقی تولید می شود. شناسایی جریان فلز برای درک رفتار ترموپلاستیک در طول فرآیند قالب گیری بسیار مهم است. در این آزمایش گرانول های پلاستیکی قبل از ریختن پلاستیک روی دهانه قالب به مدت 10 دقیقه ذوب می شوند. مقدار پلاستیکی که در آن بازه زمانی خارج می شود، وزن می شود. وزن حاصل با مقدار اولیه مقایسه می شود تا مشخص شود چقدر پلاستیک باقی مانده است. جریان ذوب ضعیف جریانی است که در آن پلاستیک به خوبی جریان نداشته و بیشتر آن در ظرف باقی مانده است.

آنالیز رطوبت

مواد فایبرگلاس، پلی پروپیلن و ترموپلاستیک در برابر رطوبت بسیار مقاوم هستند. این ویژگی باعث می شود این نوع پلاستیکها انتخابی محبوب در تولید صندلی ها باشند چرا که قابلیت استفاده از آنها در هر مکانی را افزایش می دهد. برای بررسی کیفیت، صندلی های پلاستیکی در معرض انواع شرایط آزمایش کنترل شده قرار می گیرند تا تست رطوبت و نتیجه تست آنها بررسی شوند. این آزمایش همچنین برای اندازه گیری محتوای آب در مواد پلاستیکی طراحی شده است. برخی از انواع پلاستیک در مواجهه با شرایط مرطوب تمایل به جذب رطوبت دارند. در این صورت، محصول نهایی ممکن است از فشارهای داخلی و کیفیت پایین آسیب ببیند، زیرا مواد بکار رفته در تولید صندلی ها از داخل در معرض خطر فرسودگی و تخریب قرار می گیرند.
دیگر تست ها مانند تست های فیزیکی و شیمیایی نیز برای بررسی کیفیت مواد اولیه صندلی رویال در شرکت شیدکو انجام می شود. پس از مطلوب بودن نتایج تست ها، ساخت این صندلی های خاص شروع می شود.

ویژگی های صندلی رویال شیدکو

ویژگی های بسیار زیاد و منحصر به فرد صندلی های پلاستیکی رویال باعث محبوبیت این صندلی ها برای استفاده در مکان های آموزشی، اداری، تجاری، بالکن، فضای باز، حیاط و باغ شده است. در ادامه با مهمترین ویژگی های صندلی رویال آشنا خواهیم شد:
• قابلیت داخل همرو بودن: مهمترین ویژگی صندلی رویال قابلیت داخل همراه بودن آن است. طراحی این صندلی به گونه ای انجام شده که صندلی ها جهت حمل و انبارش به راحتی بر روی یکدیگر قرار گیرند.
• وزن سبک جهت حمل آسان: جنس پلاستیک فشرده و پروفیل به کار رفته در تولید صندلی رویال باعث مناسب بودن وزن صندلی و امکان حمل آسان چندین صندلی به صورت قرار داده شده بر روی یکدیگر شده است.
• استایل شیک و مدرن صندلی: صندلی رویال مطابق با به روز ترین دیزاین صندلی، بصورت شیک و مدرن مناسب برای تطبیق با هر مکانی تولید می شود.
• رنگ : صندلی رویال شیدکو در رنگ های متنوع و چشم‌ نوازی تولید می شود که مناسب برای ست کردن با هر دکوراسیون داخلی است. برای زیباتر شدن چیدمان محیط می ‌توان از ترکیب چند رنگ با یکدیگر استفاده کرد. رنگ صندلی ها با کیفیت بوده و در معرض نور آفتاب یا هوا کمرنگ نمیشود.
• طراحی مطابق با اصول ارگونومی: یکی از مشخصه های یک صندلی مناسب، عدم احساس خستگی پس از ساعتهای متوالی استفاده از آن است. صندلی رویال تولید شده مطابق اصول ارگونومی بدن انسان است که در استفاده های طولانی مدت باعث احساس خستگی و درد در ناحیه کمر و کتف افراد نمی شود.
• جنس صندلی: جنس صندلی رویال تولید شده از پلاستیک فشرده با دوام است که تمامی تست ها بر روی آن انجام شده است. این پلاستیک قابلیت تحمل ضربه و فشار زیادی را دارا است. پروفیل استفاده شده در ساخت بدنه صندلی نیز محکم و بادوام و با پوشش رنگ جهت ضد زنگ بودن می باشد.
• ابعاد و ارتفاع صندلی: ابعاد و ارتفاع صندلی رویال متناسب با بدن یک فرد بالغ برای راحتی استفاده از آن طراحی شده است. استاندارد بودن ابعاد و ارتفاع صندلی باعث عدم فشار به پاها و کمر و احساس خستگی میشود.

سخن پایانی

شرکت شیدکو از تولیدکنندگان متبحر انواع صندلی و تجهیزات آموزشی است. صندلی رویال که به صورت دسته دار( دانشجویی) و بدون دسته در این شرکت تولید میشود، از محصولات بسیار خاص و پرفروش این شرکت است. از خصوصیات مهم صندلی داخل همرو شیدکو، طراحی زیبا و قالب سازی حرفه ای آن است. برای طراحی و تولید تمام قسمت های صندلی و مونتاژ آن، انواع تست های کنترل کیفیت در برابر ضربه های بسیار قوی و فشارهای زیاد، بر روی محصول انجام می شود. صندلی رویال می تواند صندلی با استفاده های متعدد در مکان های آموزشی و اداری، تالارها و سالن ها و حتی منزل باشد. قیمت تمام شده این محصول پر تقاضا بسیار مقرون به صرفه است. برای دیدن تنوع رنگهای این محصول و ثبت سفارش همین امروز با شرکت شیدکو تماس بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش سریع

  1. فرم را پر کنید
  2. دکمه ثبت سفارش را بزنید
  3. منتظر تماس کارشناس فروش شیدکو باشید