در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

میز شیبدار چند کاره برای نقشه کشی ، رسم و طراحی

فهرست مطالب

میزنقشه کشی شیدکو مناسب برای طراحی و میز رسم

اگر به ظاهرمیزهای نقشه کشی و میزهای رسم نگاه کنید، خواهید دید که این میزها اشتراکات زیادی باهم دارند. کافیست برای خرید میزرسم و یا میز نقشه کشی سری به وبسایتهای متعدد زده باشید، به طور حتم با ساختارواستایل های مشابهی از این نوع میزها مواجه شده اید. میزهای رسم برای مهندسان، معماران، هنرمندان و هر شخص دیگری که به طور منظم نیاز به میز شیب دارد مفید است. اما اگر می خواهید مطمئن شوید که ابزار مناسب برای نیازهای خود را انتخاب می کنید، باید با ویژگی های این نوع میزها آشنا شوید.
یک میز رسم نقطه شروع و یکی از ابزارهای اصلی برای دانشجویان، هنرمندان، معماران ومهندسان است و بسیاری از آنها در مدت زمان طولانی هرگز نیازی به جایگزینی آن احساس نمی کنند. این نوع میز یک سطح صاف شیب دار است که می توان به راحتی کاغذ، پلن و طرح را روی آن پهن کرد، بر سطح آن مسلط بود و جزئیات را دید. این ابزار در بین دانشجویان، هنرمندان و معمارانی که به دنبال میزی برای سهولت استفاده هستند که به راحتی قابل جابجایی وتنظیم است، محبوبیت بیشتری دارد.

میزنقشه کشی

میز نقشه کشی با منظوری مشابه با میز رسم تولید می شود، بدین معنا که یک سطح صاف و نسبتا بزرگ شیب داررا برای معماران و مهندسان فراهم می کند تا به راحتی بر روی سطح آن تسلط داشته باشند و از آن استفاده کنند. این میزها دارای سطحی کاملا یکپارچه و قابل تنظیم هستند که کاربر می تواند آن را در هر موقعیت و زاویه ای تنظیم کند و امکان دسترسی دقیق تری را فراهم می کند که برای مهندسان و طراحانی که در حال طراحی نقشه های بسیار پیچیده هستند، مناسب است.

میز رسم شیدکو

ویژگی های میز رسم

شیب سطح میزرسم را می توان در یک زاویه خاص جهت قرارگیری صحیح دست و منحنی کمر برای دسترسی به کل سطح میز تنظیم کرد. از این جهت ازمیزهای رسم می توان بعنوان میز نقشه کشی نیز استفاده کرد. دانشجویان رشته های معماری و مهندسی میتوانند جهت تجهیز محیط تحصیلی خود از میز رسم به عنوان میز نقشه کشی استفاده کنند و پس از اتمام درس و ورود به بازار کار نیز در صورت داشتن میزی با کیفیت آن را به دفتر کار خود منتقل می کنند.

موارد استفاده از میز رسم

اگر هدف شما انجام با دقت کار وپروژه ها است، بهتر است یک میز رسم با سایز دلخواه خود تهیه کنید. چرا که یک میز رسم طوری طراحی شده است که در شیب و زاویه ی دلخواه شما قرار گیرد، بنابراین به شما اجازه می دهد تا به دقت و بی عیب و نقص به طرح یا پلن خود دست یابید. برخی از کاربردهای این نوع میزها عبارتند از:
طراحی نقشه ها ، خواندن نقشه و انجام اصلاحات، نوشتن راهنماهای فنی، رفع ایرادات و اصلاحات پلن های خاص، طراحی، نقاشی و انجام کارهای گرافیکی

ویژگی های مشترک

میزهای رسم خواه برای نقشه کشی توسط مهندسان و معماران استفاده شود و خواه برای نقاشی توسط هنرمندان و گرافیست ها، دارای سطحی کاملاً قابل تنظیم هستند که می تواند در هر زاویه و در هرموقعیتی تنظیم شود.این میزها برای انجام کارهای دقیق و با جزئیات مناسب هستند، بنابراین برای مهندسان و طراحانی که کار بر روی نقشه های فنی پیچیده را انجام می دهند ایده آل هستند.

فضای ذخیره سازی بزرگ

میزهای رسم، میزهای نقشه کشی و میز نور همگی دارای فضای ذخیره سازی در زیر میز برای نگهداری کاغذها، ابزارهای نقشه کشی و سایر وسایل اضافی هستند.

معرفی میز رسم شیدکو

شرکت شیدکو یکی از تولید کنندگان نوآور در زمینه تولید تجهیزات آموزشی با بیش از چهار دهه سابقه می باشد. در این شرکت میزهای رسم، میز نور و میز نقشه کشی با بالاترین کیفیت تولید می شود. از آنجا که طراحی و ساخت محصولات این شرکت از طریق رصد تقاضای کاربران در هرحیطه ی تحصیلی وکاری می باشد، در تولید میز های رسم، چند منظوره بودن استفاده از این میزها در نظر گرفته شده است. به همین دلیل میزهای رسم شیدکو را می توان هم به عنوان میزنقشه کشی و هم به عنوان میزی برای طراحی در رشته های هنری استفاده کرد.

خصوصیات میز رسم شیدکو

در نگاه اول خصوصیت بارز میزهای رسم شرکت شیدکو طراحی بسیار منحصر به فرد و مدرن این میز ها می باشد که آنها را مناسب برای دفاتر کار و فضاهای آموزشی مانند کلاس ها می کند. از دیگر ویژگی های این میزها استفاده از پروفیل بسیار بادوام و مقاوم است که با رنگ الکترواستاتیک کوره ای جهت جلوگیری از خراش های احتمالی در جابجایی، پوشانده شده است.

میز رسم شرکت شیدکو دارای وزنی بسیار متناسب با توان یک فرد جهت جابجایی آسان می باشد. در زیر پایه های این میزها از پیچ های ته لاستیکی استفاده شده است که در هنگام جابجایی هیچ گونه سر و صدا و یا خراشی را بر سطح زمین ایجاد نخواهد کرد.

قابلیت تنظیم ارتفاع و شیب سطح میز در میزهای رسم شیدکو به سادگی توسط پیچ های تعبیه شده بر روی بدنه انجام می شود و سطح میز در طول استفاده به طور کاملاً ثابت قرار می گیرد. افزودن فشار دست بر روی سطح میز در هنگام طراحی یا مطالعه طرح وپلنی که بر روی میز قرار داده شده است، باعث کاهش شیب میز نخواهد شد چرا که پیچ های تنظیم شیب میز در میزهای شیدکوبسیار محکم و با دوام هستند.

ابعاد میز رسم شرکت شیدکو از 60*90 سانتیمتر تا سایز 150*100 سانتیمتر قابل تولید می باشند. این میزها ساخته شده از بهترین متریال روز مطابق با اصول ارگونومی بدن انسان هستند که راحتی و لذت استفاده از میز در حین کار را برای کاربران به ارمغان می آورند.

با داشتن یک میز رسم میتوانید از آن هم برای نقشه کشی هم برای طراحی و نقاشی به سهولت استفاده کنید. پس جهت مشاوره برای خرید بهترین ابعاد از میز رسم با کارشناسان فروش شرکت شیدکو در ارتباط باشید و خرید خود را به ثبت برساند. رضایت از خرید محصولات شرکت شیدکو از بزرگترین اهداف تیم تحقیق و توسعه این شرکت می باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش سریع

  1. فرم را پر کنید
  2. دکمه ثبت سفارش را بزنید
  3. منتظر تماس کارشناس فروش شیدکو باشید