در صورت نیاز با کارشناسان شیدکو تماس بگیرید: 09129343342

معایب خرید میز نور دست دوم + خرید آنلاین

فهرست مطالب

چرا وایت برد پایه دار شیدکو را انتخاب کنم؟

میز نور سطح صافی است که نور روشن و یکنواختی را از سطح زیر میز ساطع می کند. این میزها معمولاً در زمینه هایی مانند طراحی، عکاسی و صنایع دستی استفاده می شود. با سطح شفاف و نور پس‌زمینه، میز نور امکان ردیابی، مشاهده شفاف جزئیات، مرتب سازی و سازماندهی جزئیات را فراهم می کند. همچنین برای کارهای طراحی و پروژه‌های نقشه کشی، معماری و مهندسی مفید است و فضای کاری پر نوری را برای بالابردن دقت و خلاقیت فراهم میکند. میزهای نور در اندازه‌های مختلف وجود دارند و سطوح روشنایی قابل تنظیمی را ارائه می‌دهند که آنها را به ابزاری همه‌کاره برای مشاغل و رشته های مختلف تبدیل می‌کند.

بعضی از دانشجویان رشته‌های نقشه‌کشی معماری مهندسی و طراحی در ترم‌های اول دانشگاه با خرید تجهیزات موردنیاز خود، میز نور به‌صورت ثابت یا متحرک را نیز تهیه کردند. اما ممکن است تحصیلات خود را به دلیل عدم علاقه به رشته خود نیمه‌کاره رها کرده اند و یا پس از اتمام دوران دانشجویی قصد واردشدن به بازار کار را ندارند؛ بنابراین در صدد فروش لوازم و تجهیزات خریداری شده برای رشته خود از جمله میز نور هستند. از طرف دیگر دانشجویان یا مهندسان نیز قصد خرید میز نور باصرفه اقتصادی را دارند که در این حالت بهترین گزینه پیش رو برای صرف هزینه کمتر را خرید میز نور دست دوم می‌دانند. اما همیشه خرید میز نور دست دوم کار درستی نخواهد بود و ممکن است بعد از مدت‌زمان کوتاه با مشکلاتی مواجه شوند که برایشان هزینه بیشتری به دنبال خواهد داشت. در این بخش به بررسی مشکلات به وجود آمده در خرید میز نور دست دوم می‌پردازیم. پس از آن به معرفی روش خرید اینترنتی میز نور شیدکو می پردازیم.

مشکلات خرید میز نور دست دوم

میز نور از قسمت‌های مختلفی از جمله سطح میز، لامپ فلورسنت، اتصالات مخصوص تنظیم شیب میز و به‌طورکلی چهارچوب و پایه میز تشکیل شده است. این میز که دارای سطحی شیب‌دار و قابل‌تنظیم است طوری طراحی شده که نور ملایم را از قسمت زیرسطح منعکس می‌کند.
در صورت تصمیم به خرید میز نور دست دوم بهتر است تک‌تک این قسمت‌ها بادقت بررسی شود تا پس از خرید مشکلی به وجود نیاید. در ادامه برخی از مشکلات احتمالی در خرید میز نور دست دوم را بررسی می‌کنیم.

• خراب‌شدن لامپ میز نور

ویژگی اصلی میز نور قابلیت انعکاس نور از قسمت زیر به سطح میز است. تصور کنید میز نور دست‌دومی را تهیه کرده‌اید که لامپ‌های تعبیه شده در باکس میز خراب هستند یا به دلیل استفاده طولانی‌مدت از آن در مدت‌زمان کوتاهی پس از خرید، این لامپ‌ها از کار می‌افتند و نیاز به تعویض خواهند داشت. تعویض لامپ میز نور نیز به‌سادگی قابل ‌انجام نیست و شاید نیاز به متخصص داشته باشد. این مشکل می‌تواند بزرگ‌ترین مشکل خرید میز نور دست دوم باشد.

• عدم تنظیم شیب میز

یک میز نور اگر به‌صورت اصولی طراحی و تولید شده باشد، دارای قابلیت تنظیم شیب و ارتفاع سطح میز از طریق اتصالات متصل به پایه است. اگر میز دست دوم از برند نامرغوب باشد و یا در اثر استفاده درازمدت اتصالات و پیچ‌های مخصوص تنظیم شیب خراب شده باشند، با کوچک‌ترین فشار دست بر روی سطح میز سطح به حالت افقی درآمده و کاربردش مانند میز معمولی خواهد بود. در این حالت استفاده از این میز برای انجام پروژه‌های کاری باعث آسیب به گردن و مهره‌های کمر خواهد شد.
میز نور شیدکو

• خراش های سطح میز

مهم ترین دلیل استفاده از میز نور، روشن‌کردن طرح، عکس یا پلن قرار گرفته بر روی سطح جهت مشاهده بهتر جزئیات آن است. در برخی از پروژه‌ها نیاز به انجام اصلاحات روی جزئیات سطح میز است. اگر سطح میز دست دوم به دلیل استفاده نادرست دچار خط و خراش شده باشد، در انجام درست تغییرات و اصلاحات بر روی طرح اشکالاتی به وجود خواهد آمد. از طرف دیگر این خراش‌ها می‌تواند منجر به انعکاس نامتناسب نور از قسمت زیر سطح میز شود.

• تمیزی میز

استفاده درازمدت از میز نور باعث کثیف و نامطلوب شدن ظاهر میز می‌شود. اگر خط و خراش‌هایی بر روی سطح میز و یا پایه و چهارچوب میز ایجاد شده باشد، ذرات گردوغبار هوا بانفوذ در این سوراخ‌های میکروسکوپی به‌مرور باعث تیره‌شدن رنگ و ایجاد ظاهری نازیبا برای میز می‌شوند. از طرف دیگر استفاده از میز نور دست دوم می‌تواند باعث انتقال میکروب‌ها به دست و تنفس فرد دیگر شود؛ بنابراین از لحاظ بهداشتی نیز استفاده از میز نور دست دوم توصیه نمی‌شود.

• محدود بودن انتخاب ابعاد

اگر به‌عنوان یک دانشجو، یک معمار یا مهندس قصد خرید میز نور دست دوم را دارید، باید بدانید که با سرچ کردن در بازار محصولات دست دوم تنوع میز نور برای شما بسیار محدود خواهد بود. چرا که ممکن است ابعاد بسیار کوچک‌تر یا بزرگ‌تری از میز نور را برای فروش به‌صورت دست دوم پیدا کنید. یا ممکن است شما ترجیح به استفاده از میز نور پایه‌دار یا قابل‌حمل داشته باشید، اما تنها موارد موجود، میز نور بدون پایه باشد؛ بنابراین با قراردادن خود در معرض انواع میزهای نور دست دوم امکان انتخاب میز نور با ابعاد و مدل دلخواه خود را نخواهید داشت.
خرید میز نور دست دوم باعث صرف هزینه های بعدی برای تعمیر لامپ ها و دیگر قسمت های میز نور می شود. علاوه بر این، مشکلاتی مانند محدود بودن انتخاب ابعاد، نازیبا بودن ظاهر میز و وجود خراش هایی بر روی سطح و چهارچوب میز را به دنبال خواهد داشت.

وایت برد چرخدار

نتیجه گیری

برای خرید میز نور دست دوم شاید در نگاه اول احساس کنید که در حال انجام خرید بسیار مقرون‌به‌صرفه و ماندگاری هستید، اما واقعیت این است که خرید میز نور دست دوم شما را با مشکلات و هزینه هایی از قبیل تعویض و تعمیر لامپ و یا دیگر قطعات میز نور مواجه خواهد کرد. از طرف دیگر محدود بودن امکان انتخاب شما برای خرید میز نور باعث عدم رضایت شما در مراحل استفاده از آن خواهد بود. پس اگر دانشجوی یکی از رشته‌های نقشه کشی، معماری، مهندسی یا طراحی هستید و قصد خرید میز نور را دارید، بهتر است به این خرید با دیدی بلندمدت نگاه کنید و میزی را تهیه کنید که علاوه بر دوران دانشجویی بتوانید پس از ورود به بازار کار به‌عنوان یک مهندس یا معمار، میز نوری بسیار مدرن و شیک را در دفتر کار خود داشته باشید.

خرید اینترنتی میز نور

اگر قصد خرید اینترنتی میز نور را دارید می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت شیدکو و یا یکی از فروشگاه‌های آنلاین این شرکت، میز نوری باکیفیت و با قیمتی مقرون‌به‌صرفه را برای تحصیل یا کسب‌وکار خود تهیه کنید. شیدکو به عنوانی برندی مطرح در زمینه تولید انواع تجهیزات آموزشی با بیش از چهار دهه سابقه، محصولاتی تولید و به بازار عرضه می‌کند که رضایت پس از خرید را برای خریداران به همراه خواهد داشت. برای خرید میز نور شیدکو همین امروز اقدام کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرم سفارش سریع

  1. فرم را پر کنید
  2. دکمه ثبت سفارش را بزنید
  3. منتظر تماس کارشناس فروش شیدکو باشید